سری گلکسی اس 22 سامسونگ: همه شایعات (20 دسامبر)

Samsung Galaxy S21 vs S21 Plus vs S21 Ultra 1 1

David Imel / Android Authority

به‌روزرسانی: 20 دسامبر 2021 (5:29 بعد از ظهر ET) [194590سامسونگگلکسیخودرابه‌روزرسانیکردیممرکزشایعاتباجزئیاتدرموردرنگ‌هایجدیدوشایعاتموادساختوموارددیگر


مقاله اصلی: حدود ده ماه از عرضه‌ی سری Galaxy S21 توسط سامسونگ می‌گذرد. این شرکت از آن زمان مجموعه جدیدی از تلفن های تاشو خود را به شکل گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 رونمایی کرده است. بدون برنامه ای برای گوشی های گلکسی نوت امسال، مجموعه بعدی پرچمداران سامسونگ احتمالا به شکل گلکسی عرضه خواهد شد. سری S22.

گوشی‌های سری «S» آینده سامسونگ قبلاً چندین بار ظاهر شده‌اند و در شایعات و شایعات منتشر شده‌اند. طبق آنچه می شنویم، چیزهای زیادی ممکن است در سال آینده در تلفن ها تغییر کند. ما منتظر ارتقاء دوربین بزرگ، شارژ سریع تر، چیپست های جدید و موارد دیگر هستیم. بنابراین آیا سری گلکسی اس 22 چیزی مانند سه گانه گلکسی اس 21 فعلی را برای همه ارائه می دهد؟ در اینجا همه چیزهایی است که تاکنون می دانیم.

سری Samsung Galaxy S22: نام و تاریخ انتشار

Samsung Galaxy S21 ماکرو 1

David Imel / Android Authority

سامسونگ نام رسمی را اعلام نکرده است مجموعه بعدی دستگاه های Galaxy S. با این حال، ما معتقدیم که این شرکت حداقل برای دو مدل پایین‌تر، به نام‌گذاری‌ای که از سری گلکسی S20 دنبال کرده است، پایبند خواهد بود. با رعایت سیستم شماره گذاری، گوشی های جدید باید تحت نام Galaxy S22 قرار گیرند. بسیاری از فاش‌هایی که مشاهده کرده‌ایم به سه گوشی آینده در خط تولید به‌عنوان گلکسی اس 22، گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا اشاره دارد، بنابراین ما شک داریم که سامسونگ از روال سال آینده دور شود. شایعه ای در اوایل ماه دسامبر حدس می زد که S22 Ultra در واقع به عنوان S22 Note وارد بازار می شود. با این حال، ما هیچ منبع دیگری این طرح نام‌گذاری را تأیید نکرده‌ایم، بنابراین ارزش آن را دارد که با یک دانه نمک همراه شویم. سامسونگ عرضه سری گلکسی اس 21 را تقریباً یک ماه در سال جاری به جلو انداخت. این گوشی ها برخلاف روال معمول سامسونگ برای رونمایی از پرچمداران گلکسی در ماه فوریه، در ژانویه عرضه شدند. هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا سامسونگ به عرضه سری گلکسی اس 22 در ژانویه نیز پایبند است یا خیر. کمبود مداوم تراشه جهانی ممکن است بر برنامه‌های سامسونگ تأثیر بگذارد و این شرکت را مجبور کند تا جدول زمانی راه‌اندازی خود را به فوریه بازگرداند. اما در حال حاضر، می توان حدس زد که پرچمداران جدید در دو ماه اول سال 2022 عرضه خواهند شد. در 8 فوریه 2022. او همچنین اظهار داشت که پیش‌سفارش‌ها در همان روز قبل از در دسترس بودن عمومی در 18 فوریه آغاز می‌شود. سری S21. متأسفانه، به نظر می‌رسد که امسال شاهد هیچ تفاوت بزرگی برای گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس نخواهیم بود. با این حال، Galaxy S22 Ultra می تواند تغییرات بزرگی را مشاهده کند. گزارشی در ماه سپتامبر بیان کرد که گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس ممکن است در رنگ‌های سفید، مشکی، رزگلد و سبز در دسترس باشند، در حالی که در ماه دسامبر فاش شد رنگ‌های آبی، خاکستری و بژ نیز برنامه‌ریزی شده است. طبق شایعات دسامبر، S22 Plus ممکن است رنگ بنفش انحصاری داشته باشد.

شایعه شده است که مدل Ultra در رنگ های سفید، مشکی و قرمز تیره عرضه خواهد شد. مدل‌های Galaxy S22 از شیشه ساخته می‌شوند، نه شیشه‌ای.

