باید دفعات بازدید: بالا 10 اندیشه داستان

این هفته ما بررسی ThinQ G7 ال جی، نوکیا به همراه 7 و 10 افتخار. ما همچنین عملی با OnePlus 6 رفتم و Realme 1 بحث جدید HTC U12 پلاس است شایعات و خیلی خیلی بیشتر.

در اینجا این است که آنچه شما نیاز دارید که در مورد این هفته در اندیشه.

که می خواهد برای برنده OnePlus 6

OnePlus 6 اعلام شد و ما در حال حاضر یکی در حال دادن دور! در اینجا این است که چگونه می توانید این هفته یکشنبه سادگی را وارد کنید.

10 داستان اندیشه ما دست چین برای شما

OnePlus 6 دست: شیشه ای در شیشه ای ما رفت دست با نام تجاری جدید 6 OnePlus. آن به کیفیت دستگاه OnePlus گذشته زندگی می کنید؟ خواندن برای پیدا کردن.


بررسی ال جی ThinQ G7: روشن و با صدای بلند و هوشمند ال جی ThinQ G7 سوپر صفحه نمایش روشن و بلندگوی فوق العاده به ارمغان می آورد اما آن به اندازه کافی برای رقابت با بهترین ها را از سامسونگ و اپل?


ح: مقابل OnePlus 5 OnePlus 6 حالت هرگز حل و فصل OnePlus ۶ شاخص جدیدترین از شرکت که حاضر به حل و فصل است، اما ویژگی های جدید آن ارزش خرید بیش از آخرین مدل در آن محدوده را انجام?


بررسی نوکیا به همراه 7: متوسط کامل گوشی های هوشمند نوکیا 7 به علاوه دستگاه به ترجمه علاقه گسترده مصرف کنندگان نوکیا ‘جدید’ به فروش واقعی است? بررسی نوکیا 7 به علاوه ما اینجا است.


YouTube موسیقی رسمی است اما چه اتفاقی می افتد به پخش موسیقی? گوگل است (نوع) پرسش های پیرامون موسیقی بازی گوگل مشترکین با YouTube قرمز روشن.


بررسی افتخار 10: بازتاب شاخص افتخار 10 سهام بسیاری از مشخصات و ویژگی های با Huawei P20 و افتخار مشاهده 10 اما نگاه و سبک همه خود. این بررسی 10 افتخار است.


این HTC U12 است به علاوه Evan Blass فقط مجموعه دیگری ارائه می برای HTC U12 به علاوه همچنین برگه مشخصات کامل است (تقریبا) همه چیز را به ما می گوید که به بیرون درز.


OnePlus 6: چه بزرگ، آنچه از دست رفته است OnePlus ۶ تلفن بزرگ است، اما وجود دارد هر چیزی که ما را دوست دارند از دست رفته?


Realme 1 دست: بودجه smarts از آن و آمازون Realme 1 دستگاه بودجه است که می آید از همکاری بین آن و آمازون هند است. اینجا ما اولین برداشت.


چه گوگل در ورودی/خروجی گوید با ما درباره آینده آندروید گوگل در ورودی/خروجی، ترک ما را هضم آنچه منظور اطلاعیه کلیدی برای برنامه های آتی این شرکت برای آندروید است.


فراموش نکنید که این فیلم ها

پخش فیلم بیشتر اندیشه در کانال یوتیوب ما.

بیشتر داغ اخبار

از ما شبکه