Malvertising, نرم افزارهای مخرب & آگهی سیستم های

در همیاری و همکاری با قابل اعتماد Accounatability گروه (برچسب) تازه نرم افزارهای مخرب اسکن دستورالعمل انتشار، GeoEdge اعلام کرد که در حال حاضر شرکای 100 ٪ سازگار با جدید هستند راهنمای. 

برچسب است ابتکار صلیب و صنعت در پاسخ به این مسائل عمده صنعت مداوم: نرم افزارهای مخرب، تقلب و دزدی های اینترنتی و شفافیت. این برنامه توسط آمریکا انجمن از تبلیغات آژانس های (4A)، انجمن های ملی تبلیغ (آنا) و تعاملی تبلیغات اداره (IAB) برای اطمینان از ادامه رشد و توسعه تبلیغات 50 میلیارد دلار ساخته شده است صنعت. اینگونه کار گروه شامل بیش از 50 بازیکن کلیدی صنعت، مدیران، از جمله GeoEdge برای تعیین بهترین پروتکل های ناشران و کاربران نهایی خود مانع از قربانیان malvertising.

GeoEdge مفتخر شود نه تنها عضو گروه برای ساخت این صنعت گسترده نرم افزارهای مخرب چارچوب پیشگیری است اما درخواست یک شرکت است که آن را حفظ. 

GeoEdge همه مشتریان چه ناشران دیجیتال شبکه های آگهی و سیستم عامل بدانند که آنها با استفاده از راه حل بهترین روش ها می توانید مطمئن باشید. GeoEdge جامع این دستورالعمل توسط اسکن برچسب ها آگهی و فرود تعداد صفحه هر دو در کمپین های مستقیم و برنامه ریزی شده فراهم می کند پشتیبانی. تقلید ویژگی واقعی کاربر و رفتار با انواع geolocations انواع دستگاه GPS، سیستم عامل و غیره، GeoEdge اسکن و rescans هر دو مسیر پیش کلیک کنید و کلیک کنید بعد از تحویل برای هر فعالیت مخرب. GeoEdge تشخیص و شناسایی نرم افزارهای مخرب در زمان واقعی در سراسر اکوسیستم های آنلاین و موبایل و کلیپ. تمام فرمت های آگهی بزرگ و از جمله رسانه های غنی HTML5 سترگ VPAID MRAID و بومی در برابر تبلیغات مخرب نگهبانی.

“این دستورالعمل ها برای گرفتن این صنعت به مرحله بعدی در حصول اطمینان از تجربه کاربر تمیز و امن و جذاب هستند” Amnon Siev، مدیر عامل GeoEdge می گوید. “این همیشه هدف ما برای محافظت از ناشر و کاربران نهایی خود را از هر گونه تبلیغ مضر سرزده یا مخل بوده است. ما مفتخریم به بخشی از برچسب و رعایت این راهکارها-برای مشتریان و برای صنعت. ”

(گزیده ای از آزادی مطبوعات از 10 اکتبر سال 2016)

.