به سرعت بررسی که در آن هر دریافت فایل آمد از در اطلاعیه

مطمئن نیستید که در آن آمد که فایل شما فقط دریافت به مک خود را به واقع از? یک راه سریع برای بررسی در اطلاعیه است.

هنگامی که قادر به نصب نرم افزار بر روی مک شما هستیم، این ایده خوبی کنید زیرا برخی از سایت های مخرب با دریافت بسته نرم افزاری شما می دانید که در آن پرونده را از آنجا است. اما همچنین فقط ساده را هنگامی که شما دانلود چیزی که سایت های مختلف شما کارگردانی جالب است.

این چک کردن سخت نیست. در یاب دانلود شده راست کلیک کنید و سپس فرمان “دریافت اطلاعات”. شما می توانید هم فایل را انتخاب کنید و سپس دکمه فرمان + ايرج

در پنجره اطلاعات، گسترش بخش اطلاعات بیشتر. شما باید دو آدرس را ببینید: یک دقیق برای دانلود و همچنین سایت که در آن شما کلیک لینک. در مثال زیر ما را از سایت موزیلا فایرفاکس دانلود و فایل را از سرور موزیلا آمد.

ما نیز فایرفاکس از سایت MacUpdate دریافت، و کشف کرد که ضرب خود لینک لینک به عنوان موزیلا دانلود دقیق همان. همانطور که می بینید زیر CNET، از سوی دیگر فایل خود، میزبان.

پس ما، که به خوبی به عنوان هر نرم افزار به طور مستقیم از صفحه اصلی رسمی دانلود است دانلود کرک این نیز خارج از تاریخ.

با این حال، اگر شما نمی تواند به یاد داشته باشید که در آن شما دریافت شده از، این نوک سریع مفید است. با تشکر از ملیسا هولت که ناظر مک برای اشاره کردن به ما.


جاستین گلدان سردبیر اخبار برای چگونه به گیک است. او در ژنراتور اورگن زندگی می کند. اگر شما می خواهید او را در توییتر و فیس بوک، دنبال کنید. لازم نیست.