پچ Speculative جدید Spectre-Like پردازنده اشکال می تواند تاثیر عملکرد خود را

، تکنولوژی بهره برداری اشکالات بحران و شبح پردازش نشده دیگر “vulnerable.txt” در راه است و ثابت می تواند تاثیر عملکرد شما 2 تا 8 درصد.

بهره برداری تفکری بای پس بزرگ به نام مشترک گوگل و مایکروسافت روز گذشته فاش شد و تمام پردازنده اصلی را تحت تاثیر قرار–اینتل و AMD و بازو. اینتل در بیانیه ای گفت که مرورگرهای وب مدرن در حال حاضر هستند با تشکر وصله به رفع شبح و که تکه های سیستم گسترده اواخر دو طرف بوده است. تکه های آن با این حال، عملکرد تاثیر می گذارد و نه به طور پیش فرض روشن خواهد شد.

مرتبط با: نحوه بررسی کنید اگر شما در کامپیوتر یا تلفن در برابر بحران و شبح

اینجاست تام وارن نوشتن از گاردین محافظت است:

اینتل به تفکری بای پس بزرگ بتا در حال حاضر است ریز به روز رسانی را ارائه کند دو oem ها است و این شرکت انتظار دارد آنها را گسترده تر در هفته آینده در دسترس باشد. به روز رسانی سیستم عامل تفکری بزرگ بای این پس حفاظت دو خاموش-توسط-پیش فرض، اطمینان حاصل کرد که اکثر مردم را نمی بیند که اثرات منفی عملکرد را تنظیم می کند. توضیح می دهد

“اگر فعال ما مشاهده کردیم، تاثیر عملکرد حدود 2 تا 8 درصد بر اساس نمرات کلی برای معیار مانند SYSmark 2014 مراجعه کنید و تنظیمات صحیح نرخ بر مشتری 1 و سرور 2 test سیستم،” لسلی Culbertson مدیر امنیت اینتل.

آن به کاربران، پس از آن، تصمیم بگیرید که آیا آنها می خواهند به اولویت بندی امنیتی و یا عملکرد است. اما چگونه این بهره برداری جدید کار می کند? اینجا این است که ساده دو درک خلاصه مشکل از ردهت:

تصویر های اعتباری: Virgiliu Obada / Shutterstock. com