GeoEdge Malvertising, نرم افزارهای مخرب & آگهی سیستم های

گزارش امنیتی آسیب پذیری در تبلیغات بومی را منتشر کرده است. بسیاری از ناشران آگاه است که تبلیغات بومی تهدید malvertising کاهش هستند. خطر است، در واقع، حتی بیشتر حاد. این گزارش طول می کشد نگاهی انتقادی به مسائل از امنیت کاربر و malvertising تهدید دو ابهام و افشای مناسب.

این قالب متکی به اسکریپت ها برای تحویل و هدف قرار دادن و این طیف گسترده ای از خطرات امنیتی است که نیاز به خطاب معرفی. تهدیدات امنیتی فعلی malvertising حال حاضر شدید.

خلاصه ای از یافته ها:

  • وجود دارد خطر بالا برای malvertising کلیک کنید بعد در صفحه فرود است.

  • به عنوان واحد تبلیغات بومی در واقع اسکریپت ایجاد شده دو دسته تحویل و هدف قرار دادن، آن نسبتا آسان برای purveyors تروجان مخرب شخص ثالث اسکریپت ها و کدهای وارد است.

  • ابزار خودکار استفاده می شود برای کشف سایت های شخص ثالث فرود در مبارزات انتخاباتی آگهی های بومی استفاده و حمله ربودن آن صفحات.

  • Cybercriminals ایجاد کمپین های تبلیغ با محتوای پاک و هنگامی که مبارزات انتخاباتی در اجرا با موفقیت آنها کد مخرب در صفحه فرود را آلوده کاربر فعال.

  • Cybercriminals اغلب ایجاد هدف حملات خاص است. کاربران هدفمند رانده و یا در حالی که کاربران غیر هدفمند صفحه فرود پاک نشان داده شده است به صفحه فرود مخرب از آگهی بومی هدایت.

تبلیغات بومی سریع تبدیل شدن به یکی از راه های بیشتر ترجیح داده به بصورت پول در اوردن ناشران موجودی است. با این حال، بسیاری از ناشران که تبلیغات بومی تهدید malvertising کاهش آگاه نیست. خطر است حتی بیشتر حاد به عنوان کاربران گارد خود را هنگام برقراری ارتباط با آگهی های تبلیغاتی این کاهش ممکن است “گفت: Amnon Siev مدیر عامل. “GeoEdge آماده برای محافظت از ناشران و کاربران از بومی malvertising ایستد.” 

GeoEdge ناشران، سیستم عامل و شبکه های مخرب تمام عیار حفاظت و آگهی تأیید کیفیت برای تبلیغات آنلاین و موبایل و کلیپ و بومی فراهم می کند.

.