مرکز کافی با تمام Smarthome مراکز در حال حاضر

A این و توپی برای آن. شما رفتن ناچار به پایان تا با تعداد انگشت شماری از مراکز smarthome مصرف بیش از خانه خود را هنگامی که شما را به بازار smarthome شیرجه. آزار دهنده است اما احتمالا به هر بهتر رفتن.

مرتبط با: چگونه با هم قرار Smarthome اول خود را (بدون گرفتن ضعف)

نمی کنید من اشتباه; این مرکز بخش مهمی برای هر خانه هوشمند و آنها هدف. آنها آن را بسیار ساده تر برای مدیریت یک تن از دستگاه های زمانی که شما در نهایت داشتن یک سنسور برای هر درب و پنجره و یک کلید هوشمند در هر اتاق. اما زمانی که بسیاری از محصولات smarthome نه تنها نیاز به یک هاب به تابع، اما نیاز به هاب اختصاصی خود کمی مضحک میشود.

وجود دارد ایجاد پروتکل های بی سیم خود را می Agreed-Upon بی سیم استاندارد اما آن نیست موضوع

در حالی که انجام برخی از شرکت ها ، فوق العاده گسترده عمل ندارد. توافق بر استاندارد وجود دارد در حال حاضر در محل. الف-موج و زیگ بی دو ترین به طور گسترده ای پذیرفته شده بی سیم پروتکل های مورد استفاده در جهان smarthome، و یک تکه بزرگ از دستگاه smarthome استفاده از یکی یا دیگری (یا هر دو). این به تنهایی باید شما به این باور را که اتصال دستگاه های smarthome با هم خیلی ساده است اما این دور از حقیقت است.

همانطور که اشاره کردم در گذشته حتی اگر آنها در نهایت استفاده از Z-موج یا زیگ بی است که آن را سخت بدانید که اگر یک دستگاه به دیگری متصل می شود هنگام بحث در مورد زهرا موج و زیگ بی، بسیاری از شرکت ها smarthome مزخرف اختصاصی خود را به محصولات خود اضافه کردن کمی از ، حتی اگر آنها با استفاده از همان پروتکل های دقیق.

به عنوان مثال، این موج Z گاراژ درب شیب سنسور از Monoprice نمی خواهد کار با توپی چشمک حتی اگر توپی به طور کامل پشتیبانی از دستگاههای صوتی Z. چرا? چه کسی می داند.

علاوه بر این، همیشه محبوب فیلیپس سر سیستم روشنایی با استفاده از زیگ بی حمایت مراکز smarthome متعدد. هنوز نیاز به فیلیپس خود “پل سر” به منظور راه اندازی و استفاده از لامپ. در بالای آن، شخص ثالث پشتیبانی برای لامپ های هوشمند زیگ بی دیگر محدود است. و همان می رود برای Belkin را طولانی رفته لینک WeMo توپی — آن استفاده می شود برای کار با هر لامپ زیگ بی اما در نهایت به کار فقط با یک لیست بسیار کوچک از لامپ های از پیش تصویب شده به روز شد.

من مطمئنم که این عمدتا به دلیل برخی از این شرکت ها هنوز به ناسازگاری و تناقض عجیب هر زمانی که شما اضافه کردن دستگاه های شخص ثالث و ترکیب آنها را با دستگاه های خود را، اما هنوز هم بسیار خسته کننده است قرار داده تا با وعده است.

هر شرکت می خواهد به گوشه بازار

پس چرا ما در این ظرف غذا پر هرج و مرج هستند? چون توسط خود محصولات اختصاصی (هر چند پروتکل استفاده باز است) ساخت، شرکت Smarthome شما را به اکوسیستم خود را قفل می. بنابراین احتمال بیشتری برای خرید محصولات دیگر از آنها که کار با توپی که شما در حال حاضر خود را توپی دارید.

