کروم ابزار ایجاد رمز عبور پنهان است، در اینجا نحوه استفاده از آن

کروم تولید می تواند رمزهای عبور مطمئن برای شما، اما شما باید حفاری را از طریق برخی از تنظیمات مبهم و فعال از ویژگی های تجربی.

قابلیت ایجاد کلمات عبور قوی و آنها را به حساب Google خود از طریق گوگل قفل هوشمند ذخیره می کند. این را قادر می سازد یا، خواهد شد را.

اول مطمئن کروم با حساب Google وارد شوید. بعد chrome://flags را در نوار آدرس وارد کنید و آمار را وارد کنید. این مطرح کردن انواع گزینه های مخفی. جستجو برای “رمز عبور” و شما باید گزینه نسل رمز عبور را ببینید:

را انتخاب کنید “فعال” و سپس راه اندازی مجدد مرورگر خود را. سعی کنید در حال حاضر به ایجاد یک حساب کاربری زمینه رمز عبور کلیک راست کنید و کلیک کنید “رمز عبور تولید.”

پنجره ارائه یک رمز عبور قوی و توانایی ذخیره آن را به قفل هوشمند گوگل را ببینید.

توجه داشته باشید که این یک ویژگی آزمایشی است. احتمالا قابلیت رمز عبور مدیر به جای تکیه بر ویژگی Chrome بالقوه حشره دار، حداقل باید استفاده کنید. اگر شما جای می چسبد به ابزار گوگل, با این حال، این برای شما کار نکند. تشکر از ما به لارنس آبرامز در Bleeping کامپیوتر برای این ویژگی را به ما اشاره.


جاستین گلدان سردبیر اخبار برای چگونه به گیک است. او در ژنراتور اورگن زندگی می کند. اگر شما می خواهید او را در توییتر و فیس بوک، دنبال کنید. لازم نیست.