Malvertising, نرم افزارهای مخرب & آگهی سیستم های

بدون تبلیغات دیجیتال 90% از وب قادر به وجود نخواهد بود. (، شاید 90% اغراق باشه اما شما نقطه .) تبلیغات دیجیتال حیاتی برای توسعه اینترنت شده است. مهم ترین سهم آنقدر آشکار است، تقریبا آسان به چشم پوشی کردن پول. تبلیغات درآمد به ارمغان می آورد در می پردازد برای بسیاری از مطالب در وب می یابیم: که آیا این اطلاع رسانی و آموزشی یا سرگرم کننده است. تبلیغات دیجیتال نیز به تاثیر وب های دیگه، مثبت بسیاری از دیگران کمی کمتر. من فکر کردم این امر می تواند سرگرم کننده برای بحث در مورد پدیده های چند تبلیغات در وب را تحت تاثیر قرار. 

آیکون بلندگو
شما می توانید سناریو… شما بی سر و صدا با رایانه و زبان خود را ناگهان شروع تبلیغات موسیقی blaring چیزی مهم… مانند دئودورانت زیر بغل. شما به سرعت تعویض زبانه ها یا باز کردن مرورگر خود به دنبال بستن آگهی متخلف، بنابراین شما فقط بستن همه پنجره مرورگر خود را شاید شما آن را پیدا کند. 

در پاسخ به این وضع، کروم منتشر شد در اكتبر 2013 آیکون بلندگو. نشسته این شاخص بصری در زبانه مرورگر ساخت آن آسان ببینید که صفحه وب است بازی صوتی (اعم از عمدی یا نه). مدت پخش آیکون بلندگو به نظر می رسد و ناپدید آیکون پایان صوتی.  

این نماد نتیجه مستقیم پخش خودکار آگهی است. آیکون بلندگو منجر به ایجاد شاخص های بصری برگه دیگر نیز هست: یکی برای دسترسی به وب کم خود و یکی است که به شما می گوید که آیا محتوای زبانه با دیگران به اشتراک گذاشته بودن.  

افزایش از HTML5
ادوبی فلش, پلت فرم نرم افزار چند رسانه ای محبوب در ابتدای سال 1379 و به ویژگی های قدرتمند آن منتشر شد، سرعت استاندارد برای نمایش محتوای چند رسانه ای شد. زمانی که YouTube در سال 1384 تاسیس شد، آن را به طور طبیعی انتخاب فلش پلیر به عنوان وسیله ای برای نمایش محتوای ویدئویی خود را فشرده. در ارتفاع آن 75% از ویدیو وب سایت در فلش بود و آن تقریبا 99% رومیزی لپ تاپ ها و مرورگرهای رسیده.

اما HTML5 تا حد زیادی جایگزین فلش به عنوان وب برتر پلت فرم چند رسانه ای- و تبلیغات دیجیتال بسیاری برای انجام با آن. در سال 2008 منتشر شده است، HTML5 شامل مواردی است که اجازه می دهد برای غنی تر و در عین حال ساده ویدئویی تعاملی از فلش، در حالی که طراحان دادن قابلیت های جدید زیادی به پاسخ طراحی و محتوای پویا. HTML5 نیز برای دستگاه های تلفن همراه بهینه شده است.

بر خلاف فلش، HTML5 کاملا به آگهی های دیجیتال و یا وب سایت خود را رمزی است. فلش، از سوی دیگر جدا پلاگین که توسط تلفن همراه ترین سیستم عامل پشتیبانی نمی شود به دلیل قابل توجهی برق مورد نیاز و زمان آهسته است.

مهمتر از همه، فلش به آسیب پذیری های امنیتی شناخته شده است و شده است بهره برداری در بسیاری از حمله نرم افزارهای مخرب. با ظهور malvertising اکثر ناشران عطف به آگهی HTML5 که حداقل تا حال حاضر، بیشتر امن فرمت آگهی تحویل. 

حالا گوگل رسما متوقف پذیرش تبلیغات فلش جدید را به شبکه AdWords و یوتیوب، یکی از آخرین فلش را نگه استراحتی به تکنولوژی HTML5 در همه دستگاه ها روشن. 

آگهی مسدود کننده های همه جا
دلخوری با تبلیغات به طور فزاینده ای سرزده و مضر و مخل محور ایجاد و رشد مسدود کننده های آگهی. بسیاری از کاربران در حال حاضر مسدود کننده های آگهی برای جلوگیری از تبلیغات به طور کامل از خود تجربه استقرار. 

در ایالات متحده به تنهایی، 70 میلیون آمریکایی با استفاده از مسدود کننده های آگهی، افزایش 34.4% تا سال 2015، با توجه به eMarketer. انتظار می رود که این عدد رشد دیگر 24% در 2017 به 87 میلیون نفر. که ترجمه به 32 درصد از کاربران اینترنت در آمریکا. در همین حال گزارش PageFair یافت که 22 درصد از کاربران گوشی های هوشمند جهان استفاده از مسدود کننده های آگهی. در واقع برنامه های آگهی مسدود کردن میان محبوب ترین بارگیری در آی فون اپل در حال حاضر. 

مسدود کردن تبلیغات به ویژه در میان نسل جوان شايع است. با توجه به مطالعه آناتومی رسانه های دو نفر از هر سه millennials در سنین 18-24 مسدود کننده آگهی در دستگاه های دسکتاپ و یا تلفن همراه خود استفاده می کنند. اکثر مرورگرهای وب در حال حاضر پشتیبانی آگهی مسدود کردن فن آوری نیز هست.

معکوس یک سیاست دیرینه اپل تازگی آگهی مسدود کردن برنامه ها در آن مرورگر iOS 9 نتیجه اجازه پیوستن به گوگل کروم، اینترنت اکسپلورر و اپرا است که اجازه می دهد تا آنها تصمیم گرفت. 

نگه داشتن آن رفتن!

روشن است که تبلیغات دیجیتال صنعت با نفوذ زیادی است. برای نگه داشتن صنعت قوی کنید برای اطمینان از تجربه کاربر تمیز و امن و جذاب کنیم. 

و که است که همراه GeoEdge، با امنیت آگهی های برتر و کیفیت آگهی نظارت بر راه حل،.  ما کاربران محافظت از malvertising آگهی های پخش خودکار پنجره های بازشو خودکار تغییر مسیر، و غیره. اطمینان کیفیت محیط زیست تبلیغات خود را با ابزار مدیریت آگهی GeoEdge را .

آیا شما دیگر پدیده های به اشتراک گذاری مورد تبلیغات دیجیتال توده ها را تحت تاثیر قرار است? لطفا نظر زیر!

.