چگونه به فعال کردن کپی و جای گذاری میانبر های صفحه کلید در ویندوز 10 دست پاچه نمودن پوسته

ویندوز 10 پوسته زدن بالاخره راحت است رونوشت و جای گذاری میانبر های صفحه کلید، اما آنها به طور پیش فرض برای سازگاری فعال نیست. این میانبر ها در حال حاضر در پیش خودی ساختهای Redstone 5 که زمانی در پاییز سال 2018 منتشر خواهد شد در دسترس هستند.

به فعال کردن کپی و جای گذاری میانبر های صفحه کلید خود لینوکس هم زدن پوسته نوار عنوان پنجره را کلیک راست کنید و سپس فرمان “خواص” را انتخاب کنید. با Redstone 5 مجموعه ویژگی را فعال کنید، شما باید راست کلیک بر روی قسمت خالی از نوار عنوان — نه در بند

فعال کردن “استفاده Ctrl + Shift + C/V به عنوان کپی/چسباندن” اینجا انتخاب و سپس کلیک بر روی دکمه “تایید”.

شما هم اکنون می توانید فشار دهید Ctrl + Shift + C به کپی کردن متن انتخاب شده در پوسته زدن و Ctrl + Shift + V برای جای گذاری از کلیپ بورد به پوسته.

از آنجا که این ویژگی با استفاده از کلیپ برد سیستم عامل استاندارد، شما می توانید کپی و چسباندن و از دیگر برنامه های دسک تاپ ویندوز. شما ویژگی های تاریخ ایمیل جدید استفاده می تواند با فشار دادن ویندوز + V.

مرتبط با: همه چیز شما می توانید کار با ویندوز 10 را دست پاچه نمودن پوسته جدید

ویندوز یاد این تنظیم، اما فقط برای جریان میانبر. اگر شما در راه اندازی پوسته اوبونتو از میانبر نوار وظیفه، وقتی شما اوبونتو از میانبر نوار وظیفه که دوباره راه اندازی بنابراین، میانبرهای صفحه کلید به صورت خودکار فعال خواهد شد.

اگر راه اندازی اوبونتو از میانبر منو شروع و یا راه اندازی یک توزیع لینوکس از میانبر های مختلف با این حال، باز پنجره پوسته زدن با میانبرهای صفحه کلید را غیر فعال کنید. شما می توانید میانبرهای صفحه کلید در پنجره جدید فعال کنید و تنظیمات آن برای هر میانبر شما را راه اندازی یاد می شود.

این گزینه های جدید در واقع بخشی از محیط کنسول ویندوز و نه فقط گرافیک ویندوز برای لینوکس است. این به این معنی شما همچنین می توانید این کلید های میانبر برای دیگر محیط کنسول فرمان و PowerShell را فعال کنید. با این حال، شما در حال حاضر می توانید کپی و چسباندن در برنامه های آن با استاندارد کنترل + سانتیگراد و کنترل + پنجم میانبر لطف گزینه “فعال کردن Ctrl کلید میانبر”.

گزینه “فعال کردن Ctrl کلید میانبر” را در پیش فرض است، اما آن را در محیط لینوکس هم زدن پوسته کار نمی کند. که Ctrl + C می فرستد سیگنال وقفه شمارش روند فعلی به خاتمه است. CTRL + V انجام “درج کلمه،” باعث بعدی کلید ترکیبی برای شود وارد شده به جای پردازش توسط ترمینال فشار می دهید. این میانبر های جدید صفحه کلید جایگزین کاربردی را فراهم می کند.

مرتبط با: چگونه به فعال کردن CTRL + C/دکمه های Ctrl + V را برای چسباندن در خط فرمان ویندوز