بهترین Smarthome محصولات که گیک دوستانه-بررسی اجاره

اگر شما خانه خود را تمیز، شما می تواند از جریان رنسانس خانه هوشمند چپ را احساس کنند. ترس نیست، هر چند. هنوز کاملا چند اسباب بازی شما می توانید به smarten نام شما اجاره وجود دارد.

تمام دستگاه های خانگی هوشمند نیاز به تغییر و به خانه خود را. در برخی موارد حتی قادر به ایجاد تغییرات جزئی در خانه خود را با صاحبخانه خود را تایید می کنید. ما خواهیم شکستن ساده ترین گزینه های اول و سپس حرکت به تبادل نظر شما ممکن است قادر به نصب با کمی کمک از صاحب.

دستیار صدا: آمازون اکو (50-100 دلار) و یا گوگل صفحه اصلی ($ 50-130)

هیچ چیز کاملا سرد به عنوان کنترل هوشمند خانه ابزارک ها را با صدای خود است. راه رفتن به اتاق و درخواست الکسا یا گوگل برای روشن کردن چراغ یا گفتن آن به همه چیز را خاموش کنید هنگامی که شما را به تخت چه می کند داشتن یک خانه هوشمند ارزشمند است. در حالی که مایکروسافت و اپل هر دو نوعی از بلندگو های هوشمند ارائه آن آمازون و گوگل که بسته پیشرو در پشتیبانی ابزارهای هوشمند است. کدام یک برای شما بهتر است تا حد زیادی به ترجیح شخصی می توانید پایین آمده اما هر دو شروع جامد برای خانه های هوشمند خود است.

اول تا, صف آمازون اکو وجود دارد. اگر می خواهید به بلندگو هوشمند با برخی از سخنرانان بزرگ برای نواختن موسیقی نسل دوم اندازه کامل آمازون اکو (100 دلار) بزرگ مناسب است. برای پر کردن بقیه اتاق در منزل شما است که نیاز به موسیقی با کیفیت بالا شما زمینه دو نقطه اکو فرمان های صوتی شما می توانید. نقطه اصلی است که می رود 50 $، اما آن را در اغلب فروش برای 30-40 دلار هر، بنابراین شما بهتر است در حال انتظار برای یک معامله.

در گوگل سمت چیزهای انتخاب رم آرکا سرب مشابه هستند. اندازه کامل صفحه اصلی گوگل در 130 دلار قیمت است. مانند اکو بزرگتر آن همراه با برخی از بلندگوهای قوی به اتاق را با موسیقی پر کنید. برای اتاق های کوچک تر است که نیازی به ترد صوتی گوگل مینی هزینه های $50. مانند نقطه اکو، گوگل صفحه اصلی مینی اغلب می رود فروش, بنابراین اگر شما نیاز به خرید چند برای فروش صبر کنید و سپس سهام تا.

چراغ: رنگ فیلیپس (69 دلار برای کیت شروع اساسی)

هوشمند چراغ هستند یکی از جالبترین راه ترفند به خانه های هوشمند خود را بدون صرف ثروت. در تجربه ما، رنگ فیلیپس بهترین, کاملترین سیستم هوشمند چراغ است. شما باید کیت شروع (69 دلار) که همراه با توپی اما هنگامی که شما که شما را به جدید اضافه کنید می توانید لامپ دو سوکت تقریبا هر موجود در خانه شما هستند و بلافاصله آن را از گوشی خود و یا با دستیار صوتی کنترل.

هنگامی که شما آنها را خرید در گروه پایه لامپ های سفید کمتر از $11 قطعه ای می تواند هزینه. برقراري لامپ با کمی (و یا بسیاری) رنگ بیشتر، شما می توانید لامپ های سفید محیط است که به شما در تنظیم درجه حرارت رنگ اجازه و یا لامپ های رنگ محیط است که اجازه شما هر رنگ را انتخاب کنید در دو رنگین کمان نور اتاق خود را با. اگر شما واقعا می خواهید برای دریافت دیوانه، فیلیپس برخی از چراغ تخصص مانند LightStrip است که شما می توانید در پشت تلویزیون خود را برای برخی از روشنایی هوشمند تاير قرار داده است.

شاخه: Belkin WeMo مینی پلاگین های هوشمند (30 دلار)

برخی از دستگاه های که خود بسیار باهوش را هنوز هم می تواند استفاده از برخی از سحر و جادو خانه هوشمند. اگر چراغ های کریسمس خود را روشن و خاموش می تواند تبدیل به یک برنامه به عنوان مثال، آن خوب نمی شود؟ Belkin WeMo مینی پلاگین های هوشمند (30 دلار) می تواند با آن کمک می کند. کمی این دستگاه دو شاخه به پریز برق موجود خود به Wi-Fi وصل می شود و از تلفن دستیار صدا و یا حتی توسط برنامه خودکار کنترل می شود.

