McAfee می پیوندد TunnelBear

امروز است روز بزرگ در تاریخ TunnelBear. ما تصمیم گیری برای TunnelBear دو عضویت مک آفی, یکی از شرکت های امنیت سایبر بالا جهان را ساخته ام.

تیم ما در طول سال گذشته 6.5 فوق العاده افتخار از موفقیت های ما است. ما حریم خصوصی آنلاین دو نفر 22 متر در سراسر جهان معرفی صنعت VPN اولین ممیزی امنیتی مستقل منتشر شده و نویسنده کمی تظاهرات ده ها هزار نفر از puns خرس. با TunnelBear پیوستن به مک آفی, شما به احتمال زیاد اند چند سوال در مورد آنچه که در حال تغییر است.

ما هیجان زده برای به اشتراک گذاشتن TunnelBear به عنوان یک تیم جداگانه در McAfee ادامه توسعه محصولات پر از خرس شما می آیند و دوست دارم راه اندازی خواهد شد. با پشتیبانی قوی از مک آفی خواهیم ادامه مبارزه برای حفظ حریم خصوصی مشتریان ما و شفاف در مورد حفظ حریم خصوصی و امنیت روش باشد.

TunnelBear همچنان در توسعه محصولات پر از خرس شما می آیند و دوست دارد.

برای TunnelBear، ما می دانیم که در حال حاضر زمان مناسب برای پیوستن به نیروهای با مک آفی است. ماموریت ما همواره برای کمک به همه مرور خصوصی بیشتر و باز اینترنت. رسیدن به 22 m مردم دستاورد شگفت انگیز است، اما بیش از سه میلیارد نفر به اینترنت متصل امروز و تنها درصد کوچک از این افراد با استفاده از مدیران شبکه اختصاصی مجازی و کلمه عبور برای محافظت از خود را آنلاین وجود دارد. مک آفی است رسیدن به قرار دادن خدمات ما در دست صدها ميليون نفر و تیم ما به آن را بسیار هیجان زده است.

TunnelBear مدت TunnelBear

بخش بزرگی از چرا مک آفی در مورد TunnelBear هیجان زده است مردم ما و فرهنگ حفظ حریم خصوصی ما ایجاد شده است. بنابراین طراحی، 100 تیم TunnelBear با هم ماندن و همچنان به کار بر روی محصولات TunnelBear. ما کل تیم مستقر در تورنتو ادامه خواهد داد. McAfee برای ما همچنان به رشد TunnelBear هیجان زده است و ما را مورد حمایت خود را هیجان زده.

TunnelBear ممیزی امنیت عمومی انجام خواهد شد نگه داشتن است؟

هنگامی که ما منتشر شده ما ممیزی امنیت عمومی 1 در اوت 2017، آن بسیار نفرت ما درباره آنچه مورد نیاز به شبکه ما را امن نگه دارید. TunnelBear و مک آفی هر دو متعهد به انجام ممیزی امنیت سالانه و انتشار نتایج.

قادر به تغییر شیوه های حفظ حریم خصوصی را TunnelBear خواهد کرد؟

TunnelBear در حال حاضر بخشی از McAfee شرکت آمریکایی مبتنی بر می آید که ما را با حفظ حریم خصوصی افزایش فشار و انتظارات. حفظ حریم خصوصی مشتریان ما بوده است و همچنان می شود، نگرانی اصلی ما است. ما با اعتماد به نفس که ما طراحی شده شبکه ای امن است که به طور مستقل اداره ادامه خواهد داد. ما نیز همچنان به جمع آوری حداقل مقدار داده ها ممکن است به کار همه چیز در خط مشی حفظ حریم خصوصی ما خدمات و سند. ما می دانیم که اعتماد به چیزی است که شما کسب درآمد از طریق شفافیت سازگار، بنابراین ما خواهید به اشتراک گذاری به روز رسانی ما پیشرفت ما است.

تیم ما فرصت برای گسترش برنامه های پر از خرس ما به مخاطب حتی بزرگتر بسیار هیجان زده است. ما می خواهم برای تشکر از شما برای بخشی از سفر به اینکه تا کنون، و ما مشتاقانه تر مورد برنامه های ما در هفته های آینده به اشتراک گذاری.

با احترام خاکستری
 email_teamsignature @ 2 x