فیس بوک و Qualcomm ما را می Terragraph اما گرفتن چیست؟? terragraph

  • Terragraph فیس بوک اعلام کرد Terragraph پروژه در سال 2016. Wi-Fi را راه حلی برای مشکلات ذاتی است که با زمین کابل فیبر گذاشتن است.
  • Qualcomm در حال حاضر در هیئت مدیره با Terragraph دو چیپ ست های دسترسی ایجاد شبکه است.
  • با این حال، این است که مشخص نیست چه اتفاقی می افتد با Terragraph است. فیس بوک می گذرد، برای تبدیل شدن به یک ISP?

در سال 2016، فیس بوک اعلام برنامه جدید به نام پروژه Terragraph است که خود توسعه دهنده در کنفرانس سالانه. با Terragraph، فیس بوک قصد دارد اینترنت پر سرعت را به مناطق روستایی و شهری که در آن زمین خطوط فیبر گذاشتن مانع گران قیمت و یا مخل به جامعه خواهد بود.

Qualcomm در پیوستن به همراه با شبکه های اجتماعی به پروژه به زندگی Terragraph غول پیکر، هم میرسد. با توجه به آزادی مطبوعات در مورد فیس بوک در حال توسعه سخت افزار و مراحل استقرار سیستم Terragraph در حالی که Qualcomm چیپ ست های که ایجاد خواهد شد تولید کنندگان می دهد توانایی دسترسی به Terragraph محصولات خود را. مقاله مرتبط

در آن ابتدایی ترین, هسته, Terragraph شبکه Wi-Fi است که گره های متعدد در سراسر منطقه به ایجاد انواع شبکه “هوا فیبر” است. به جای تخمگذار پایین فیبر خطوط که در مناطق روستایی می تواند فوق العاده پر هزینه و در مناطق شهری می تواند خاموش کردن کل شهر بلوک — دسترسی چندگانه امتیاز Terragraph که به سازه های موجود در سراسر منطقه ساخته شده است استفاده کنید.

به عنوان مثال، سری تیر چراغ برق در منطقه شهری مرکز شهر نصب شده می تواند با Terragraph گره. نصب و راه اندازی می خواهد سریع و آسان، با هیچ خدمه ساخت و ساز لازم. هر گره با گره های دیگر ایجاد شبکه مش در آن منطقه شهر ارتباط خواهد بود.

Terragraph قادر به حل بسیاری از مشکلات ذاتی با استقرار فیبر می تواند. اما سپس چه کنم؟

Terragraph تکنولوژی فرکانس 60 گیگاهرتز استفاده می کند که مزایای چند و چند مشکل ایجاد. یکی از مزایای قابل توجهی به طیف 60 گیگاهرتز است که بدون مجوز است (پس از آن بازی منصفانه برای استفاده يعنى دولت آن، تنظیم نمی شود)، و دیگری است که اجازه می دهد تا برای سرعت های فوق العاده سریع شبیه نرخ را با دریافت فیبر سنتی. اما مشکل اصلی با فرکانس 60 گیگاهرتز است وقتی که می آید به دیواره های نافذ و ساختارهای است که دلیل اصلی آن هنوز به طور کلی استفاده می شود که در آن ضعیف است.

فیس بوک می گوید آن است راه حلی برای این مشکل و با کمک Qualcomm آن قصد راه اندازی بازار test برای Terragraph در وسط 2019. با این حال، که در آن بازار test که خواهد روشن نیست. مقاله مرتبط

آن را نیز روشن نیست چه طرح فیس بوک پس از آن مستقر است به Terragraph است. فیس بوک خدمات ISP خود شبیه گوگل فیبر شروع کنم؟ و یا این اینترنت رایگان است که شما می توانید برای دسترسی به فیس بوک و سایت فیس بوک تایید شده، مانند برنامه رایگان مبانی آن خواهد در هر وضعیت می تواند بحث های مربوط به مشکلات فعلی فیس بوک را با حفظ حریم خصوصی کاربر و تبلیغات.

کجا فیلم کوتاه است که به شما ایده شما می توانید از وب سایت Terragraph در اینجا، بررسی چگونه تکنولوژی کار می کند.

بعدی: به زودی می توانید به “کش رفتن چپ” با استفاده از فیس بوک دوستیابی خدمات

ممکن است