راهنمای نهایی برای آگهی شرایط Ops

شاید شما تازه به میدان عملیات آگهی و یا شاید شما جانباز هستند. هر یک بار در در حالی که کسی را رتبهٔ یک اصطلاح است که به شما سر خود را خراش می اندازد. آیا عرق. ما اینجا وارد لیست مربوطه شرایط و کلمات اختصاری در این زمینه. حالا شما هم دوستان و همکاران با گاه به گاه غیر منطقی ارتباط گیج یا گمراه کردن می تواند.
بالا بریزید (عج)
بالای صفحه وب و یا حزب که بدون نیاز به پایین قابل مشاهده است. این است که به طور معمول اول 1000 پیکسل است. از آن تنها حزبی که کاربر خاصی برای دیدن است، آن مطلوب ترین تبلیغ در نظر گرفته است و از این رو اینجا تبلیغات تقاضا واقع شده واقع در قیمت بالاتر از کسانی که زیر برابر.
گروه تبلیغاتی
متحد گروه تبلیغات توسط پارامتر های مشابه. این خدمات عبارتند از: بودجه تنها زمان و مکان آنها خدمت کند و کدام رویدادها را به عنوان تحویل باشند. حوادث ممکن است شامل چیزهایی از قبیل: تبلیغات ظاهر می شود در همان صفحه یا تمام ظاهر می شود به کاربر حداقل یک بار به منظور تحویل در نظر گرفته شود به پایان رسید.
آگهی شناسه
A منحصر به فرد شماره اختصاص یافته به تبلیغ برای تمایز آن از دیگر تبلیغات.
شرکت تبلیغ شبکه
A است که فضای تبلیغاتی برای یک گروه از وب سایت ها به فروش می رساند. مرکز این گروه ها اغلب در اطراف یک موضوع خاص مانند مد یا الکترونیک–اما نه لزوما.
سرور ad
استفاده از ابزار وب توسط تبلیغ کنندگان و ناشرین و شبکه های آگهی و مدیریت مبارزات انتخاباتی آگهی. به این ترتیب تعدادی از وظایف حیاتی انجام. سرور Ad ذخیره، سازماندهی و ارائه تصاویر تبلیغاتی (خلاق) دو کاربر مرورگر. آنها اغلب شامل ابزارهای تحلیلی پیشرفته است که می تواند تعداد برداشت تحویل داده و کلیک برای مبارزات انتخاباتی آگهی های خاص به دست آورد، بگویید که آگهی خدمت کرده بودند که وب سایت و همچنین تولید گزارش های مربوطه. این اطلاعات کمک می کند تا بهینه سازی مبارزات انتخاباتی آگهی.
کد تگ
تبلیغ در وب سایت های فروش آگهی فضا و محل برداشت استفاده می شود. آدرس URL و قطعه کد HTML یا جاوا اسکریپت شامل. با هم آنها مرورگر چگونگی نمایش این تصور بگویید.
رابط برنامه نویسی API برنامه
رابط است که توسعه دهندگان شخص ثالث برای ایجاد برنامه های کاربردی که در ارتباط با برنامه های کاربردی وب اختصاصی را قادر می سازد. معمولا شامل کیت توسعه نرم افزار (SDKs)-رابط های برنامه کاربردی فعال کردن خودکار خدمت تبلیغات به ویژه در بخش فن آوری تلفن همراه آگهی.
اسناد
شناسایی touchpoints در مسیر تبدیل یک مصرف کننده. Touchpoints این می تواند هر چیزی از یک کلیک برای رفتن به صفحه فرود که وارد کردن آدرس ایمیل برای دریافت خبرنامه, ثبت کامل اطلاعات کاربر, قرار دادن محصول در سبد خرید، ساخت خرید، و غیره. نسبت دادن کمک می کند تا تعیین کمیت اثربخشی آگهی بازاریابان برای مقایسه بین یک آگهی و دیگری را قادر می سازد.
هنگامی که کلیک کاربر روی تصور تبلیغ از طریق
کلیک کنید.
ک-هزینه در هر کلیک
موافق قیمت تبلیغ به ناشر وب پرداخت هر بار که وب گشت و گذار در یکی آن تبلیغات کلیک.
شاخص تورم مصرف کننده هزینه-در-نصب
موافق قیمت تبلیغ به ناشر وب پرداخت هر بار که گشت و گذار وب نصب نرم افزار های موبایل مرتبط به تبلیغات نمایش داده شده.
