مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اجازه تعطيل کرد ZTE های از زیبا و امنیت تضمین انبار ویکی مدیا

رئیس جمهور دونالد تهمت اعلام کرد قصد دارد هفت سال ممنوعیت فروش که فلج ZTE وادار کردن آن به توقف عملیات عمده زودتر بلند این ماه.

آخرین پیچ و تاب و در حماسه از جغرافیای سیاسی و تکنولوژی پیشرفته است که ریشه در نقض ZTE در اجرای تحریم های علیه ایران در 2010 است. در زمینه بلندی جنگ تجاری ایالات متحده و چین و افزایش تنش میان دو قدرت ممنوعیت ZTE هم چانه تراشه برای تهمت اختلافات اداری با چین است.

نظرات قبلی را تکرار کرد، مغلوب ساختن پیشی جستن در بعد از ظهر جمعه که آن “تعطيل کرد اجازه دهید [ZTE]”، سیگنالینگ است که ایالات متحده یک معامله با غول مخابراتی چینی رسیده است tweeted.

گفته ZTE می توانست به 1.3 میلیارد دلار به پرداخت جریمه نقدی و متعهد به ارائه “تضمین می کند که سطح امنیتی” و “تغییر مدیریت و هیئت مدیره”. ZTE نیز مجبور به خرید اکثر اجزای آن از شرکت های ایالات متحده که کمی مضحک است، ZTE اتکا به قطعات ساخته شده را با توجه به آن به این وضعیت در وهله اول کردم.

گفته بلومبرگ که ZTE نیز مجبور شد به آمریکا “انطباق افسران” دسترسی به عملیات خود. آن باقی مانده است که آیا دولت چین به توافق برسند به این تقاضا با توجه به ماهیت حساس ZTE در معاملات کسب و کار دیده می شود.

مغلوب ساختن پیشی جستن جزئیات بیشتر در مورد توافق با ZTE آشکار نیست اما استفاده از فرصت به تکه به دموکرات ها “بد معاملات” و “معاملات تجارت [that] سهام خنده جهان است”.

این اطلاعیه با انتقاد از هر دو طرف کنگره مواجه شد. لایحه ای که وزارت بازرگانی به بازگشت تحریم ZTE راه رفتن جلوگیری قادر به توقف معامله در آهنگ های آن هنوز هم.

ZTE چین دومین شرکت مخابرات پس از Huawei, در حال حاضر در حمایت از زندگی است. بدون قطعات سخت افزاری بسیار مهم، ZTE در کارخانه و بیشتر کارکنان 75.000 بیکار نشسته است. ممنوعیت شرکت های ایالات متحده مانند گوگل Qualcomm و اینتل از انجام هر نوع کسب و کار با ZTE متوقف می شود. تخمین زده می­شود ZTE قطعات از تامین کنندگان آمریکایی در تا 90 درصد محصولات خود استفاده می کند.

به عنوان نشانه های دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن او اجازه می دهد ZTE به زنده ماندن، شرکت ساخت برنامه ای برای از سرگیری عملیات در ساعت از رسمی آسانسور ممنوعیت فروش شده است.

ZTE در کابوس تمام نشده تا پایان رسمی این ممنوعیت است. احتمالی فروش خوب، از دست داده و معلق عملیات به حداقل 3 مقدار را بدون بار شمش در. با این حال، نتیجه بهتر از مرگ ترش رو به این شرکت است.



دسته‌هاNews، ZTE، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،