چگونه برای تغییر آی فون خود را زنگ

مشکل با داشتن تلفن محبوب مانند آی فون است که به طور پیش فرض، هر کس زنگ همان است. اگر می خواهید به آی فون خود را صدا شخصی در اینجا چگونه آن را انجام است.

برو به تنظیمات > Haptics & برای تلفن های موبایل بر روی آی فون خود را.

در صداها & Haptics صفحه، گزینه را انتخاب کنید “زنگ” (همچنین گزینه های وجود دارد اینجا برای تغییر زنگ های دیگر مانند پیام های متنی، ایمیل جدید، و غیره). در صفحه زنگ زنگ مختلف به گوش آنها بازی را ضربه بزنید.

وقتی که شما به یکی از شما مثل شیر پیدا کردن دکمه «بازگشت» به آن را ذخیره کنید.

اگر می خواهید چیزی را حتی بیشتر سفارشی, شما می توانید خرید زنگ های اضافی را در فروشگاه iTunes یا حتی ایجاد خود را — همکار من کریس نوشته راهنمای بزرگ در چگونه آن را انجام تا آن را بررسی کنید اگر شما می خواهید پیاده روی کامل را از طریق فرایند. من شخصا استفاده LMFAO را سکسی و من می دانم آن .

شما نیز تماس های فردی خود زنگ اختصاص می تواند. این فوق العاده است اگر شما می خواهید به کسی تماس صفحه نمایش و یا هشدار داده در اسرع وقت تماس اعضای خانواده است. اگر شما تا کنون سکوت تماس، اما پیام های متنی یا اطلاعیه ها خواهید شما حتی می توانید زنگ خاموش استفاده کنید.

مرتبط با: چگونه دادن آیفون زنگ مخاطبین خاص و گینس هری هشدار لرزش


می نویسد گاهی اوقات هنگامی که او نه اسکی، قایقرانی، مهمانی، بلند کردن وزنه و یا در غیر این صورت مسئولیت dodging مشغول. او در زمینه اصلی مورد علاقه خود، جین و مردم دیوانه با داستان های جالب برای گفتن دارد. او را با مردم او را به نوشتن نظر بد فکر کردن قطعات پرداخت، عکاسی، تکنولوژی و فرهنگ پوشش. شما او را در توییتر را دنبال کنید.