همه چیز به شما نیاز به دانستن

که گوگل توسعه دهندگان/کنفرانس o 2018، گوگل اعلام کرد کشت محصول جدید به روز رسانی برای جی میل عکس دستیار گوگل و بسیاری دیگر. یکی از بزرگترین اطلاعیه روز کشف حجاب اولین پیش نمایش های بتا آندروید P.

این پیشنمایش توسعهدهنده جدید است تن از تغییرات UI جدید ویژگی های و کننده موضوعات زیر سرپوش که گوشی خود را طولانی تر و کارآمد تر باشد باید به کمک.

در اینجا این است که آنچه شما نیاز دارید که بدانید پیشنمایش توسعهدهنده P اندیشه جدید.

همچنین بخوانید: 2018 I/O گوگل : اطلاعیه ها در یک سیستم ناوبری مبتنی بر حرکت جدید

محل بزرگترین تغییر دو اندیشه است حذف دکمه های ناوبری سنتی اندیشه را.  من می دانم که .

نگران نباشید–من شده است با استفاده از این سیستم ناوبری جدید برای تنها چند ساعت در حال حاضر، و من در حال حاضر به آن عادت هستم. متفاوت اما بسیار حسی است.

گوگل نمی کند آن را بسیار آسان برای فعال کردن حرکت ناوبری در اندیشه ص رفتن به فعال کردن حرکات به تنظیمات سیستم حرکات >>> کش رفتن تا در صفحه اصلی دکمه .

پس از فعال کردن پیمایش حرکات شما که متوجه دکمه های ناوبری سنتی — خانه پشت و واژهنامه اخیر — شده اند. در عوض, شما یک دکمه طویل حق در مرکز. این هنوز به عنوان دکمه صفحه اصلی شما عمل می کند; فقط آن را به Google دستیار برای خانه و یا در فشار طولانی را ضربه بزنید.

اگر گزینه ای برای بازگشت به عقب فشار دهید ظاهر می شود. آسان peasy.

همه چیز تغییر زمانی که شما سعی می کنید برای دسترسی به برنامه های اخیرا استفاده خود و یا حتی کشو برنامه. برای دسترسی به کشو app در اندیشه P, کش رفتن روی دکمه صفحه اصلی و ضربه تند وشدید زدن تا دوباره. شما همچنین یک ضربه تند وشدید زدن طولانی می توانید انجام دهید و کشو برنامه ظاهر می شود. از آن در تقریبا همه نسخه های دیگری از اندیشه بود کمی بیشتر پنهان است. گوگل چیزی بزرگ در اینجا این است که سعی کنید برای تلفن خود را دقیق به جای به سادگی به شما یک لیست بزرگ از برنامه های نصب شده خود و اجازه دادن به یکی از شما می خواهید جستجوی دادن را.

به درک آنچه منظور من, اجازه دهید بحث در مورد سوئیچینگ بین برنامه های استفاده شده اخیر. کش رفتن از خانه را فشار دهید و شما صفحه نمایش جدید به نام بررسی اجمالی نشان داده شده است. این ویژگی در خود نرم افزار جدیدترین نوار جستجو و پیشنهادات برنامه پنج در پایین — امیدوار است علاوه بر این، گوگل، ذخیره شما زمان به جای نیاز به باز کردن کشو. از اینجا, شما می توانید به سمت چپ برای دیدن تمام برنامه های باز شده اخیر خود کش رفتن. شما همچنین می توانید دکمه صفحه اصلی به چپ حرکت به سرعت از طریق برنامه های خود را نیز بکشید. گوگل این حرکت سریع اسکراب می نامد.

بنابراین شما می توانید باز کردن کشو برنامه یا انجام یک جستجوی گوگل بدون توجه به آنچه شما انجام می دهند بر روی تلفن خود این حرکات را در هر برنامه کار می کنند.

ویژگی های صرفه جویی در باتری

در اندیشه P, گوگل دو ویژگی جدید است که باید کمک به شما در صرفه جویی در عمر باتری گرانبها در طول روز راه اندازی است.

باتری های تطبیقی

باتری تطبیقی ویژگی های جدید است که با استفاده از دستگاه بر روی دستگاه تلفن خود را از هدر رفتن باتری ارزش یادگیری است. ساخته شده در همکاری با DeepMind تطبیقی باتری را مصرف باتری برای برنامه است که شما به ندرت یا هرگز محدود. این تصور پیش بینی که برنامه شما رفتن به بعد، آنهایی که شما نمی خواهد برای چند ساعت راه اندازی راه اندازی و یا برنامه های که شما هرگز باز.

گوگل دیوید برک گفت: این شرکت 30 درصد کاهش در پردازنده بیدارباش تماس از ویژگی های جدید این را دیده است.

