ضروری را تایید 2 سال از به روز رسانی، 3 سال از وصله های امنیتی برای PH1 tweeted ضروری

  • که آن سری اشکالهایی برای پیشنمایش توسعه دهندگان آندروید P صدور است.
  • با این حال، در پاسخ به اعلام آن وجود داشته باشد دو سال از به روز رسانی اندیشه و سه سال از وصله های امنیتی برای تلفن ضروری تایید کرد که شرکت.
  • اگر ضروری خریداری شده است می تواند این جدول زمانی تغییر; اما در حال حاضر، خوب است بدانید که شرکت PH1 رها کردن نیست.

گوشی های هوشمند جهان را شگفت زده بود–هر چند هنوز شوکه-که اخبار هفته گذشته که اندی روبین شرکت ضروری برای فروش ممکن است. با وفاق به تلفن ضروری و صنعت گوشی های هوشمند به عنوان کشنده مثل همیشه، لغو این شرکت قصد دارد برای تلفن ضروری 2-اگر چه به نظر می رسد ضروری را برای تعداد هنوز نیست.

هفته گذشته، در توییتر ، ضروری اعلام کرد به روز رسانی به آن پیشنمایش توسعه دهندگان آندروید P که رفع برخی از اشکالات از جمله آنهایی که اطراف اتصال بلوتوث و حالت تیره. است که شسته و رفته و همه، اما واقعی اخبار در پاسخ به صدای جیر جیر که دفن شده است.

در پاسخ، ضروری که تایید تلفن ضروری (PH1) نرم افزار دریافت برای دو سال آینده و امنیت تکه برای سه سال آینده به روز رسانی. اگر شرکت فروخته می شود و جدول زمانی آن بدیهی است که می تواند تغییر اما خوب است که پشتیبانی از شنیدن PH1 هر زمان به زودی که نمی دور.

تلفن ضروری تاریخی شده است یکی از اولین دستگاه های وصله های امنیتی آندروید را با به روز رسانی ورود گاهی در گوشی تنها روز پس از انتشار عمومی. PH1 یکی از تعداد انگشت شماری از دستگاه دریافت بتا آندروید P که اعلام شد است که Google I/O 2018. مقاله مرتبط

روشن است که این شرکت عمیقا مورد نگهداری PH1 در خونریزی لبه برای سیستم عامل مراقبت است. با این حال، که صمیمیت به فروش، با ترجمه نشده است گزارش نشان می دهد که ضروری کمتر از 100.000 واحد از اغاز کار خود را در ماه اوت سال گذشته به فروش می رسد.

در حالی که 2 تلفن ضروری قطعی نیست اتفاق می افتد، هنوز هم ممکن است وجود دارد یکی دیگر از محصولات ضروری در خط لوله: سخنران هوشمند. اگر شرکت است واقعا به دنبال یک خریدار، با این حال، تمام برنامه های فعلی در هر لحظه تواند لغو شود.

بعدی: نگاهی گذرا به اندیشه P بتا در تلفن ضروری