Samsung Galaxy S22 Ultra

کل زیبایی‌شناسی تلفن به‌شدت از اخلاق Galaxy S21 فاصله می‌گیرد. دارای شکل جعبه ای، بالا و پایین صاف و اضلاع فوق العاده خمیده است. در واقع، به نظر می رسد دنباله منطقی گلکسی نوت 20 اولترا باشد، نه گلکسی اس 21 اولترا. گلکسی اس 21 اولترا با این حال، ماژول در یک طرح "P" طراحی شده است که به نظر می رسد یک تصمیم "دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید". با این حال، توجه داشته باشید که چند روز پس از مشاهده رندرهای اصلی لو رفته، نسخه به روز شده آن را مشاهده کردیم. این نسخه جدید ماژول دوربین "P" شکل ندارد و در عوض آن را به دو نیم تقسیم می کند. مقایسه کنار هم در زیر را بررسی کنید.

به‌روزرسانی رندرهای Ultra Leaked Samsung Galaxy S22

که به طور کامل از هر دو طرح جدا شده است، ادعایی نشت صفحه پشتی Galaxy S22 Ultra از Weibo نشان می‌دهد که هر لنز می‌تواند به صورت جداگانه نصب شود. برش‌هایی شبیه به «طراحی قطره باران» LG Velvet. این شایعه با درز تصاویر واقعی یک نمونه اولیه گلکسی S22 Ultra پشتیبانی بیشتری به دست آورد:

Samsung Galaxy S22 Ultra Leak Page 4 Tech 4

ظاهراً صفحه نمایش تلفن 6.8 اینچ است و ظاهراً کاملاً منحنی است. طرفین ابعاد ادعا شده 163.2 x 77.9 x 8.9 میلی‌متر با ضخامت فقط 10.5 میلی‌متر در قسمت برآمدگی دوربین است. گلکسی اس 21 پلاس رندرهای بالا تلفنی را نشان می‌دهند که می‌تواند برای گوشی‌های گلکسی اس 2021 زنگ خطری باشد.

به نظر می‌رسد سامسونگ در مقایسه با S21 Plus، کلیدهای صدا را کمی پایین‌تر از کناره‌ی گوشی پایین آورده است. در غیر این صورت، یک پورت USB-C، مشبک بلندگو و سینی سیم در پایین گوشی دارید. ابعاد این گوشی 157.4 × 75.8 × 7.6 میلی‌متر است و برآمدگی دوربین ضخامت آن را به 9.1 میلی‌متر می‌رساند. وانیلی سامسونگ گلکسی اس 22 یا. رندرهای فاش شده در بالا، تلفنی را نشان می‌دهند که تقریباً مشابه Galaxy S21 است.

ظاهراً تلفن جدید کمی کوچکتر است. منبع رندرها ادعا می کند که ابعاد آن 146 x 70.5 x 7.6 میلی متر است. این قطعا کوچکتر از گلکسی S21 است که 151.7 x 71.2 x 7.9 میلی متر است. بدیهی است که با SoC های جدید بیشتر غرغر می شوید. در حالی که پرچمدار بعدی اسنپدراگون – طبق گزارشات اسنپدراگون 898 – باید این سری را در ایالات متحده تامین کند، همه نگاه ها به چیپست Exynos 2200 سامسونگ با پردازنده گرافیکی AMD است. از قبل می‌دانیم که اگزینوس جدید قابلیت‌های ردیابی پرتو و سایه‌زنی با نرخ متغیر را برای پرچمداران سامسونگ به ارمغان می‌آورد. ما فقط باید منتظر بمانیم و ببینیم چه چیز دیگری در انتظار است زمانی که این شرکت سرانجام SoC را، احتمالاً در اواخر سال جاری، معرفی کند. بر اساس اطلاعات فاش شده در 5 سپتامبر، چندین اپراتور جهانی درخواست دستگاه هایی با Exynos SoC را از طریق گزینه Snapdragon دارند. شایان ذکر است، Verizon در این اردوگاه قرار دارد، که می‌تواند یک انحراف کامل از عرضه معمولی گلکسی اسنپدراگون ایالات متحده باشد. گزارش شده است که China Telecom همچنین می خواهد گزینه Exynos را به عنوان یک انحصاری در چین ارائه دهد. Max Weinbach پیشنهاد کرد که سامسونگ می تواند هر دو گزینه Exynos و Snapdragon را برای هر دستگاه ارائه دهد، که یک انحراف کامل از رویکرد یا یا رویکرد وابسته به بازار شرکت است.