چندین شرکت کار”بزرگ” که انجام می دهند فقط آن، از جمله Insteon. توپی smarthome خود را می فروشند، اما این فقط با دستگاه های که آنها را که با استفاده از پروتکل اختصاصی بی سیم است که می رود با نام شرکت و فروش آثار و. اگر شما تصمیم به رفتن با Insteon و می خواهید برای اضافه کردن سنسور درب بیشتر در آینده، پس به علامت های تجاری مانند Monoprice Aeotec و Ecolink خداحافظی (که همه را جامد دستگاه موج Z)، و خودتان آشنا با سنسور فقط Insteon.

مرتبط: نحوه تنظیم توپی Insteon شما (و شروع به افزودن دستگاه)

در حال حاضر، من نمی گویم که هر چیزی در خصوص اشتباه در مورد داشتن اکوسیستم منفرد و اختصاصی در تمام خانه خود وجود دارد. این می تواند بیشتر قابل اعتماد و آسان تر برای مدیریت, برای اطمینان و این شاید بهترین راه برای نگه داشتن smarthome درهم و برهمی توپی به حداقل (بیشتر در مورد که در بخش بعدی) است. با این حال، مشکل است که باید Insteon (و یا هر پلت فرم اختصاصی شما با رفتن) برو از کسب و کار شما به جای راه اندازی کل smarthome خود را داشته باشد. در حالی که اگر شما (مثلا) بود مرکز چشمک با یک دسته از شخص ثالث دستگاه های متصل به آن، شما فقط نیاز به یک هاب مختلف اگر چشمک برای همیشه رفتن.

اگر شما تا کنون دو دستگاه بیشتر به گسترش در آینده خواهید به علاوه، شما در چه می توانید انجام دهید اگر شما تنظیمات اختصاصی انتخاب محدود کنید. تا که به خاطر داشته باشید.

پس چگونه می تواند من اجتناب از ظروف سرباز یا مسافر توپی Smarthome?

اگر می خواهید دک کردن خانه خود را در smarthome دنده آن سخت به طور کامل ساده کردن وضعیت توپی باشد. خبر خوب این است که حداقل برخی از چیزهایی که شما می توانید به درهم و برهمی smarthome را به حداقل نگه دارید وجود دارد.

یعنی، یک ایده خوب برای یک smarthome اصلی توپی که می توانید همه چیز را وصل شوید که دو، ترجیحا یک لیست بزرگ پشتیبانی برای تعداد زیادی از دستگاه است. اما هنوز هم شما نیاز به فوق العاده هوشیار باشید زمانی که شما برای خرید سنسور، به معنای نور که سوئیچ، لامپ، و بیشتر–شما باید مطمئن شوید که خود را مرکز پشتیبانی از آنها را.

با توجه به آن، با برخی از محصولات است که می گویند کار می کنند با برخی مراکز smarthome دقیق باشد. این درست است و تمام، اما آنها هنوز هم ممکن است نیاز به هاب خود را. به عنوان مثال، سوئیچ نوری Lutron Caseta می توانید لینک به توپی SmartThings اما سوئیچ ها هنوز نیاز به تابع خود را توپی دو — ادغام SmartThings است صرفا برای نفع کنترل سوئیچ از حدود SmartThings

مرتبط با: [19659003] SmartThings در مقابل چشمک در مقابل: Insteon Smarthome است که باید به مرکز خرید شما?

و قطعه دیگری از مشاوره به خاطر داشته باشید. اگر شما می خواهید کمترین تعداد مراکز در خود را راه اندازی smarthome, سعی کنید به ماندن از محصولات که نیاز به هاب خود را بدون توجه به آنچه، مانند سر Lutron Caseta یا فیلیپس. هر دو این خطوط محصول فوق العاده هستند و من شخصا آنها را توصیه، اما آنها نیاز به هاب خود را. در صورتی که خود را مربا، شاید هدف برای سوئیچ نور زهرا موج (مثل این یکی از جنرال الکتریک)، یا هوشمند لامپ که لازم نیست که یک هاب (یا که می تواند اتصال به هاب شخص ثالث).

در پایان، هر چند، آن نسبتا دشوار است برای دستیابی به یک سیستم کاملا کارآمد smarthome در حال حاضر است. شما می توانید نزدیک است، اما آن محدود کردن انتخاب های خود را.

تصویر از xkcd