نحوه نصب و مدیریت فونت ها در ویندوز برنامه تنظیمات

ویندوز 10 10 شامل راه های جدید برای نصب و مدیریت فونت ها را از برنامه تنظیمات. شما حتی می توانید فونت را از فروشگاه دانلود. ابزار فونت های قدیمی در کنترل پنل در دسترس است، اما تنها گزینه دیگر است.

برای پیدا کردن این گزینه ها، سر به تنظیمات > شخصی > فونت. لیست تمام فونت های نصب شده بر روی کامپیوتر خود را با کادر جستجو را ببینید.

این قابلیت در ویندوز 10 اضافه شد آوریل سال 2018 به روز رسانی. اگر شما دان ‘ŧ دیدن فونت ها گزینه در خود برنامه تنظیمات شما پناهگاه’ تی بروز رسانی نصب.

مرتبط با: همه چیز جدید در ویندوز 10 آوریل سال 2018 به روز رسانی, موجود

را کلیک کنید “دریافت فونت های بیشتر در مایکروسافت فروشگاه” لینک برای رفتن به بخش فونت های جدید در مایکروسافت فروشگاه app. این لیست هر دو آزاد و پرداخت قلم شما می توانید نصب کنید و فونت های بیشتر در بزرگ در طول زمان ظاهر باید. مثل شما چیز دیگری را از فروشگاه نصب کنید می توانید آنها را نصب کنید — قلم را کلیک کنید و سپس کلیک بر روی دکمه “دریافت” برای دانلود آن.

ویندوز به طور معمول تنها نصب قلم زبان شما استفاده کنید. اگر شما نسخه انگلیسی زبان ویندوز را نصب می کنید به عنوان مثال، ویندوز فونت شما نیاز به تنظیم برای شخصیت لاتین و نه فونت مورد استفاده برای زبان با دیگر مجموعه نصب. برای نصب فونت ها برای زبان های دیگر گزینه “دانلود فونت برای همه زبان ها” در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش فونت را کلیک کنید.

این فونت را فضای بیشتری در دیسک سخت خود، بنابراین مگر اینکه شما در واقع آنها به هر دلیلی نیاز شما نباید این قلم ها را نصب کنید.

برای حذف یک قلم از سیستم شما در لیست فونت ها روی آن کلیک کنید و سپس دکمه “لغو” را کلیک کنید. این صفحه نمایش نیز پیش نمایش فونت انتخاب شده در اندازه های مختلف نشان می دهد و مسیر به پرونده فونت در سیستم شما نمایش می دهد.

ما مگر اینکه شما آنها را نصب و آنها دیگر نمی خواهم حذف نصب فونت توصیه نمی. فونت های بسیاری با ویندوز و برنامه های کاربردی نصب و لازم است برای نمایش مناسب برنامه های نصب شده خود گنجانده شده است.

اگر شما می خواهید به بازگشت وانیل ویندوز فونت تجربه، حذف نصب فونت های نصب شده و هر فونت های حذف شده بازیابی می توانید همیشه فونت های پیش فرض خود را بازیابی کنید.

مرتبط: لغو نصب فونت احتمالا سرعت تا کامپیوتر شما را نمی خواهد و یا مک

ویندوز نیز اجازه می دهد تا نصب فایل فونت های TrueType (.ttf), OpenType (. otf)، مجموعه TrueType (تی تی سی) و یا ضمیمه نوع 1 (pfb +. pfm) قالب. با این حال، شما این را از چهارچوب فونت در برنامه تنظیمات کار نیست. شما باید آنها را از پنجره اکسپلورر فایل نصب کنید.

برای نصب فایل فونت یا کلیک راست را انتخاب کنید “نصب” دستور یا فونت پیش نمایش آن را دوبار کلیک کنید و سپس دکمه “نصب” کلیک کنید. بعد از آن نصب فونت در پنجره فونت ها و دیگر برنامه های کاربردی بر روی سیستم شما ظاهر می شود.

مرتبط با: نحوه نصب، حذف و مدیریت فونت در ویندوز، مک و لینوکس