Malvertising, نرم افزارهای مخرب & آگهی سیستم های

می گویند که مطالب پادشاه است. و در واقع، با کیفیت بالا، محتوای مربوطه چه کاربران به سایت های مورد علاقه و مورد اعتماد ترین خود وقت و زمان دوباره آمدن را نگه می دارد. اما بیشتر از این به داستان است. شما ممکن است بهترین مطالب وجود داشته باشد اما اگر کاربران شما داشتن یک زمان مشکل دسترسی به آن، یا داشتن تجربه بد در سایت خود، شما می توانید تضمین به آنها می رفتن جای دیگر — احتمالا مستقیم به سایت رقیب خود.

اما hey، شما در حال حاضر تجربه کاربر از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا دارید که تمام مقالات و آموزش ها تیم اختصاص داده شده به بازدید کنندگان خود را به راحتی و به راحتی می توانید مطمئن شوید که است دسترسی به مطالب خود را. طراحی چیدمان UI، رنگبندی — تیم خود را در توپ است. سایت خود را پاسخگو و بزرگ بر روی هر دستگاه می رسد. همه چیز را تحت کنترل خود را در شکل نوک بالا است. اما شما شاید چیزی مشرف هستند

آنچه در مورد کاملا تحت کنترل شما نیست؟ فراموش نکنید که وب سایت شما پر از تبلیغات است که conceptualized، طراحی شده، و کد خارج از شرکت شما است. این بدان معناست که درصد قابل توجهی از بازدید کنندگان خود را ببینید و ارتباط برقرار کردن با کاملا در کنترل شما نیست. اما فکر نمی کنم که برخورد به طرح رنگ است شما مشکل بزرگ در اینجا — ux. منتهی شود

مشکل رود بسیار عمیق تر از زیبایی شناسی و تبلیغات ضعیف طراحی شده است می تواند تاثیر منفی زیادی در سایت خود. اگر تبلیغات در سایت خود نه خوب طراحی شده و کد صحیح، آنها می تواند باعث مشکلات عمده ای است که می تواند منجر به نرخ، nosedive در ترافیک، CPM پایین تر، و در نهایت کاهش درآمد بالاتر گزاف. بنابراین در این مقاله ما خواهیم در تعداد کمی از این خطرات در جزئیات بیشتری نگاه و سپس پوشش چگونه راهنمای IAB 5 نسخه متنی تبلیغات می تواند کمک به جلوگیری از آنها را.

خطرات ناشی از ضعیف طراحی تبلیغات

آگهی کند

خطر شماره یک و قابل توجهی از ضعیف پوشیدگی آگهی آگهی یخ ساخته شده. آگهی که بار نیست به اندازه کافی سریع نه تنها کمتر موثر در و از خود را، اما می توانند است در واقع کاهش تمام سایت خود. هیچ چیز بسیار کاربر مدرن مانند یک سایت است که به اندازه کافی سریع بار نیست. وجود دارد دو موضوع عمده که منجر به تبلیغات نهفته اولین تکنولوژی که با تبلیغ ایجاد شده است.

فلش را به یاد داشته باشید? اگر شما در حال تلاش برای در درک می تواند — این تکنولوژی دست و پا چلفتی که باقی مانده است هنوز هم شناور در اطراف وب به این روز بود. اما شما چگونه بسیاری از مردم هنوز هم برای ایجاد تبلیغات خود را، که تقریبا به طور قطع مسائل پنهانی داشته باشد با استفاده از آن هستند شگفت زده می شود. در اینجا به همین دلیل است.

