موتور بازی Z3 نشت را نشان می دهد برخی از ترفندهای دوربین های فانتزی،

 مشخصات ظاهری موتور Z3 بازی ارائه. عناوین اندیشه

  • آخرین بازی موتور Z3 نشت تلفن باید گل میمون 636 ترتیبت چیپست, 4 GB RAM, و 32 GB یا 64 GB از ذخیره سازی را نشان می دهد.
  • Lenovo تلفن نیز ویژگی دوربین های جدید، از جمله قابلیت های پاپ رنگ و cinemagraph ایجاد بسته خواهد شد.
  • اعتقاد بر این است که گوشی جدید دو از به روز رسانی عمده اندیشه پرتاب دریافت خواهید کرد.

ما می دانید چه نوع اسب بخار از موتور Z3 بازی انتظار و در حال حاضر ما یک ایده بسیار بهتر از ورق تنظیمات در بزرگ بیش از حد.

XDA توسعه دهندگان “داخلی خیر سند” که میریزد نور بر روی سخت افزار و نرم افزار جانبی چیزهایی دیده است. سند متوسط گل میمون پردازنده 636, 4 GB RAM, و 32 GB و یا 64 GB از ذخیره سازی جزئیات.

ادامه مطلب: Z5 خیر این مفهوم است که اساسا صفحه نمایش با یک تلفن در پشت آن

ما نیز می بینیم بیشتر وزن اضافه به نشت قبلی که لیست خروجی اسکنر اثر انگشت جانبی نصب شده. سند جک هدفون, یعنی زودتر ارائه می تواند درست در فرار از پورت 3.5 میلیمتری مرجع نیست.

با این حال، سند است مقدار زیادی از اطلاعات جدید مانند باتری 3, 000mAh, 6 اینچ 18:9 نسبت ابعاد Full HD + صفحه نمایش AMOLED و بدنه آلومینیومی نازک. در بخش دوربین Z3 موتور بازی به راه اندازی دوربین های دو مخفیگاه آنان را (یک دوربین قرار است به تیرانداز 12MP)، با 8MP جلوی ضربه محکم و ناگهانی برای selfies.

مقدار زیادی از دوربین خوبی

 موتور Z2 بازی.

بازی موتور Z2.

سخن گفتن از تجربه دوربین، نشت XDA توسعه دهندگان جزئیات کشت از ویژگی های نرم افزار مربوط به دوربین بیش از حد. شرکت cinemagraphs اولین بار توسط نوکیا گوشی Lumia محبوبیت را ارائه دهد و حدود Cinemagram shuttered Cinemagraphs اساسا اجازه می دهد تا کاربران برای انتخاب عناصر متحرک, حلقه زنی در غیر این صورت هنوز هم عکس. فکر کنم از آن به عنوان عکس با بخش عکس قاب شده.

یکی دیگر از ویژگی های قبل از دیده است نقطه تابع است که به شما امکان انتخاب رنگ و روشن کردن بقیه عکس سیاه و سفید رنگ. نظر می رسد کمتر مانند ویژگی های گوگل عکس جدید و بیشتر شبیه تابع پاپ رنگ دیده می شود در تلاش های گوگل حدود Lumia خلاق استودیو خودکار به نگه داشتن موضوع/شی در رنگ و پس زمینه سیاه و سفید تبدیل — رنگ بدون چیدن اینجا. مقاله های مرتبط “/>