بیل گیتس تلاش می کند و قادر به نصب ویندوز فیلم ساز در حماسه 2003 ایمیل بیهوده گویی

آیا شما چگونه نا امید کننده تلاش برای پیدا کردن هر چیزی در Microsoft.com را در اوایل سال 2000 است به یاد داشته باشید بیل گیتس راه همان زمینه و اجازه به کارکنان خود را می شناسیم.

ظاهر یک ایمیل نوشته شده توسط گیتس در سال 2003 در اسراییل امروز و آن بسیار خواندنی است. که در آن گیتس به دانلود و نصب مایکروسافت Moviemaker تلاش می کند و آن را به خوبی نمی رفت. خلاصه اینجا است:

در تصمیم به دانلود (Moviemaker) و بنابراین Microsoft.com رفتم خرید دیجیتال به همراه بسته…. دانلود محل بنابراین رفتم وجود دارند.

بار اول 5 سایت آن پایان رسیده در حالی که تلاش برای مطرح کردن صفحه دانلود را به من استفاده می شود. سپس بعد از تاخیر دوم 8 آمده تا گرفتم.

این سایت کند آن است که غیر قابل استفاده است.

بنابراین من 45 دیگر گسترش آن را در صفحه 5 بود. این نام 45 کاملا گیج کننده است. این نام را چیزهای مانند: C:Documents و SettingsbillgMy DocumentsMy عکس به نظر می رسد روشن.

من به خاطر انجام این کار. افتضاح بود. گیتز ایمیل نگه می دارد و شما واقعا باید آن را بخوانید. سرانجام این نتیجه گیری وجود دارد:

عدم توجه به قابلیت های این تجارب ضربات. من فکر می کنم ما کم با مکان های شبکه ویندوز یا پیام من را دریافت وقتی که من سعی می کنید برای استفاده از 802.11 رسیده بود. (شما که پیام گواهی ریشه عاشق نمی?)

وقتی که من واقعا استفاده از این مسائل من مطمئن بازخورد بیشتری را داشته باشد.

گرفتن یک ایمیل که از رئیس خود می تواند سرگرم کننده است، اما مرد تیم آن در آن نقطه سزاوار بود. در تعجب چه نوع چیز مشابه سوگ که مایکروسافت در سال 2018 تحریک شوند.


جاستین گلدان نویسنده کارکنان چگونه به گیک و علاقه مندان فن آوری است که در ژنراتور اورگن زندگی است. اگر شما می خواهید او را در توییتر و فیس بوک، دنبال کنید. لازم نیست.