Malvertising, نرم افزارهای مخرب & آگهی سیستم های

مناقصه هدر در سرفصل بدون توقف در چند سال گذشته بوده است. هدر مناقصه در اوایل سال 2009 معرفی شد و امروز، آن است که حدود تخمین زده. 70% از ناشران است این فناوری به تصویب رسید. این باعث می شود حس اسطوره های مختلف اطراف آن وجود دارد. اجازه دهید بحث در آن افسانه ها و جوانب مثبت و منفی هدر مناقصه. 

مبانی

ناشران اضافه کردن یک قطعه کد جاوا اسکریپت را در هدر صفحات وب خود را (از این رو اصطلاح “هدر” مناقصه)، تقاضای منابع ارائه قیمتهای پیشنهادی قبل از سرور تبلیغ نمایش تشریحی این امکان مرورگر در حال اجرا حراج. این فرایند حراج تک واحد که در آن تقاضای منابع رقابت کنار به جای پی در پی را قادر می سازد. این, به نوبه خود باعث ایجاد رقابت بیشتر در میان خریداران آگهی مناقصه علیه یکدیگر را به خدمت تبلیغ به کاربران بر روی سایت های ناشران. برنده مناقصه سپس ‘کمپین مستقیم رقابت با’، و هر کدام برنده قیمت بالاتر است. 

  • جوانب مثبت تر درآمد : با استفاده از روش قدیمی فقط یک استخر خواست هر زمان باعث کاهش رقابت و مناقصه تبادل CPMs. ▪ ایجاد فرورفتگی علیه یکدیگر تا قیمت اجرا می شود. علاقه مندان ادعا می کنند که هدر مناقصه نرخ برای برخی از ناشران تا 30% افزایش می دهد. و چند حتی سود بالا 50% در CPMs.

  • بیشتر پاس پشت دیده می شود: biding هدر نیز فراهم می کند مزایای اضافی. وقتی که تصور به فروش و یا رسیدن به حداقل قیمت با خرید برنامه ریزی شده برچسب basedtypical آن “به تصویب می شود” به ناشر آگهی سرور به جای دیگر پر شده است. هر بار که این اتفاق می افتد ناشر را به پرداخت هزینه برای پوشش آن است. از سرآیند ترکیب مناقصه به حراج تقاضا تنها در سرور آگهی خود را، آن پشت عبور بهبود حاشیه ناشر حذف.

  • استفاده حذف گوگل : برخی نیز معتقدند هدر مناقصه نفی مزایای فراهم شده به گوگل از طریق تکنولوژی آگهی و خدمت خود محبوب حذف، که استفاده از بسیاری از ناشران آنلاین برای قرار دادن تبلیغات کمک می کند. گوگل همچنین تبادل آگهی خود AdX که از نزدیک با حذف یکپارچه عمل می کند. دو تا تنظیم است که اجازه می دهد تا AdX روی دست کسی رفتن دو هر یک از برنده مناقصه آبشار چون آخرین پیشنهاد میشود. در حالی که این قرار است به حداکثر رساندن بازده آن AdX در جایگاه ممتاز قرار می دهد. هدر مناقصه این مزیت از بین می برد.

  • پایه در صفحات : بر اساس برچسب فروش معمولا بصورت انبوه هستند. “هنگامی که ناشر بداند آنها واجد شرایط خریداران تنها تصور می توانید ببینید”. با ترکیب ناشر موجودی به تامین سمت سرور تنها هدر مناقصه بهره وری فرایند حراج با اجازه دادن به خریداران به رقابت برای برداشت هر واحد افزایش می دهد. این را قادر می سازد که ناشران برای افزایش رقابت مناقصه بر اساس هر تصور است که قیمت خود را افزایش می دهد و بنابراین به طور کلی تبلیغات درآمد.  همچنین این ناشران شفافیت بیشتر به چه مقدار برداشت خود هستند در واقع ارزش دهد.

زمان بالا پوشیدگی/بار منفی

  • از کد اضافی در سرصفحه است که تجربه کاربر و viewability اجرا شده است.

  • اجرای که سطح برداشت آسان نیست.

  • عملكرد بالا کوتاه مدت ، از هدر نتایج مناقصه در تصور با کیفیت پایین تر است. سپس این ممکن است تبلیغ به ناشران بلوک است که برای آنها انجام می شود.

  • چند هدر مناقصه سرب دو عملکرد ضعیف.

  • داده نیازهای امنیتی به خطاب شود حتی اگر آنها پیشنهاد برنده مناقصه هدر همچنین بار پیگیری پیکسل.

  • زمان حراج در دستگاه های تلفن همراه دیگر با توجه به سرعت اینترنت کندتر است.

  • وجود فرض تعریف نشده است.

  • چند خط مورد به در منتشر کننده آگهی سرور هزینه پیشنهاد به ذکر یعنی ساخته شده است، تنها اگر تقاضای ملاقات همان خدمت می کنند.

اسطوره: “آن کمک می کند تا در خدمت تبلیغات”

مناقصه هدر در خدمت تبلیغ نمی کنند اما در تصمیم گیری که آگهی خدمت خواهد شد. اسکریپت مناقصه هدر تنها کمک می کند تا به ارزش کلیدی به سرور آگهی که در تصمیم گیری ساخته شده است. این به این معنی که در پایان، سرویس دهنده آگهی آگهی که خدمت کرده و هر گونه مقایسه بین ساكاريدها مختلف و یا بین SSP و شبکه یا مستقیم یخ کرم ساخته شده توسط سرور آگهی تصمیم می گیرد.

2 اسطوره: “آن تاثیر می گذارد تبلیغ کیفیت”

وجود دارد بسیاری از سردرگمی در مورد کیفیت تبلیغات تحویل داده با استفاده از سربرگ مناقصه. در واقع هدر مناقصه آگهی کیفیت تاثیر گذارد. هیچ ارتباط با کیفیت و یا با منبع آگهی است.

هشدارها معمولی یکی طول می کشد در برابر تبلیغات با malvertising و تبلیغات با کیفیت پایین باید اجرا به طور معمول در هر. کیفیت هدر تنها قبل از مناقصه و بنابراین آگهی مربوطه بر روی سایت ظاهر می شود ارزش پیشنهاد عبور به سرور تاثیر می گذارد. کیفیت را می توان متاثر کرد تنها اگر منبع شناخته شده است، که نه مورد هدر مناقصه است. اما خریداران می باید مراقب باشید که در نهایت مناقصه خود را برای تصور همان زمانی که همان تصور به طور همزمان از طریق چندین بازار است که به اتفاق می افتد به احتمال بسیار زیاد است.

تماس با ما
را به عنوان نشان داد بالا، ناشران با استفاده از سربرگ نیاز مناقصه آگهی امنیت و تایید این چیزی است که در آن ما که GeoEdge تخصصی است. در تماس برای جزئیات بیشتر باشد!

.