StumbleUpon یکی از آخرین استفاده از زمان قبل از آن برای همیشه از بین می رود

به خاطر تلو تلو خوردن بر? شما یک دکمه به سایت تصادفی است که انفجار در ابتدای سال 1379 بود گرفته شود فشرده.

پس از تلو تلو خوردن بر از ژوئن 30 خاموش است تازگی در عصر رسانه های اجتماعی، پوشیده است. StumbleUpon صفحه اصلی در حال حاضر تحت فشار قرار دادند مردم نسبت به مخلوط خدماتی که ادغام با شبکه های اجتماعی خود را اما هنوز StumbleUpon خود یک چرخش گذشته می تواند به شما.

به جای کلیک کردن دکمه “پیوستن میکس” تقریبا پنهان “ورود” در بالا سمت راست را کلیک کنید.

این فرم ورود به ارمغان بیاورد. اگر وصل StumbleUpon در حساب کاربری گوگل و یا فیس بوک شما باید قادر به سرعت گرفتن غیر این صورت یاد 15 ساله نام کاربری و رمز عبور خود امیدوارم.

درست مانند آن، پیدا کردن وب سایت های تصادفی آن را دوست دارم شما در سال 2005 است.

StumbleUpon را تا 30 ژوئن، پس از آن به برای همیشه رفته است در حال اجرا نگه دارید. اگر فقط برای ارزش روز و روزگار این چرخش قبل از آن، به حتما.

StumbleUpon خیلی واضح نبود مربوطه در سال 2018 — در بندر ‘ t استفاده می شود آن را در بیش از یک دهه. با این حال، هنوز هم برای دیدن قطعه دیگری از وب اوایل کمی گرد و غبار غم است.

اردوگاه برج، خالق سایت، نوشتن در محیط اینجا است:

ایجاد StumbleUpon تجربه شگفت انگیز شده است. این اولین پروژه در کار در پشت در کالج در سال 2002 بود. من شخصا دکمه تلو تلو خوردن صدها هزار بار کلیک و آموخته زیادی در روند. اما در حال حاضر زمان به تمرکز بر آینده و ایجاد پلت فرم بعدی کشف است که سنگهای پنهان ما فکر می کنم هرگز به جستجو برای کشف خواهد کرد.

اردوگاه امید ترکیبی است که خدمات و خواهیم دید که اگر که تبدیل کرد. طرفداران کلاسیک StumbleUpon می توانید به اتمام TheUselessWeb.com است که امتیاز به تمام انواع چیزهای گنگ در دقیقا راه یادم تلو تلو خوردن بر انجام.