Malvertising, نرم افزارهای مخرب & آگهی سیستم های

پاسخ من این: معنای امنیت آگهی و تایید برای ناشران چیست؟ 

من هنوز صحبت کردن در مورد تعریف معمولی از امنیت آگهی است که اشاره به وب سایت تبلیغ شده و یا چگونه supply-side تایید اغلب اشاره به کنترل کیفیت آگهی و دید. معنای واقعی امنیت آگهی و تایید لحظه ما فکر می کنیم درباره “چرا” از استفاده از آنها روشن می شود. 

ناشران باید راه حل های جلوگیری از مبارزات انتخاباتی آگهی از اخلال در سایت های برنامه ها و تجربه کاربر. اگر شما می گویند به خودتان، “بله، البته من می دانم”، پس لطفا به آخرین مرحله بگذريد. برای همه دیگران (بنابراین بسیاری می تواند به روشن شدن بیشتر استفاده کنید که دوست دارید)، در خواندن! 

دو راه اصلی برای پر کردن موجودی تبلیغ ناشر، مستقیم مبارزات و برنامه ریزی شده, هر دو دارای مزایای خود را- و خطرات آنها.  

Programmatic: وب غیرقابل کنترل
در اکوسیستم برنامه ریزی شده هر ناشر چهره بزرگ مسائل امنیتی کاربر و آگهی های کم کیفیت. در حالی که این آگهی های شخص ثالث خدمت سیستم لازم برای پر کردن موجودی آگهی و به تولید بیشتر سمت تلنگر درآمد منجر به کاربر و آسیب نام تجاری و گاهی اوقات خراب است. 

Programmatic است سیستم توزیع آگهی های بسیار پیچیده و پیچیده است که اجازه می دهد تا بد بازیگران به حفظ ناشناس ماندن و رسیدن به حداکثر با تروجان خود را. مسائل بهره برداری کیت ransomware، اسب های تروجان، در میان دیگران، دائما کشف می شوند. کاربران با بدافزارها آلوده تمایل به رفتن به طور مستقیم به خشمگین. آن دسته از کاربرانی سپس تمایل به رفتن اجتماعی. 

یکی دیگر از مشکل بزرگ ناشی از کیفیت آگهی حمام یخ برنامه ریزی شده. مطمئنا، شما می توانید بگویید ساكاريدها شما اجازه می دهد آگهی های توهین آمیز (شما می دانید که منظورم)، بیش از 15 درخواست های HTTP (IAB کنونی استاندارد)، بزرگ سایز فایل آگهی (که باعث رکود سایت) تا پخش خودکار صدا (چه آزار دهنده) یا دیگر واحدهای خارج از حد است، اما آنها باید راه های رخنه از طریق. 

مبارزات مستقیم: پیکربندی & QA. آبکشی و تکرار. 
در صفحه مستقیم خلاق می تواند قبل از رسیدن به کاربران ارزیابی هنوز کل فرایند، پر زحمت و کشیده کردن وجود ندارد. تا ناشر به تبلیغات که به معنی سطح با استفاده از انواع ابزار (و دستی test) برای بررسی تبلیغات برای پذیرش صنعت و با نام تجاری است. بحث در مورد کارهای نوکر زیادی. پیکربندی و QA. پیکربندی و QA. 

از آیو زندگی راه اندازی آگهی و فرود صفحه نیاز به ورودی، تست و راه اندازی شد. اگر مسئله ای وجود دارد عقب و جلو و عقب بین ناشر و شریک- و سپس خلاق باید قبل از راه اندازی مجددا. آرایه وسیعی از مشکلات احتمالی محدوده رعایت مسائل با علامت تجاری دو جنبه عملیاتی (حجم فایل، “X” در گوشه ای از تبلیغ) انطباق (قاب) آگهی دو کیفیت (محتوای خلاق است).

حق تبلیغ امنیت & تایید

راه حل های امنیتی تبلیغات مناسب کاربر نهایی را در تمرکز قرار می دهد و آنها را از هر و همه فعالیت های مخرب محافظت می کند. راه حل تایید آگهی آگهی ضعیف کیفیت و عدم انطباق جلوگیری می کند. این راه حل به عنوان مستقل شخص ثالث برای رسیدگی به مسائل دشوار و اطمینان از تجربه کاربر تمیز و امن و جذاب نشستن. 

GeoEdge که ما اکسل در امنیت آگهی و تایید مستقیم و برنامه ریزی شده.

GeoEdge زمین

به عنوان محدوده ما از راه حل های متمرکز شده است فقط در اکوسیستم تبلیغات دیجیتال، ما می دانیم هر حال ظهور و فعلی تهدید و تبلیغ کیفیت موضوع. GeoEdge فراهم می کند حفاظت از بدافزارها جامع، زمان واقعی و راه حل های کیفیت آگهی برای تبلیغات خود را آنلاین و موبایل و کلیپ. 

در برنامه ریزی شده، ما چک امنیتی هدفمند، سفارشی با دقت بالا تشخیص مخرب تبلیغات ارائه. این بدان معناست که شما مجبور به اتلاف وقت با افرادی که کاذب. شما لازم نیست که به نگرانی در مورد آگهی های شخص ثالث خدمت شما آوردن malvertisements. قبل از هر گونه آسیب واقعی رخ می دهد بنابراین شما می توانند در مورد تهدید شما بلافاصله اعلام می شود. از نظر کیفیت آگهی تایید کنید که تبلیغات خود را بدون زمان تاخیر، صدا پخش خودکار یا مطالب توهین آمیز، و غیره. ما بررسی کنید که همه آگهی های تمیز و امن و جذاب باشد. 

برای مبارزات مستقیم راه حل ما روند QA از تست از طریق راه اندازی خودکار. GeoEdge خودکار سفارشی و سریع، علاوه بر شفافیت فراهم می کند. شما می توانید پیشرفت هر کمپین خلاق و اگر مسئله فورا حل و فصل آن. 

آیا برنامه ریزی شده و یا مستقیم GeoEdge ماهر و با تجربه را در تبلیغ نرم افزارهای مخرب اسکن و فن آوری آگهی های توقف کامل است. ما تبلیغات را اسکن و تجزیه تمام کنونی و در حال ظهور فن آوری در صنعت از جمله رسانه های غنی سترگ VPAID MRAID و بومی. شما لازم نیست که نگران باشید، ما آن را پوشانده است. شود در تماس برای اطلاعات بیشتر!

.