PUBG طول می کشد این هدف که Fortnite بیش از ادعایی اجرای کپی رایت نقض

  • PUBG Corp. Fortnite توسعه دهندگان Epic Games به دادگاه در کره جنوبی گرفته شده است.
  • طرح دعوی در دادگاه به اتهام اجرای کپی رایت نقض در Fornite مربوط.
  • هر دو عنوان بازی “نبرد رویال” بسیار موفق هستند.

شرکت PUBG توسعه دهنده های فوق العاده محبوب نبرد بازی رویال PlayerUnknown میدانهای (PUBG)، Fortnite توسعه دهنده بازی های حماسی به دادگاه بر اجرای حق ادعایی نقض گرفته است. با توجه به این کره بار ، کت و شلوار اصل در ماه ژانویه با سئول مرکزی دادگاه بخش در کره ثبت شده است. سخنگوی این شرکت گفت: شرکت PUBG کت و شلوار واصل به منظور “حفاظت از کپی رایت خود.”

PUBG و Fortnite بسیار موفق نبرد رویال بازی با گیم پلی بازی مشابه هستند. در هر بازی، بازیکن باید برای مبارزه با تنها بازمانده را پس از در جزیره ها و دیگر بازیکنان حال کاهش یافته است شوند. میدانهای PlayerUnknown ی در مارس 2017 کامل شش ماه قبل از Fortnite نبرد رویال منتشر شد به عنوان آزاد به بازی در سپتامبر 2017 منتشر شد. مقاله مرتبط

و نیز در دادگاه، هر دو بازی نیز به زودی آن را در اندیشه بیش از حد جنگ می خواهد شد. در حالی که Fortnite در حال حاضر در iOS در دسترس است و به اندیشه این تابستان آینده باید همراه PUPG در اندیشه اوایل امسال منتشر شد. شما به اتمام مقاله مقایسه ما از بزرگترین تفاوت بین دو بازی می تواند.

این isn ‘ تی تنها دعوی است که شرکت PUBG به تازگی واصل است. ماه گذشته، آن را برابر پاسخ دو بازی آندروید قوانین بقا و چاقو را، که در آن متهم بودن در صنوبر PUBG واصل. در حالی که Fortnite نبرد رویال و دیگران به وضوح توسط PUBG قرار گرفت، بسیاری از مردم که PUBG اولین بازی برای معرفی مفهوم نبرد رویال گیم پلی بود اشاره.

ما به شما در چگونه این توسعه نگه دارید. 

تا بعد: PUBG همراه نکات و ترفندها: چگونه برای زنده ماندن، بهترین اسلحه و وسایل نقلیه و