CPM-هزینه-در هر-Mille
قیمت تبلیغ هر بار نمایش آگهی آن 1000 بار ناشر وب پرداخت می شود.
مقررات گزارشات معاملات ارزی-از طریق نرخ
متریک محبوب ترین برای تعیین اثربخشی مبارزات انتخاباتی آگهی. درصد از نسبت کلیک هر برداشت آگهی مشتق شده.
DMP اطلاعات پلت فرم مدیریت
A متمرکز انبار دیجیتال برای ذخیره سازی مجموعه داده های بزرگ از منابع متعدد: بازاریابان ناشران و کسب و کارهای دیگر. داده ها می تواند به ارائه اطلاعات بسیار مفید برای کمپین های بازاریابی بسیار هدفمند و زنده کانال سلامت محیط های پردازش.
DNT انجام نه تراک
HTTP سربرگ زمینه که مانع از ردیابی کاربران. این کار با ارسال سیگنال به سایر وب سایت ها، شبکه های آگهی و سیستم عامل اجتماعی آنها را برای غیر فعال کردن هر گونه پیگیری درخواست. متاسفانه به علت عدم اجرای بسیاری از سایت ها به درخواست های DNT شکست.
پلت فرم تقاضا DSP جانبی
تبلیغ کنندگان را قادر می سازد برای خرید فضای مناسب برای تبلیغات خود را با افشای آنها را به بزرگترین تبلیغ ممکن است برداشت موجودی، از ناشران مختلف جستجوی پیشرفته. در اینجا این است که چگونه کار می کند. DSP برای عرضه پلت فرم (SSP) که موجودی برداشت متصل می شود. زمان واقعی سیستم مناقصه به طور خودکار آگهی برای پایین ترین قیمت ممکن است در شرایط تعیین شده توسط تبلیغ خرید. با استفاده از داشبورد DSP تبلیغ می تواند همچنین ارائه تبلیغات خود و پیگیری آنها.
eCPM موثر هزینه–در هر-Mille
متریک اندازه گیری درآمد را در کانال های بازاریابی مختلف تولید می شود. آن محاسبه شده با ضرب تعداد کلیک هزینه هر کلیک به کل درآمد. این مبلغ سپس تقسیم شده بر تعداد بلوک برداشت 1.000 (کل Excited/برداشت تحویل) تحویل داده.
نق هدف گیری & جغرافیایی-شمشیربازی
Delivering تبلیغات تخصصی با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی. برای مثال تبلیغات کلاه با آرم تیم محلی در آن شهر. به با نق شمشیربازی که تبلیغ بر روی دستگاه تلفن همراه به نظر می رسد که زمانی که کاربر وارد منطقه مجازی تعریف شده است اشتباه گرفته شود. برای مثال یک کوپن برای قهوه است که زمانی که صفحه نمایش شما را توسط کافه به راه رفتن.
نقطه امتیاز GRP ناخالص
اندازه گیری تاثیر مبارزات انتخاباتی آگهی. GRP متری استاندارد که توسط خریداران رسانه مقایسه قدرت تبلیغات رسانه های مختلف است. ضرب فرکانس قرار گرفتن در معرض دسترس درصد محاسبه می شود. به عنوان مثال، اگر یک تبلیغ تلویزیونی چهار بار نشان داده شده است و هر زمان 45 درصد از مخاطبان آن را می بیند، GRP 180 می باشد.
هدر مناقصه لفافه
مورد استفاده توسط مناقصه زمان واقعی سیستم های مدیریت روند مناقصه. لفاف های توابع مختلف را قادر می سازد. آنها اطمینان حاصل شود همه شریک پیشنهاد درخواست به طور همزمان باعث شده, ارائه برای زمان را قادر می سازد که “پاسخ پیشنهاد و ترجمه تمام قیمتهای پیشنهادی به ارزش کلیدی مشترک برای سرویس دهنده آگهی.
HTML5
برای اکثر آنلاین تبلیغات رسانه ای شما نیاز به ادوبی فلش پلاگین نمایش–اما اکثر دستگاه های تلفن همراه پشتیبانی نمی. آنها، با این حال، حمایت از HTML5 که همچنین اجازه می دهد تا کاربران به رسانه های غنی. با قدرت رو به رشد تلفن همراه، این صنعت به تدریج اتخاذ فن آوری های جدید است. HTML5 شامل مواردی مانند پخش ویدئو و قابلیت کشیدن و رها کردن.
