بهترین باید منحصر به فرد بازی برای ایکس باکس یک بررسی ماهواره

این یک واقعیت غمگین که یک ایکس باکس است بدترین exclusives قابل توجه میان عمده کنسول های بازی است. هنوز هم تعداد کمی وجود دارد، هر چند، و اینها بعضی از بهترین.

وقتی که می آید برای ایکس باکس exclusives آن می تواند کمی از مجموعه ای از باریک. در حالی که سونی و نینتندو تمیز کردن مغازه با خود استودیو، مایکروسافت است بهترین شانس را داشتند. با این حال، چند بازی وجود دارد ارزش گرفتن یک ایکس باکس وجود دارد.

توجه داشته باشید: به ما چند بازی را که در یک ایکس باکس و PC در دسترس هستند اگر آنها بر روی کنسول های دیگر در دسترس را شامل کنید. از آنجا که مایکروسافت دارای هر دو ویندوز 10 و یک ایکس باکس, بسیاری از این بازی ها را بیش از هر دو عبور. تا زمانی که آنها نه در PS4 و یا سوئیچ در دسترس، ما خواهیم تعداد “مایکروسافت منحصر به فرد” نزدیک به اندازه کافی.

شکستن کوانتومی

بسیاری از بازی های مدرن AAA پس سینمایی، آنها نیز ممکن است یک فیلم. شکستن کوانتومی تصمیم گرفت آن را یک گام به جلو و تبدیل به حزب تلویزیون نشان می دهد. بازی طول می کشد یک رویکرد رمان به داستان سرایی با استفاده از مدل های شخصیت نزدیک واقعی بازیگران مانند شان اشمور ( مردان X سه گانه ) و Aiden Gillen ( بازی تخت و تاج ) در حین بازی. سپس، هر یک بار در در حالی که بازی یک استراحت برای نشان دادن عمل زندگی می کنند، بخش اپیزودیک داستان بازیگران بازیگران همان کنترل شما در طول بازی طول می کشد. این رویکرد… خوب، نوع کار کند! تجربه داستان سرایی مسطح نیست اما آن جالب است به اندازه کافی به حداقل ارزش چک کردن.

حتی اگر جنبه نیمه تلویزیون نمایش بازی به شما علاقه ندارد، گیم پلی را ممکن است. مراکز داستان اطراف ماشین زمان است که باعث وقفه در راه زمان کار می کند. این شخصیت خود توانایی دستکاری زمان از طریق اقداماتی مانند مسدود کردن گلوله زیپ اطراف میدان جنگ و متوقف کردن زمان به طور کامل می دهد. توضیح در جهان برای این قدرت ممکن است ناچیز (یک قدرت به شما می دهد “چشم انداز زمان” دشمنان را چون مطمئن است چرا که)، اما مبارزه است به اندازه کافی که رضایت بخش شما تقریبا ممکن است خشمگین شدن بازی برای ایجاد وقفه در لذت را با تلویزیون نشان می دهد.

هاله 5: نگهبان

می گویند که سری هاله است حال آن نشیب و فراز زندگی است کمی مانند گفت که بالغ بر ماشین شما ناراحتی خفیف است. برخی از بازی Halo ژانر تعریف شده اند دستاوردهای که تنهایی نفس کشیدن زندگی را به ایکس باکس کنسول, در حالی که دیگران حمله تجمل . در این طیف بزرگ حفاری 2 فوق العاده 5 هاله : نگهبان ساعتها در استوار است که “خیلی خوب!”

چه طرفداران سر سخت سری انتظار می رود برای هر چیزی در هاله حق رای دادن دو واقعا رویکرد است.  نگهبان است “ عناصر چند نفره است به عنوان پیشرفت بیش از گذشته ها در بازی نخواهد داشت اما داستان مبارزات انتخاباتی تکنفره تفرقه به مودبانه آن را قرار داده است. اگر می خواهید برای دیدن آنچه هاله می شود بر روی کنسول های مدرن، این ممکن است بهترین شرط بندی شما آن را امتحان کنید.

بازی فورزا سی 7 و افق 3

هر پلت فرم شاخص آن مسابقه نیاز دارد. پلی استیشن است گران Turismo نینتندو ماریو Kart ، اما مدیریت سری Forza ایکس باکس را به ایستادگی کردن (برای چیزی غیر از دوستی اذیت نمودن). اول، فورزا سی 7 شبیه ساز مسابقه محاکمه و درست است. با انتخاب گسترده ای از اتومبیل برای باز کردن قفل، شما می توانید راه خود را از طریق یک کار راننده، با همه چیز، از مصاحبه دو علامت تجاری جنگ مسابقه. اگر شما را در مسابقه به عنوان ورزش و می خواهید که آن را خودتان بازی, این بازی برای شما است.

