خیر نوجوانان تلفن گودی کمتر است که در واقع به نظر می رسد کمتر گودی

خیر معاونت چانگ چنگ است طعنه به گوشی های هوشمند دارای صفحه نمایش تقریبا به طور کامل گودی کمتر (تمام صفحه). نام Z5 خیر دستگاه در طرح در حساب Weibo چنگ را (از طریق PhoneArena ) صبح امروز به نظر می رسد.

آن نامشخص است اگر تلفن واقع در آثار و یا اگر این فقط طراحی سرکش؛ با این حال، رکورد همراه متن (ماشین ترجمه شده) نشان می دهد که پیشرفت های اخیر فن آوری شده بود چنین دستگاه ممکن است ساخته شده است.

چنگ اشاره به “بیانیه ملی شاخص جدید” و لینک به رکورد Weibo دوم — بارگزاری در پایین صفحه از جمله — که نیز مراجع چالش های طراحی و پیشرفت. علاوه بر این، چنگ آرای کاربران در صفحه نمایش گوشی های هوشمند نسبت و اشاره کرده که گوشی با 95 ٪ نسبت صفحه نمایش بدن.

نگاهی به طرح خیر Z5 زیر.

 مفهوم خیر Z5 تصویر Weibo

تصویر گوشی فاقد ویژگی های معمولی جلوی گوشی مانند دوربین و بلندگو. خط آنتن کنار واحد همچنین دستگاه unibody فلز به جای شیشه عقب مسکن را نشان می دهد. مانند آن در نهایت برخی از مراحل آزمایشی نسبت به تولید یک گوشی با صفحه نمایش foldable مصرف ممکن است مقاله مرتبط

گذشته از سازه- و مسائل مربوط به آنتن، مانع عمده برای گوشی واقعا گودی کمتر است نحوه ترکیب اجزای صوتی و دوربین فوق.

امکان یک تکنولوژی دوربین تعبیه شده است، اما آن نشده به تجاری است در حالی که دیگر سیستم دوربین های پاپ آپ پنهان در داخل دستگاه بدن تا زمانی که مورد نیاز است. هر چند کیفیت بزرگ نیست پیزوالکتریک انتقال صوتی نیز نیستند که در آن سخنرانان در محل، تلاش شده است. برای سنسورهای مجاورت ما این موفقیت گنجانیده شده زیر صفحه نمایش شیشه ای را دیده ام.

 خیر Z5 مفهوم تصویر

A مفهوم بارگزاری صفحه بارگذاری شده توسط Weibo خیر معاونت چانگ چنگ

ما نمی دانیم دقیقا چه چنگ است نشان می دهد با نظرات و عکس ها، اما عنوان صنعت در جهت نمایش تمام صفحه برای سالها و راس Vivo demoed در MWC 2018، نشان می دهد که چگونه نزدیک آنها به نتیجه برسد. به نظر می رسد مانند تنها یک ماده از زمان قبل از تولید کننده سرانجام در آن ارائه می شود.

تو چی فکر می کنی? ما می رویم به دیدن Z5 خیر در آینده نزدیک نشان می دهد تا? ما افکار خود را در نظر بگیرید.