اینترنت اجرا می شود در HTML — آن تحت دروغ ساختار هر صفحه وب تک بازدید شما. به این ترتیب، مرورگرهای وب طراحی شده برای پردازش و نمایش آن و هر یک از نسل جدید مرورگر بسیار سریع تر کند. اگر تبلیغات مبتنی بر فلش را به یک سایت HTML اضافه بنابراین تقریبا قطعی است که صفحه بار سریع تر از آگهی باعث پوشیدگی است که تا به ux. منتهی شود مضر است بنابراین تبلیغات شما نشر در 5 نسخه متنی به جای فلش اطمینان آشکار اولین قدم و اولین توصیه راهنمای IAB 5 نسخه متنی تبلیغات است. اما حتی ضعیف ساخته شده 5 نسخه متنی تبلیغات هنوز مسائل رکود بزرگ می تواند به شما.

دلیل دوم برای تبلیغ پوشیدگی اندازه فایل یا فایل های از تبلیغ است یا به عبارت دیگر چه سنگین است. بسیاری از طراحان آگهی از فلش آگاهی که اچ 5 آگهی نیاز به سبک برای اطمینان از زمان بار سریع ممکن است. این مشکل به خصوص برای مدرن تبلیغ رسانه های غنی است که قابلیت فیلم یا فعل و انفعالات پیچیده کاربر انجام باشد. متاسفانه، اغلب تبلیغات جذاب ترین و موثر ترین کسانی که به احتمال زیاد برای دچار رکود مسائل با توجه به حجم فایل هستند.

آگهی شکسته مشکل دیگری است که می تواند بوجود می آیند در HTML5 تبلیغات مورد شکسته است. افزایش شانس آگهی موضوع فنی به عنوان تبلیغات در سراسر وب منتشر شده ادامه پیشرفته تر با ویژگی های جدید استفاده می شود. آگهی اچ 5 با مورد شکسته آن درست نمایش داده نشود ممکن است و می تواند منجر به یک تجربه کاربری منفی. هیچ کس می خواهد برای دیدن 404 خطا در صفحه و آن ضعیف منعکس کننده در سایت تصویر نام تجاری. و البته تبلیغ شکسته است که احتمالا می تواند در زده نمی شود–از دست دادن بزرگ برای همه طرف های درگیر.

نبرد مرورگر

A مربوط به سازگاری مرورگر است مشکل. استفاده از این ویژگی های جدید ذکر شده در بالا حمل خطر دیگری. اگر مشتری طراحی آگهی به سرعت در مرورگر سازگاری خوبی آنها می توانید ویژگی های HTML و یا CSS که کار متفاوتی در سراسر مرورگرهای یا بدتر، توسط مرورگر خاص حمایت نمی شوند استفاده. این بهترین راه برای گرفتن آگهی شکسته در سایت خود است.

، انتظار: کاهش از دسکتاپ موبایل

دانلود, همه ما می دانیم که تبلیغات نشر شما نیاز مناسب برای هر دستگاه شما بازدید کنندگان ممکن است استفاده از. اما طراح آگهی آگاه است که آنها ممکن است نیاز به ارائه ناشر با دو نسخه متفاوت از تبلیغ چیست؟ داشتن فایل های جداگانه برای دسکتاپ و موبایل ممکن است ناراحتی برای طراح، اما ممکن است لازم برای اطمینان از کیفیت تبلیغ و مثبت ux. منتهی شود

حالا که ما خطرات ناشی از ضعیف تحت پوشش جلسه راهنمای IAB آگهی های اچ تی ام ال 5

آگهی های طراحی شده در چند نقطه عمده ای از دستورالعمل های IAB بگذارید. حتی اگر راهنمای IAB اچ 5 برای طراحان آگهی در نظر گرفته، آنها نیز بسیار مربوط به ناشران نیز هست. فروش تبلیغات نشر شما اطمینان از شرایط، شما تبلیغات با کیفیت بالاتر و بهتر کلی کاربر تجربه منجر به افزایش CPM و درآمد بیشتر اطمینان حاصل کنید.

