پست الکترونیکی ایمیل ممکن است غیر ممکن به رمز در آوردن

همانطور که می دانیم آن قدمت به 1970s و هرگز با امنیت در ذهن طراحی شده است.

عناوین خبری اخیر این را به نمایش آورده اند. هفته گذشته بنیاد مرز الکترونیکی منتشر یادداشت بیان کرد که PGP و S/MIME دو ابزار استفاده می شود به رمز در آوردن ایمیل, با تشکر از بهره برداری به نام “Efail.” مصالحه شده اند دلیل آن است درد برای تنظیم کردن، و در حال حاضر آن نوبت کردن شما می توانید از طریق تمام مراحل و هنوز هم بپرسید “vulnerable.txt” اساسا هیچ کس استفاده از پیام های ایمیل رمزگذاری شده. مشکل ممکن است ایمیل خود را.

کوین نورتون برای اقیانوس اطلس نوشتن اینجا است:

درس Efail است که شما می توانید همه چیز را خوب ساخت، اما اگر شما در بنیاد بد ساخته شده است، بدون ساختار به اندازه کافی قوی به وجود دارد. هیچ کس برای ایمیل خود را بر عهده دارد و در روز از Efail مردم افشا انگشتان در یکدیگر شده است اشاره — ایمیل مشتریان و فروشندگان و استاندارد، OpenPGP و S/mime فروشندگان نرم افزار. تقصیر هیچ کس نیست و این همه اشتباه است. این نوع آشکار و hacks در نقص ایمیل، ساخته شده برای آینده قابل پیش بینی آینده حفظ خواهد شد.

این مایه تاسف است، اما پیام های امن کار می کند اگر یک شرکت کنترل که احتمالا است چرا حالت محرمانه جدید در جی میل واقع محتویات پیام خود را از طریق ایمیل ارسال نمی کند — همه چیز عوض در سرورهای Google ذخیره می شود.

مرتبط با: چرا هیچ کس با استفاده از رمزگذاری پیام های ایمیل

اگر شما واقعا می خواهید امنیت ممکن است بهترین برای جلوگیری از ایمیل در دسترس نباشد. من توصیه می کنم چک کردن سیگنال است که از زمین تا با ارتباطات رمز شده در ذهن ساخته شده است.


جاستین گلدان نویسنده کارکنان چگونه به گیک و علاقه مندان فن آوری است که در ژنراتور اورگن زندگی است. اگر شما می خواهید او را در توییتر و فیس بوک، دنبال کنید. لازم نیست.