بنابراین آنها نمی مسدود کردن دیگر رسانه های مینی پلاگین های هوشمند به طول می کشد تا حداقل مقدار فضا. در مقابل، شما در بند ناف قدرت برای هر دستگاهی که می خواهید برای کنترل وصل کنید. به خاطر داشته باشید, پلاگین های هوشمند تنها دستگاه خاموش و روشن می تواند. بنابراین شما نمی خواهید برای استفاده از این برای هر چیز پیچیده آن هر عملکرد خاص دستگاه را کنترل نمی کند. با این حال، برای چراغ طرفداران و دیگر ابزارهای ساده آن یک راه حل عالی است.

سنسور: چیزهای هوشمند سامسونگ (100 $ برای شروع کننده کیت)

با کیت سامسونگ هوشمند چیز شما می توانید تمام انواع کارهای خلاق. سنسور حرکت می توانید چراغ های آشپزخانه خود را هنگامی که شما در نیمه شب میان وعده خوردن فعال کنید. اگر بچه ها به کابینه آنها نه قرار است به سنسور درب می تواند به شما اطلاع دهد. سنسور نشت آب می تواند به شما قبل از نشت می شود داخل سالن سیل اطلاع. شما همچنین می توانید خدمات شخص ثالث مانند IFTTT به انجام حتی بیشتر استفاده کنید.

همه این ممکن است با اتصال به هاب سامسونگ هوشمند چیزهایی هستند. هاب خود را هزینه 100 دلار، اما شما می توانید بسته های نرم افزاری با کارهایی از قبیل سنسور حرکت فقط کمی بیشتر. کیت کامل میان سیستم های گران قیمت ترین شما می تنظیم (حق تا آنجا با decked به طور کامل از فیلیپس سر خانه)، اما انعطاف پذیری شما را با آرایه وسیعی از سنسورها دریافت بیش از ارزش آن است.

ترموستات: دوم ترموستات (220$)

این است که در آن ما در حال شروع به دریافت به منطقه که در آن شما ممکن است نیاز خود صاحبخانه تایید تغییرات را، اما اگر شما حال مجاز, این ارتقا بیش از ارزش آن . ترموستات دوم (220$) می توانند یاد بگیرند که شما خانه و به طور خودکار تنظیم درجه حرارت هنگامی که شما را برای کاهش صورتحساب ابزار خود را ترک. (اگر وضعیت اجاره شامل آب و برق، حتی خود صاحبخانه پا لایحه ترموستات شما ممکن است — اگر خانه خود همواره رفتن به زمانی که شما در محل کار حالت صرفه جویی در انرژی پس از همه، سپس آنها یک پول صرفه جویی می شود.)

شما همچنین می توانید ترموستات دوم از دستیار گوگل یا الکسا با فرامین صوتی ساده کنترل کنید. اگر مایلید به تنظیم درجه حرارت بین حرارت و هوا یا فقط برای پیدا کردن آنچه که دما در حال حاضر قرار است به از تلفن و یا صحبت کردن به بلندگو هوشمند شما می توانید.

اوت قفل: قفل هوشمند ($ 230)

اگر یک چیز در این فهرست وجود دارد، شما در حال رفتن به زمان سخت شدن گذشته صاحب خانه خود را، احتمالا این است. اکثر مستاجرها تغییر قفل نمی خواهید زیرا در اغلب موارد تغییر قفل کلید نیز در حال تغییر به معنی. اگر صاحبخانه واقعا سرد با این حال، آنها از شما نصب قفل هوشمند اوت (220$) اجازه ممکن است. چرا? چرا که تنها جایگزین می کند داخل شستی و دوباره کلید زنی و یا خارج به تغییر در همه را شامل نیست.

اوت قفل هوشمند اجازه می دهد که شما قفل و باز کردن درب خود را با تلفن و یا حتی فرمان صوتی. شما را می دهد دیگر کاربران دسترسی موقت است که پس از مدت مشخصی از زمان و یا مجموعه شماره از کاربر و حتی دریافت ورود به سیستم که آمدن و رفتن و هنگامی که به پایان مى رسد. اگر شما می توانید توضیح به صاحب خانه خود را به همین دلیل است که این ویژگی های مفید است که مانع از حق قانونی خود برای به دست آوردن ورود به اجاره زمانی که آنها نیاز به معتاد هستند، شما ممکن است قادر به نوسان این ارتقا دستی.