مرتبط: تاریخچه ای از چیپست های اگزینوس سامسونگ

در جای دیگر، شایعه شده است که سامسونگ ممکن است از خنک کننده محفظه بخار در خانواده S22 استفاده نکند. اعتقاد بر این است که اگر تلفن‌ها این روش خنک‌کننده را ارائه ندهند و به‌جای آن پدهای گرافن حرارتی به کار رفته باشند، دلایل مربوط به هزینه مقصر هستند. از آنجایی که ارزشش را دارد، iFixit دریافت که تفاوت کمی بین روش‌های خنک‌کننده وجود دارد.

باتری‌های وانیلی گلکسی S22 و S22 Plus ممکن است این بار اندکی کاهش پیدا کنند. این گوشی‌ها می‌توانند به ترتیب از باتری‌های 3700 و 4600 میلی‌آمپر ساعتی استفاده کنند که برخلاف باتری‌های 4000 و 4800 میلی‌آمپر ساعتی در گلکسی اس 21 و اس 21 پلاس. تخمین زده می شود که گلکسی اس 22 اولترا دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی باشد، مانند مدل فعلی اولترا. اخیراً، فهرست گواهینامه 3C که توسط SamMobile مشاهده شده است به باتری Galaxy S22 Plus با ظرفیت 4370 میلی آمپر ساعت (ظرفیت معمولی 4500 میلی آمپر ساعت) و باتری S22 Ultra با ظرفیت 4855 میلی آمپر بر ساعت (معمولی 4855 میلی آمپر بر ساعت) اشاره می کند. در مورد سرعت شارژ، لیست دیگری از 3C نشان می دهد که هر سه مدل Galaxy S22 از شارژ 25 واتی پشتیبانی می کنند. در حال حاضر، هیچ گوشی هوشمند سامسونگ از شارژ بی‌سیم 25 واتی پشتیبانی نمی‌کند، و تصور اینکه سامسونگ اگر گوشی‌های خودش از این ویژگی پشتیبانی نمی‌کند، شارژر بی‌سیمی با این کالیبر بسازد، دور از ذهن است. ]، سری Galaxy S22 قرار است از اسلات کارت microSD صرف نظر کند. با این حال، این چندان تعجب آور نخواهد بود، زیرا پرچمداران اخیر سامسونگ از گسترش فضای ذخیره سازی غافل شده اند.

سری Samsung Galaxy S22 با اندروید 12، آخرین نسخه اندروید، عرضه می شود. ما به سختی چیز دیگری در مورد نرم افزار دستگاه ها شنیده ایم، به جز اینکه نگاهی اجمالی به تصاویر پس زمینه گلکسی اس 22 داشته باشیم. می‌توانید آنها را از این لینک دانلود کنید.

دوربین‌ها

محفظه دوربین Samsung Galaxy S21 Ultra بسته می‌شود

Robert Triggs / Android Authority

افشاگر مکرر FrontTron به جزئیات برخی از ارتقاء دوربین‌های جدید سه‌گانه برای Galaxy S2 پرداخته است. انتظار می رود گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس در نهایت از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی فاصله بگیرند و یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی را در خود جای دهند. این می‌تواند حسگر Isocell GN2 سامسونگ باشد که می‌تواند عکس‌های 12.5 مگاپیکسلی با پیکسل را تولید کند. همچنین دارای ضبط 4K/120 فریم در ثانیه آهسته، فوکوس خودکار دو پیکسل ارتقا یافته، و ویدیوی 480 فریم بر ثانیه در 1080p است.

یوگش، مشاور توییتر همچنین پیشنهاد کرد که سنسور 50 مگاپیکسلی مورد استفاده در گوشی‌های گلکسی S22 می‌تواند RGBW (قرمز، سبز، واحد آبی و سفید) افزودن رنگ سفید در پیکسل ها باید عکاسی در نور کم را بهتر کند. با این حال، ما هنوز هیچ افشاگر اصلی دیگری این اطلاعات را نشنیده‌ایم.

همچنین ببینید: بهترین دوربین تلفن‌هایی که می‌توانید تهیه کنید

یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور تله فوتو 12 مگاپیکسلی ممکن است سنسور 50 مگاپیکسلی را همراهی کند. در هر دو گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس.

در همین حال، پیکربندی دوربین فاش شده گلکسی اس 22 اولترا نشان می دهد که این گوشی دارای سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، دو دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی (از 10 مگاپیکسل در S21 Ultra) و دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی دیگر است. . همچنین شایعه شده است که این تنظیمات شامل فوکوس خودکار لیزری نیز می شود. Elec برخی از این نشت ها را تکرار کرد، اما اضافه کرد که S22 Ultra همچنین تثبیت کننده تصویر اپتیکال روی لنز فوق عریض خواهد داشت. این می‌تواند تثبیت‌کننده ویدیویی حتی نرم‌تر و عکس‌های فوق عریض بهتر در نور کم را امکان‌پذیر کند.

