Covata نظامی درجه امنیت سایبری | vpnMentor

گرفتن امنیت سطح بالا است که باید برای بسیاری از سازمان ها در به طور فزاینده ای پیچیده cyberworld.   با استفاده از تجربه به دست آورد از راه حل های نظامی درجه امنیتی در وزارت دفاع Covata راه حل های منحصر به فرد برای مقابله با تهدیدات بی شمار در بازی ایجاد کرده است. مایک فلك Covata را معاونت امنیتی، مذاکرات در مورد امنیت سایبری نگرانی های خود را از کسب و کارهای کوچک و امروز مهم ترین امنیت داده ها و چالش های انطباق.

ما Covata و چگونه در امنیت داده ها دارید بگویید؟

Covata آن شروع به توسعه یک راه حل برای وزارت دفاع به میدان جنگ امن ارتباطات فعال کردم. تکنولوژی در نتیجه رویکرد بسیار قدرتمند و امن برای پایان به پایان رمزگذاری داده ها با کلیدهای رمزنگاری مبتنی بر هویت است. در واقع، اطلاعات همیشه رمزگذاری شده است و آن می تواند فقط توسط کاربران مجاز ، نه کسی که برای رهگیری اطلاعات اتفاق می افتد و یا می شکند که به سیستم که در آن اطلاعات ذخیره شده رمزگشایی. ما این تکنولوژی را بسیار امن هنوز قابل استفاده شرکت همگام سازی فایل و به اشتراک گذاری راه حل (خدمات اولیه مانند Dropbox اما با ویژگی های برتر و درجه نظامی امنیتی فکر می کنم) ساخت اقتباس. اخیرا ما نیاز به اعمال این مفاهیم امنیت اطلاعات به هر گونه اطلاعات هر کجا ساکن آن را متوجه.

بسیاری از انواع مختلف محصولات امنیت داده ها در بازار وجود دارد.  منحصر به فرد در مورد Covata چیست؟

بله، در واقع. فضای امنیتی دارد هزاران تن از محصولات امنیتی در سراسر صدها سوله. تمایز برای تامین کنندگان و افرادی که خرید راه حل های آن است. در سطح بالا Covata منحصر به فرد است که در تکنولوژی ادغام چندین راه حل های امنیت داده ها به یک پلت فرم واحد بدون افت کیفیت. ما اطلاعات شناسایی و طبقه بندی خودکار موتور بالغ از بسیاری از رقبای مستقل است. ما مدیریت رمزگذاری و کلید مقیاس پذیر تر و ‘مدرن’ از سنتی رمز نگاری داده ها در بقیه فروشندگان است. ما قابلیت دسترسی حکومت برتر آنها بومی با رمزگذاری حتی دسترسی ممتاز آن حساب کنترل یکپارچه شده است.

در سطح فلسفی Covata منحصر به فرد است چرا که ما لیزر متمرکز در ارائه عملی راه حل های که نقاط درد موجود امنیت داده ها و مدیریت را حل کند. در حالی که صنعت امنیت همواره راه های جدید، اثبات نشده به حل مشکلات آینده افسر ارشد اطلاعات امنیتی هنوز هم با مسائل فعلی، اساسی دست به گریبان است، راه اندازی است.

خدمات و محصول اصلی Covata است چیست؟

Covata در حال حاضر فراهم می کند راه حل های سازمانی برای کشف اطلاعات طبقه بندی خودکار داده ها رمزگذاری فایل دسترسی اداره و فعالیت اختصاصی . محصولات ما کمک به کسب و کار و دولت پیدا و امن فایل های حساس را بدون توجه به جایی که آنها مقیم. در حالی که این قابلیت را می توان به عنوان یک پلت فرم تحویل، ما راه حل های متفاوت، طراحی شده برای برخی موارد استفاده از است. به عنوان مثال، safeshare زیر مجموعه ما پلت فرم است که بسیار امن اما قابل استفاده از خدمات شرکت همگام سازی فایل و اشتراک گذاری (EFSS) است. CipherPoint گرفتگی زیر مجموعه ما پلت فرم است که امنیت اطلاعات در شیرپوینت سرور فایل و Office 365 است.

چه مقدار شما را ارائه مشتریان/مشتریان

مثل همه یا حداقل اکثر شرکت های امنیتی، Covata کمک می کند تا مشتریان کاهش خطر ابتلا به داده نقض یا حریم خصوصی نقض. بر خلاف اکثر شرکت های امنیتی، Covata نیز به افزایش بهره وری کسب و کار و بهره وری کمک می کند. طبقه بندی داده ها را قادر می سازد به عنوان مثال، انواع نتایج مثبت کسب و کار مانند قابلیت تکرار صادق و بهبود کیفیت فرآیندهای کسب و کار . به اشتراک گذاری فایل امن اجازه می دهد تا کسب و کار برای رسیدن به دستاوردهای بهره وری کارگر از طریق همکاری اما برای موارد استفاده اغلب تصور می شود بیش از حد حساس به اجازه آسان اطلاعات به اشتراک گذاری داخلی و خارجی.

شما می توانید انواع مشتریان شما با کار در باره

راه حل های ما در حال استفاده توسط سازمان های دولتی و شرکت های بزرگ و کوچک تجاری سراسر جهان هستند. مسائل حل محصولات ما زمینه های توسط سازمان های بسیاری را در صنایع مختلف است. با این حال، بسیاری از مشتریان شرکت های بزرگ در خدمات مالی و بهداشت و درمان و بیمه هستند.

مسائلی است که Covata می پردازد که کسب و کارهای کوچک و حتی افراد چیست؟

کسب و کارهای کوچک بسیاری از امنیت همان نگرانی های خود را به عنوان شرکت های بزرگ و ادارات دولت است، اما اغلب فاقد بودجه و پرسنل به خرید و اداره سیستم های سازمانی پیچیده. بنابراین، بسیاری از راه حل های امنیتی نصب نشده یا آن عمل درستی با توجه به پیچیدگی می کنید.

که Covata ما انتظار نداریم مشتریان ما را به تبدیل به کارشناسان در یادگیری ماشین, رمزنگاری, و غیره. ما راه حل های آسان برای استفاده و استقرار، و اجازه می دهد مشتریان ما را به تمرکز بر کسب و کار اصلی خود را به جای تمرکز در اداره راه حل ما . این برای کسب و کارهای کوچک که نیاز به راه حل های با کیفیت بالا است که آنها می توانند هر دو خرید و هزینه عمل فوق العاده ارزشمند است.

بیایید برای چند لحظه قدم. به عنوان مهم ترین چالش ها به امنیت داده ها و انطباق چه می بینید؟

سوال بزرگ! مهم ترین چالش ها به امنیت داده ها و تطابق است که کسب و کار می دانند چه حساس اطلاعات دارند و یا جایی که همه در وجود دارد . کارمندان و همکاران ایجاد بسیاری از فایل های حساس و ایمیل هر روز و در سراسر بسیاری از ابر سرور و دستگاه ذخیره می شود.

انطباق با اروپا آینده کلی داده ها حفاظت مقررات (GDPR) موجب شده است تا بسیاری از مدیران به آنها نمی تواند احتمالا مدیریت مسئولیت های خود را با توجه به GDPR مگر اینکه آنها را متوجه می شوید که در آن اطلاعات شخصی وجود دارد – همیشه و در همه جا. بسیاری از داده ها امنیت فن آوری های موجود، مانند جلوگیری از دست دادن داده های شبکه به راه های جدید که کار کاربران (یعنی نرم افزار به عنوان سرویس و دیگر سرویس های آزمایشی با استفاده از) سازگار نیست.