سفارش خرید درج سفارش (IO)
A تعیین جزئیات کمپین تبلیغاتی از جمله: خلاقیت را به قابل اجرا، شماره از برداشت به خدمت زمانی که و کجا خدمت برداشت، و غیره
A مقدار کلید
شناسه منحصر به فرد که تبلیغ به شکاف مناسب آگهی مطابقت دارد. تبلیغ و آگهی درخواست key مقدار است. اگر آنها مطابقت تصور ساخته شده است.
MRAID موبایل غنی رسانه ها تبلیغ پروتکل رابط کاربری
A که سرویس دهنده آگهی آگهی واحد و تلفن همراه برای برقراری ارتباط با یکدیگر به منظور تبلیغات تعاملی تلفن همراه را قادر می سازد.
پیکسل پیکسل ردیابی
A نقطه در گرافیک است. هنگامی که تصاویر دیگر یا کد نوشته شده به صفحه پیکسل خالی دو نمایش داده شده است تصور آگهی ثبت.
retargeting در بیایید تلاش اند می گویند کاربر که برخی از محصولات در سایت خرده فروشی سپس حرکت سایت اخبار به نظر می رسد. اما نمایش تبلیغات در سایت اخبار محصولات او که نگاه می کرد فقط یک دقیقه پیش. Retargeting در تلاش اند توانایی همچنان بازار به مصرف کنندگان حتی پس از آنها گذشته سایت که در آن آنها ابتدا محصول، خدمات و یا شرکت مواجه است تبلیغ است.
موانع
گروهی از تبلیغات است که همه با هم باید در یک صفحه برای تحویل به دست ظاهر می شود.
هر بار که مرورگر کسی بارهای واحد آگهی رطب واقعی زمان
مناقصه مزایده خودکار برگزار شد. سیستم رطب دریافت پیشنهادات مختلف از تبلیغات از طریق سیستم عامل طرف تقاضا (DSPs) و جوایز فضا به بالاترین پیشنهاد. این همه در 100ms می گیرد. با خرید یک فضای آگهی را در زمان واقعی, تبلیغ بازاریابی بسیار هدفمند حتی بهره گیری از گشت و گذار عادات مصرف کننده هدفمند بشه؟
تنظیم اجرای دسته/وب سایت/شبکه
آگهی بنر یا تبلیغ کمپین است که به هر نقطه در داخل یک گروه خاص از یک وب سایت و یا در سراسر کل وب سایت و یا شبکه های آگهی به نظر می رسد.
نرم افزار SDK کیت توسعه
اصطلاح اصلی را به کیت مورد استفاده برای ایجاد برنامه های کاربردی برای پلت فرم خاص اشاره دارد. امروز، همچنین توسعه آسان برای استفاده و ابزار برای ایجاد برنامه های تلفن همراه یعنی. کاربردی تبلیغ دو فناوری SDK رشته کد داخل نرم افزار تلفن همراه اجازه می دهد آنها را به برقراری ارتباط با سیستم عامل آگهی ناشر است. این استفاده های بسیاری، از جمله تجزیه و تحلیل و کسب درآمد از برنامه های تلفن همراه را قادر می سازد. در مقابل دو رابط های برنامه کاربردی، که این کار برای فرمت های استاندارد و بومی، SDKs فرمت های رسانه ای میان بافتی و غنی خدمت.
فروش از طریق
درصد موجودی اسلات آگهی است که ناشران وب یا شبکه های آگهی آگهی دهندگان دو فروخته اند.
پلت فرم سمت عرضه SSP
A بازار برای برداشت آگهی. این را قادر می سازد وب ناشران به بالاترین قیمت ممکن برای هر تصور آگهی تحویل افشای آن را به بیشترین تعداد مناقصه. در اینجا این است که چگونه کار می کند. تقاضای طرف سیستم عامل (DSP)، نمایندگی از چندین شبکه های آگهی و تبلیغ مبادلات وصل به SSP برای پیشنهاد به طور خودکار در منتشر کننده آگهی فضای موجودی با استفاده از real وقت مناقصه.
VPAID و تصویری پخش کننده آگهی رابط تعریف
را قادر می سازد بازی پیشرفته آگهی های تصویری با عناصر تعاملی. VPAID پروتکل است که سرویس دهنده آگهی واحدهای تبلیغاتی و ناشران با یکدیگر ارتباط برقرار می کند برای خدمت به تبلیغات ویدئویی تعاملی است.

.