روشنایی تطبیقی

یکی دیگر از ویژگی های جدید است که باید درخواست کمک برای نجات برخی از باتری روشنایی قابل تطبیق است. در حالی که اکثر تلفن های هوشمند محیط سنسور نور برای تنظیم روشنایی در تنظیمات مختلف، روشنایی قابل تطبیق آن یک گام بیشتر طول می کشد. این از ویژگی های جدید خواهد شد به حساب محیط زیست و فعالیت های خود را و ترجیحات شخصی روشنایی یادگیری در طول زمان.

پس از روی صفحه نمایش شما امیدوارم هرگز بیش از حد روشن یا تیره به جای به همان سطح روشنایی تنها مبتنی بر محیط زیست تنظیم روشنایی قابل تطبیق دلخواه خود را به حساب آورد.

میانبر جدید حجم

گوگل کاربران راه برای تلفن های خود را کمی ساده تر دادن است.

اول تا میانبر جدیدی است که به شما به سرعت تغییر تلفن خود را خاموش و یا حالت ارتعاش اجازه است. واقع در حرکات بخش منوی تنظیمات, شما خواهید دید یک گزینه به نام “زنگ جلوگیری می کند.” هنگامی که شما به طور همزمان فشار قدرت و حجم بالا کلید از اینجا, شما تلفن سوئیچ های به ارتعاش و یا حالت سکوت قرار می تواند.

کمی بی دست و پا می تواند به استفاده می شود، و من فکر می کنم اکثر مردم ترجیح می دهند لغزنده هشدار مانند شما بر روی هر گوشی OnePlus پیدا کنید.

برنامه اقدامات و برش

 اقدامات گوگل در ورودی/خروجی برنامه

برای P اقدامات و برش دو ویژگی های دیگر گوگل آندروید App را اعلام کرد. این اجازه می دهد به شما برای رفتن به بخش خاص از برنامه های کاربردی از بخش های مختلف سیستم عامل.

برنامه اقدامات هستند میانبر کوچک است که در کشو app خود را براساس اقدامات تلفن خود فکر می کند شما قصد انجام بعدی ظاهر می شود. به عنوان مثال، اگر من غالبا باز کردن کشو برنامه باز من app تلفن و تماس همسرم اندیشه P شروع خواهد شد به احتمال زیاد من نمایش میانبر به همسر من داخل کشو برنامه. عکس بالا برای دیدن آنچه من صحبت کردن در مورد را بررسی کنید.

گوگل می گوید برنامه اقدامات حتی در حالات مختلف بیش از حد کار می کنند. به عنوان مثال، اگر شما غالبا هدفون وصل کردن و راه اندازی Spotify، شما ممکن است یک پیشنهاد برای شروع پخش Spotify پس از متصل کردن در هدفون خود را ببینید. که واقعا سرد است. مقاله مرتبط

برش بسیار شبیه به اقدامات برنامه هستند که در آنها را تا پیشنهادات برای انجام وظایف خاص در نقاط مختلف سیستم عامل. برش تنها در نوار جستجوی گوگل هر چند، ارائه پیشنهادات خود را به انجام عملکردهای خاص در داخل برنامه ها براساس آنچه شما در جستجوی ظاهر می شود. اگر “هاوایی” را در جستجو تایپ می کنید، به عنوان مثال، اندیشه P بنابراین توسعه دهندگان نیاز به پیاده سازی آنها را به صورت جداگانه آنها را به شما نگاه کنید که عکس های تعطیلات هاوایی خود در گوگل عکس برش حدود

و اعمال برنامه رابط های برنامه کاربردی اختصاصی هر چند، تکیه بر پیشنهاد ممکن است کار با آندروید ص

اطلاعیه دقیق اندیشه

در حال حاضر دسته اعلان های واقعا خوب. اعلان های در حال گرفتن دقیق حتی در اندیشه ص

بیایید می گویند شما دریافت نوع برنامه اطلاع رسانی هر روز. اگر شما اغلب این اطلاعیه بدون اقدام در آنها رد P اندیشه قربانی به شما نمایش اطلاعیه ها آن را متوقف خواهد شد.

دکمه وجود دارد جدید مدیریت اعلان ها در پایین سایه اطلاع رسانی بیش از حد، که شما را به فهرست ترین اخیرا دریافت اعلان های خود را بیاورد. از آنجا، شما می توانید تبدیل کردن هر یک از اعلان های است که شما به تازگی bugging شده اند. این واقعا باید کاربران ریز تنظیم تنظیمات خود را کمک کند.

