Malvertising، تروجان & آگهی سیستم های

در ژوئیه 2016 ، اعلام همکاری خود را با VertaMedia. ما مفتخریم به همکاری مطالعه موردی نمایش پیشرفت های ساخته شده از طریق این مشارکت است. همانطور که ادعا میکند Alex Bornyakov مدیر عامل و موسس شرکت VertaMedia “طراحی شده توسط محلول تایید آگهی ویدئویی با کیفیت بالا GeoEdge قادر به ارائه مزایای اضافی برای شرکای supply-side در حال حاضر.” او همچنان “در حالی که مشتریان SSP می تواند درایو بیشترین مقدار از موجودی وب خود را به عنوان بخشی از صلاحیتهای هسته ما VertaMedia, در همکاری با GeoEdge، مورد حمایت تمام عیار مخرب مراقبت.”

به خواندن کامل مورد مطالعه، در اینجا را کلیک کنید. گزیده ای زیر را پیدا کنید.

راه حل با GeoEdge، VertaMedia محافظت علیه مبارزات انتخاباتی آگهی های مخرب و مشکل ساز در دسکتاپ و موبایل. مسائل فراگیر ترین VertaMedia است فرود صفحه خطا و آگهی های تصویری را با خودکار صدا در آهنگ های خود را متوقف و در نتیجه، تعداد شکایات دریافت آنها به شدت کاهش یافته است.

GeoEdge جامع تبلیغات ویدیویی اسکن بهتر از هر فروشنده در بازار را فراهم می کند، نظارت بر تبلیغات ویدئویی برای نرم افزارهای مخرب پخش خودکار صدا و عدم رعایت در طول کلیپ حداکثر زمان بارگذاری سترگ/VPAID، رسانه های پشتیبانی شده, ویدئو فایل های نرخ فریم، و بیشتر.

مبارزات در نقض سیاست شرکت به سرعت تشخیص داده و GeoEdge ارائه اطلاعات عملی برای VertaMedia از جمله هدف تاثیر منبع و ضبط زنده از تبلیغ-برای خاموش کردن مبارزات انتخاباتی به سرعت. با GeoEdge، VertaMedia نظارت و مدیریت موجودی آگهی خود را با سهولت و اطمینان.

علاوه بر این، مدیران VertaMedia را دیگر اتلاف زمان و منابع در تحقیقات داخلی برای تشخیص و شناسایی مبارزات انتخاباتی آگهی مشکل ساز و توسعه دهندگان مورد مسائل با تبلیغات بد نگران نباش. با همکاری با GeoEdge VertaMedia قادر به تمرکز در انجام آنچه آنها بهترین و اجازه GeoEdge مراقبت از بقیه است.

مورد

VertaMedia ویدئو پلت فرم supply-side ناشران VertaMedia دو حداکثر رساندن موجودی خود را در یک اکوسیستم تبلیغات برنامه ریزی شده به طور فزاینده ای کمک می کند. فن آوری پیشرفته، برچسب سفید آن با استفاده از سیستم سفارشی الگوریتم VertaMedia™ هوش، دو فورا لینک ناشران با بهترین منبع تقاضا برای هر تصور ارائه پر نرخ 45% در یک صنعت که در آن میانگین فقط 15 تا 20 درصد است. ساختمان در موفقیت این ارائه، که در حال حاضر شامل 100 + جهانی تقاضا از طرف همکاران، شرکت تبدیل به یکی از شرکای مورد اعتماد ترین برای هزاران نفر از ناشران آنلاین افزایش یافته است. VertaMedia در نیویورک با دفاتر جهانی مستقر است و به عنوان یکی از امریکا در حال رشد به شرکت های خصوصی با 5000 شرکت با گسترش سال در سال 576% شناخته شده است.

.