طبق اطلاعات فاش شده در دسامبر، مدل Ultra ممکن است حتی پیشرفت‌های بیشتری در دوربین داشته باشد. گلکسی اس 22 اولترا ظاهراً با یک دکمه "افزایش دهنده جزئیات" عرضه می شود که گمان می رود منحصر به سنسور 108 مگاپیکسلی باشد. شایعات حاکی از آن است که این حالت «تقویت‌کننده جزئیات» می‌تواند عکس‌های ماکرو با جزئیات بیشتری ارائه دهد، اگرچه هدلی سیمونز خودمان حدس می‌زند که می‌تواند به سادگی عکس‌های ۱۰۸ مگاپیکسلی را با استفاده از پردازش چند فریم و سایر تکنیک‌های نرم‌افزاری بهبود بخشد. 19659052] هرچند همه با این اطلاعات موافق نیستند. Leaker Ice Universe معتقد است که S22 Ultra یک "نسخه بهبود یافته" از سنسور 108 مگاپیکسلی HM3 به عنوان دوربین اصلی، کامل با میدان دید 85 درجه و لنز دیافراگم f/1.8 به دست خواهد آورد. طبق گزارش ها، دو سنسور 10 مگاپیکسلی برای قابلیت زوم 10 و 3 برابر و یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید 120 درجه به آن می پیوندند. شایان توجه است که Ice رکورد بی‌نظیری ندارد، بنابراین ارزش آن را دارد که این نشت را با کمی نمک کنار بگذارید. برای گلکسی اس 22 یا برادر پلاس آن خیلی هیجان زده نیستید. اعتقاد بر این است که این تلفن‌ها دارای سنسور 10 مگاپیکسلی در جلو هستند، مشخصاتی که برای اولین بار در گلکسی اس 10 استفاده شد. نشریه هلندی همچنین معتقد است که Galaxy S22 Ultra به استفاده از سنسور جلویی 40 مگاپیکسلی ادامه خواهد داد. با این حال، دومی به Android Authority گفته است که "هیچ چیزی برای صحبت یا اعلام وجود ندارد." hand” src=”https://cdn57.androidauthority.net/wp-content/uploads/2021/01/Samsung-Galaxy-S21-vs-S21-Plus-vs-S21-Ultra-in-hand.jpg”/>

David Imel / Android Authority

سری Galaxy S22 یکی از بزرگترین گوشی‌های هوشمند سال خواهد بود. طبق معمول، می توانید انتظار داشته باشید که این تلفن ها در هر اپراتور بزرگ در هر کشور بزرگ در دسترس باشند. همچنین می‌توانید انتظار داشته باشید که مدل‌های قفل‌شده از سامسونگ و همچنین بسیاری از خرده‌فروشان برجسته شخص ثالث در دسترس باشند. گزارش اخیر کره حاکی از آن است که سامسونگ 50 تا 60 درصد از هدف حمل و نقل خود را به مدل گلکسی اس 22 اختصاص خواهد داد. این تنها 20 درصد از ظرفیت تولید را برای S22 Plus و 20-30 درصد را برای S22 Ultra باقی می گذارد. این امکان وجود دارد که دسترسی تلفن‌ها در مکان‌های خاص را دشوار کند. بسته به شدت کمبود، می‌تواند سامسونگ را مجبور کند که گوشی‌ها را به کشورهایی که معمولاً دستگاه‌های گلکسی اس را مشاهده می‌کنند، نیاورد. زمان نشان خواهد داد. سال گذشته، سامسونگ با کاهش صدها دلاری قیمت گلکسی اس، همه ما را شگفت زده کرد. با قضاوت از رندرها و اطلاعاتی که تاکنون دیده‌ایم، به نظر می‌رسد که شرکت می‌تواند در حال برنامه‌ریزی برای ترک قیمت در همان منطقه باشد. برای ثبت، این رقم برای گلکسی اس 22 800 دلار، گلکسی اس 22 پلاس 1000 دلار و برای گلکسی اس 22 اولترا 1200 دلار خواهد بود. تا زمانی که چیز دیگری نشنیم، فکر می‌کنیم این تخمین‌های خوبی خواهند بود.


این تمام چیزی است که تا به حال در مورد سری گلکسی S22 سامسونگ می‌دانیم! مطمئن شوید که این صفحه را نشانه گذاری کنید، زیرا با انتشار شایعات جدید اغلب آن را به روز خواهیم کرد.



دسته‌هاFeatures، Samsung، Samsung Galaxy S22، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ،