چگونه برای جلوگیری از همه از توییتر را می فرستد توییتر مزاحم ایمیل

بسیاری از ایمیل های — فقط به عنوان, مقدار کاملا بی دلیل و فوق العاده آزار دهنده. اگر شما دقت کنید، شما می تواند پایان با ایمیل های پنج یا ده روز. در اینجا این است که چگونه آن را متوقف کند.

بزرگترین مشکل من با اطلاع رسانی توییتر را در بر داشت این است که آنها گاهی به عقب پس از داشتن از کار انداخته شده روشن به نظر می رسد. در حالی که من آنها را در همه خاموش سعی نکنید، من 90% مطمئن در از “راهنمایی در گرفتن بیش از توییتر” کردن به محض این که در امضا برای توییتر unsubscribed. و با این حال، وجود آن است — دوباره فعال کنید.

من نیز ظن به عنوان توییتر رول اطلاع رسانی جدید، که به طور خودکار برای آنها شوید،. است که با تایید خبرنامه ویژه به هر حال بود.

برای غیر فعال کردن اعلان ورود به توییتر و سپس سر به تنظیمات حریم خصوصی & > اطلاع رسانی (و یا فقط با کلیک روی این لینک ).

برای غیرفعال کردن اطلاع رسانی فقط دکمه “فعال کردن” را کلیک کنید.

این (ظاهرا) شما در همه ایمیل به جز خدمات مهم اطلاعیه ها اطلاعیه امنیتی و مانند توییتر متوقف خواهد شد.

از سوی دیگر اگر فقط می خواهید به خاموش کردن انواع خاصی از ایمیل, جعبه برای کسانی که untick و سپس دکمه “ذخیره تغییرات” را کلیک کنید.

حالا شما فقط کسانی که ایمیل شما سمت چپ فعال کنید — حداقل تا توییتر معرفی یکی دیگر از نوع اطلاع رسانی جدید. برنامه بررسی و چیزهای دیگر هر یک بار در حالی که ناتوان است.


هری گینس می نویسد گاهی اوقات هنگامی که او مشغول اسکی است، قایقرانی، مهمانی، بلند کردن وزنه و یا در غیر این صورت مسئولیت dodging. او در زمینه اصلی مورد علاقه خود، جین و مردم دیوانه با داستان های جالب برای گفتن دارد. او را با مردم او را به نوشتن نظر بد فکر کردن قطعات پرداخت، عکاسی، تکنولوژی و فرهنگ پوشش. شما او را در توییتر را دنبال کنید.