SpecHub: خودکار خلاق QA تست راه حل برای ناشران مبارزات Direct-Sold

آن اینجا است! GeoEdge SpecHub خودکار QA تست راه حل های خلاقانه برای ناشران فروش مستقیم کمپین راه اندازی شد.

این راه حل جدید حتما * مختل * آگهی کل گردش عملیات (برای مبارزات مستقیم به فروش).

SpecHub خودکار فروش مستقیم، خلاق QA تست برای ناشران و به طرز چشمگیری ناکارآمدی گردش کار را کاهش می دهد. تبدیل و افزایش بهره وری خلاق QA تست توسط ناشران به test به سرعت و به راحتی و راه اندازی کمپین های آگهی رایگان خطا را قادر می سازد. در واقع ناشر QA و حجم کار قاچاق 70% با استفاده از SpecHub می توان با کاهش.
در حال حاضر تنها راه حل آن نوع SpecHub موجب افزایش گردش کار عملیات فعلی آگهی و سازمانهای ناشران test خلاق برای انطباق قبل از ارسال به ناشر اجازه می دهد تا. این تضمین می کند که ناشران فقط دریافت خواهید کرد از پیش تایید شده خلاق است که مطابق با تمام مشخصات خود را, و بنابراین آماده برای راه اندازی. سفارشی با SpecHub دو ناشر و استانداردهای صنعت قاچاق بهره وری به طور چشمگیری افزایش یافته و هزینه روش فشرده دستی و کار تا حد زیادی کاهش می یابد. SpecHub
leverages امنیت آگهی های اختصاصی ما و آزمون تکنولوژی تایید برای اجرای گسترده QA خودکار برای:
منتشر کننده سفارشی مشخصات: هر ناشر است پورتال SpecHub خود را به مشخصات خود را سفارشی. SpecHub تیم هر گونه عدم رعایت مسائل اطلاع.
IAB پذیرش: تشخیص و پرچم هر نقض در رعایت استانداردهای IAB.
امنیت کاربر: تشخیص و اطلاع هر عنصر ناشناخته و مشکوک یا مخرب از مبارزات انتخاباتی آگهی.
عملیات: تشخیص و خطاهای موجود در مبارزات انتخاباتی آگهی پرچم های آنلاین تلفن همراه یا ویدئو.

“ما SpecHub برای حل مشکلات ما ناشران صورت تست و راه اندازی کمپین های مستقیم به فروش طراحی شده. اغلب، روند پر شده با تاخیر خطاها و miscommunication، “می گوید: Amnon Siev، مدیر عامل GeoEdge. “SpecHub شدت راه در آن ناشر با مبارزات انتخاباتی آگهی، صرفه جویی در وقت با ارزش شرکت و منابع باید کار را تغییر می دهد.”
با راه اندازی SpecHub GeoEdge فراهم می کند امنیت آگهی و تایید آگهی کل اکوسیستم مبارزات انتخاباتی، برای هر دو کمپین های مستقیم به فروش و برنامه ریزی شده.

.