افق Forza 3 جدیدترین در خواهر سری به خط موتورسواری و اتوموبیلرانی است. در این بازی به جای تظاهر به راننده racecar افق شما را در جهان باز جای دور افتاده در استرالیا می گذارد. اینجا شما می توانید انواع تنظیمات رنگی و زیبا در زمین های پایین دست و سپس مسابقه را در آنها کشف. آن را متفاوت در بازی شبیه است، بنابراین هر کدام یک بیشتر سرعت شما آن را انتخاب کنید و آمار آهنگ.

چرخ دنده های جنگ 4

مقایسه به مایکروسافت دیگر انحصاری ایکس باکس حق رای دادن تیرانداز, چرخ دنده جنگ نسبتا بیشتر محافظه کار با انتشار آن برنامه است. چرخ دنده های جنگ 4 است آخرین سری که با یک داستان است که تا حد زیادی (اما نه کاملا) جدا از سه گانه است که قبل از آن شده است. این که آیا شما یک فن از سری یا فقط وارد شدن به آن، تجربه کشتن اشکالات بزرگ با اسلحه های بزرگتر هنوز خیلی تجربه باشد.

مثل همیشه، به عنوان قهرمان داستان به صورت نامتناسبی بزرگ با صرفه جویی در جهان از هجوم موجودات اشکال است که با وجود اندازه کافی با در بازی قبلی پرداخته شود، هم تهدید سیاره یک بار دیگر بازی. این بهانه ای نازک محجبه اما کافی برای برخی از پوشش بر اساس تیراندازی است. در حالی که آن هنوز اکثر ایستادگی کردن بازی از سری رم آرکا سرب با کیفیت شما می آیند انتظار از حق رای دادن می باشد.

تایمز و جنگل کور

وقتی که ما بحث exclusives ممکن است تمایل به فکر می کنم از بودجه های بزرگ بازی بیش از حد واقع بینانه با گرافیکی شگفت انگیز. در حالی که جنگل کور و تایمز یکی از آن چیزهایی است — تصاویری در این بازی کاملا خیره کننده است–platformer پیمایش جانبی نسبتا کوچک که مدیریت به عنوان جذاب به عنوان آن را منحصر به فرد است.

شما بازی به عنوان تایمز سفید درخشان روح جنگل که شما تلاش برای نجات جنگل پس از تحولات ناگهانی و عمده نزدیک آن از بین می برد. مانند سری Metroid پیشرفت جهان پازل تا حد زیادی بر اساس، با برخی از مبارزه با ساده پرتاب است. شما می توانید (و اغلب دارای دو) در سراسر جهان بزرگ به قدرت های جدید را باز کند و کشف گوشه های جدید از مناطق بوده به قبل از رد گم کردن. بسیار شبیه به 20 دقیقه اول و یا پس از Wall-E, داستان به این بازی بسیار کمی در راه گفتگو استفاده می کند و هنوز به جلو و در رشته های قلب خود را مدیریت می کند.

اوردرایو غروب

سخت برای توصیف جهان اوردرایو غروب آفتاب بدون استفاده از عبارات است مانند “تب رویا” یا “شبیه بشاخ یا قیف از پوچی…” در این بازی شما بازی به عنوان یک کارمند شرکت نوشیدنی انرژی که طور تصادفی تبدیل مشتریان خود را به هیولا جهش و است که قطعا یک استعاره برای هر چیزی. جهان طول می کشد بسیاری از نفوذ از پانک مدرن و یکی از چیزهای رنگارنگ ترین ممکن است ایجاد شده از فیلم مسابقه دهنده سرعت .

مراکز گیم پلی بازی به شدت اطراف اسکیت اطراف در لوله ها و با استفاده از زرادخانه از سلاح های مسخره به توده یونجه یا کاه پایین امواج zombified سودا طرفداران. آن بیت است مانند هک و اسلش بازی اگر شما جای هک کردن با شلیک تفنگ و دارایی، با کشیدن kickflip با پشت ollie 180 درجه. هر آنچه که بدان معنی است. این بازی ورزش در اسراف ظالمانه است، اما سخت است به انکار آن است که یکی از بازی های منحصر به فرد ترین شما می توانید در ایکس باکس بازی.