تلاش برای استفاده از تلفن خود کمتر

تم بزرگ که Google I/O پاسخگویی است. باید کمک به کاربران در درک چگونه آنها با استفاده از گوشی های خود را، و ابزار کاربر برای کاهش در استفاده از اگر آنها می خواهند به گوگل احساس. شرکت سلامت دیجیتال این تماس می گیرد. مقاله مرتبط

تم دیجیتال تندرستی بیشتر در بخش جدید در منوی تنظیمات نام صفحه شامل. با داشبورد آندروید به شما می توانید ببینید که دقیقا چقدر زمان شما را بر روی گوشی شما چه مدت شما با استفاده از نرم افزار هر آنچه شما انجام می دهند در هر برنامه چند بار شما گوشی شما قفل شده و چند اعلان دریافت کرده اید، هزینه می کنیم.

اگر شما چیزی را در داشبورد شما است که شما باید کار را ببینید، کم کردن مقدار زمانی که شما که نمایش مشخصات عمومی, P اندیشه قادر به کمک خواهد شبیه. شما می توانید محدودیت های زمانی را برای برنامه های خاص تعیین و هنگامی که شما خود را به پایان رسیده ام P اندیشه می سازیم. پس از حد رسیده است، که نماد برنامه کاربردی در صفحه نمایش خود را خاکستری می خواهد شد.

متاسفانه صفحه اندیشه در این نسخه بتا آندروید P موجود نیست.

بخش دیگری از این ابتکار عمل سلامت دیجیتال که نمی خواهید آنها را با اطلاعیه ها را از شما دور نگه داشتن است.

برای شروع زمانی که فعال سازی حالت انجام نه مزاحم تلفن خواهد شد دیگر هر گونه اطلاعیه ها را به شما نشان دهد یا شما هر حواس او را پرت. این لرزش نیست و اعلان ها در قفل صفحه نمایش نشان داده نمی شود. مثل حالت خاموش بر روی استروئیدها است.

ژست های جدید است که اجازه می دهد تا شما برای فعال کردن حالت انجام نه مزاحم با گوشی تبدیل صفحه به پایین بر روی میز وجود دارد. گوگل این ویژگی شوش می نامد.

در نهایت، جدید باد کردن ویژگی شما درست است که کمک خواهد کرد. تلفن خود را وارد کنید حالت صفحه نمایش تک رنگ، همه چیز را بر روی تلفن خود را به سیاه و سفید تبدیل هنگامی که زمان برای آماده شدن برای خواب است. این را با استفاده از حفاری گوشی های هوشمند خود را و کمی مشکل است، بنابراین آن احتمالا شما دور تلفن خود را در زمان مناسب هر شب قرار کمک کنید.

چگونه برای نصب اندیشه P بتا الان

اگر شما می توانید ‘ ŧ صبر کنید به بتا آندروید P جدید ضربه را شما خوشحال خواهید بود به گوش آن است که بسیار آسان برای نصب. در حال حاضر موجود برای پیکسل, XL پیکسل، پیکسل 2, XL 2 پیکسل، و همچنین است هفت دستگاه های نصب شده دیگر از OnePlus نوکیا و بیشتر. اگر شما تصمیم به قرار دادن Anبتا خوانده P در تلفن غیر پیکسل پیکسل رابط کاربر می کنید — هر OEM بتا آندروید P با پوسته های سازنده خود را در ذهن ساخته شده است. این بدان معناست که P اندیشه در Xperia XZ2 سونی رابط را داشته باشند، 2 دقیقه مخلوط هنوز رابط Xiaomi را اند، و به همین ترتیب.

شما می توانید از خود گوشی پیکسل در برنامه بتا آندروید با کلیک کردن روی لینک زیر و یا سر به این لینک به صورت پیش نمایش برای هر یک از دستگاه های دیگر ثبت نام. تصاویر سیستم در اینجا در دسترس هستند.

به طور کلی، اندیشه P من بسیار هیجان زده برای آینده اندیشه می کند. من واقعا که گوگل اعتیاد به گوشی های هوشمند به طور جدی گرفتن است و که کاربران آندروید در واقع می خواهد قادر به قطع در زمان بیش از هر زمان هدر رفته. این چیزی است که همه به استفاده, نیست اما حداقل داشبورد اندیشه وجود دارد اگر شما واقعا می خواهید به تلاش برای کاهش در زمان روی صفحه نمایش.

من هنوز شک و تردید که ویژگی های مانند روشنایی قابل تطبیق و تطبیقی باتری هیچ تفاوت واقعی در عمر باتری را، اما من به گوگل هنوز در تلاش برای بهبود خصلت اندیشه در باتری است.

نظر شما در مورد بتا آندروید P جدید چیست؟ برخی از ویژگی های مورد علاقه شما چیست؟ صدا در بخش نظر زیر.