به عنوان فوق اعلام اولین گام، اولین چیزی که برای بررسی است که تبلیغ شده است در 5 نسخه متنی و نه در فلش. در این نقطه در زمان شانس کم تبلیغ مبتنی بر فلش سودمند خواهد هستند. بعد، مطمئن شوید که آگهی شما نشر مناسب برای دسکتاپ و موبایل هستند را. اگر نسخه های جداگانه لازم است و سپس مطمئن شوید که طراح آگهی آنها را فراهم می کند.

fallbacks

و ویژگی های جدید شما نیاز به اطمینان از ویژگی های HTML 5 و CSS استفاده شده در آگهی را درست در سراسر همه مرورگرها عمل — و یا حداقل مجدد داشته باشد. این به این معنی که اگر یکی از ویژگی های مانند منطقه جغرافیایی موجود نباشد، آگهی خواهد شد ‘ذخیره’ برای قابلیت های جایگزین. در این زمینه برای تایپ کردن در کد پستی و یا شهر مورد.

Webfonts

همانطور که گفته قبل از وزن تبلیغ است تأثیر عمده ای بر پوشیدگی. یک راه برای کاهش وزن این است که برای اطمینان از که webfonts برای متن به جای فن آوری های قدیمی تر مانند تصاویر و یا SVG استفاده می شود. همراه با آگهی های کاهش وزن استفاده webfonts همچنین شما خوانایی بهتر می دهد بهتر حفظ نگاه و طرح کنترل بیشتر مربوط به چاپ و بیشتر. حتما برای این بررسی.

انیمیشن انیمیشن هستند قسمت مهم و پیچیده از آگهی های اچ 5. مبانی آنچه شما باید بدانید که تقریبا همه انیمیشن ها از طریق CSS یا جاوا اسکریپت است–هر کدام با مزایا و معایب. به طور کلی CSS اجرای smoother اما جاوا اسکریپت پشتیبانی بهتری داشته باشد. این کلیت گسترده هر چند است و آن را ارزش خواندن بیشتر در مورد این موضوع در دستورالعمل خود است.

ما فقط اینجا خش سطح و دیگر مناطق تحت پوشش در دستورالعمل عبارتند از: فعل و انفعالات و از طریق، تصویری، صوتی، بسته بندی و تست، و بیشتر. بنابراین با بسیاری از نگرانی های خود را چگونه ناشر متوسط برای بررسی تبلیغات خود را قرار است? علاوه بر دادن دستورالعمل های روشن به شما تبلیغ چند چیز شما می توانید انجام دهید وجود دارد.

اول، چند validators اچ 5 که بعضی از آنها حال عمومی در حالی که دیگران به طور خاص به آگهی اختصاص داده شده وجود دارد. این منابع از W3C HTML5 Validator و Google را بررسی کنید. این یک جای خوب برای شروع هستند اما نیاز به کار در پایان خود را.

خدمات GeoEdge

یک چیز می توانید انجام دهید استفاده از آگهی کیفیت نظارت بر خدمات ارائه شده توسط GeoEdge است. همراه با حفاظت از بدافزارها در کلیپ های تبلیغاتی تغییر مسیر خودکار فیشینگ قبل و بعد از کلیک در این هفته این سرویس عالی فراهم می کند نظارت برای آگهی های نهفته. ناشران قادر به مشاهده و درک چرخه آگهی HTML5 شامل تمام مشخصات خود مانند تفکیک اندازه فایل خلاق. و اسکنر رسانه GeoEdge را آگهی کند و بسیاری از آگهی های عملیاتی دیگر مسائل کیفیت بررسی خواهد شد.

در بازار دیجیتال رقابتی امروز، تبلیغات بسیار مهم است — آنها می تواند عامل تصمیم گیری است که باعث می شود یا می شکند محصول و یا مبارزات انتخاباتی و بهینه سازی آنها می تواند قابل ملاحظه ای افزایش درآمد. با تبلیغات در سایت خود دیدار با دستورالعمل IAB برای تبلیغات 5 نسخه متنی و با استفاده از برش لبه خدمات کسانی که ارائه شده توسط GeoEdge مثل مطمئن ساختن، شما راه خود را به بهبود بزرگ در UX و افزایش درآمد تبلیغ است.

.