اواز یا موسیقی دو گوگل اجازه می دهد تا شما را به صفحه نمایش گوشی اندروید خود را به اشتراک بگذارید اما آن را به خوبی کار نمی کند هنوز

 گوگل اواز یا موسیقی دو

  • آخرین به روز رسانی به اواز گوگل معرفی توانایی به اشتراک گذاری صفحه نمایش گوشی های آندروید.
  • هر چند آن را به حال شکسته به نظر می رسد ویژگی بازی پشتیبانی فنی با دوستان و خانواده خود را آسانتر.
  • صفحه نمایش به اشتراک گذاری را نشان می دهد تا در نسخه 34 اواز گوگل.

اواز یا موسیقی دو Google دریافت چندین ویژگی قابل توجهی بیش از چند ماه گذشته مانند وب پشتیبانی چند دستگاه پشتیبانی و پیام هایی ویدئویی. به نظر می رسد که برای ادامه با بروز رسانی آخرین که شامل قابلیت به اشتراک گذاری صفحه نمایش گوشی های هوشمند آندروید خود را در طول تماس، به عنوان خال دار توسط پلیس اندیشه .

هنگامی که شما شروع به تماس، شما خواهید دید جدید دکمه بالا قطع میکروفون و دوربین تغییر چگونگی دکمه. هنگامی که شما دکمه فرمان را نشان می دهد به اطلاع شما که اواز به آنچه در آن روی صفحه نمایش شما گرفتن ضربه بزنید. شما می توانید جعبه حاصل کنید که اعلان نه در آینده موسیقی پاپ و از دست دادن شروع کن به اشتراک گذاری صفحه نمایش خود را بررسی کنید.

شما سپس صفحه نمایش که در آن شما می توانید گوشی خود را مانند حالت عادی انجام می پذیرد. رئوس مطالب نارنجی را بر روی صفحه نمایش خود را هنگامی که به اشتراک گذاری و هنگامی که شما مکث به اشتراک گذاری صفحه نمایش آبی تبدیل ظاهر می شود.

Engadget

دو شکست، از دست دادن دکمه مکث در کنترل کننده قرص به شکل شناور. اگر شما می خواهید برای جلوگیری از صفحه نمایش به اشتراک گذاری در دسترس نباشد, شما هم می توانید شیر دکمه X در کنترل کننده و یا از دست دادن توقف در اطلاع رسانی به اشتراک گذاری.

متاسفانه صفحه نمایش ویژگی های به اشتراک گذاری به شکسته در زمان نگارش این نظر می رسد. گیرنده به نظر می رسد دو فقط دریافت تصویر یخ زده و پایان تماس است تنها راه برای سازمان ملل متحد مسدود کردن تصویر. مقاله مرتبط

به روز رسانی پس از آن باید حل این مشکل، اما اگر شما قصد دارید سعی کنید از ویژگی با دیگران که به خاطر داشته باشید.

در جای دیگر, APK teardown نشان داد که این دو Google ممکن است شما به طور مستقیم پاسخ به پیام های صوتی و تصویری اجازه. در حال حاضر، شما فقط به فرستنده برای شروع یک گفتگو زنده و یا گذاشتن پیام دیگری اگر که آنها هم غیر قابل دسترس می توانید تماس بگیرید.

اگر می خواهید سعی کنید از صفحه نمایش به اشتراک گذاری از ویژگی های نسخه 34 اواز Google حاصل کنید. ویژگی جدید “پاسخ” در همین حال، در آینده به روز رسانی نشان ممکن است.