Life360، صاحب Tile، اطلاعات کاربر را دیوانه‌وار می‌فروشد

 اسکرین شات Life360 2020

Joe Hindy / Android Authority

TL;DR

  • Life360 – که مالک برنامه ردیابی خانواده به همین نام است و به زودی مالک Tile از داده‌های کاربر می‌شود. 19659005]گزارش جدیدی نشان می‌دهد که این شرکت ظاهراً با این داده‌ها سریع و آزاد بازی می‌کند.
  • این شرکت برنامه‌ای برای فروش داده‌های کاربر Tile ندارد، اما برنامه ردیابی خانواده‌اش چنین وعده‌ای را ندارد. اگر متوجه شوید که یک شرکت از داده های شما درآمد کسب می کند، نباید تعجب آور باشد. این فقط دنیایی است که ما در آن زندگی می کنیم. آنچه اکنون مهم است این است که داده های فروخته شده چقدر دقیق هستند و چه کسی آن را می خرد.

طبق گزارش جدیدی از Markup، ظاهراً شرکتی که به عنوان Life360 شناخته می شود، است. بازی سریع و شل با داده های کاربر. زمانی که متوجه می‌شوید Life360 دارای یک برنامه ردیابی خانواده به همین نام با بیش از 33 میلیون کاربر است، این امر به ویژه نگران‌کننده است. این شرکت همچنین مالک آینده Tile، نام تجاری محبوب ردیاب‌های GPS است.

همچنین ببینید: بهترین ردیاب‌های بلوتوث

گزارش از Markup ادعا می‌کند که Lifely360 همه چیز را انجام نمی‌دهد. برای جلوگیری از ردیابی آسان داده‌هایی که به یک شخص خاص می‌فروشد، کارهای زیادی برای «فاصله» کردن داده‌هایی که می‌فروشد انجام دهید. همچنین ادعاهایی وجود دارد که داده‌ها را به شرکت‌هایی می‌فروشد که تاریخچه‌ای مبهم از حفظ حریم خصوصی و اخلاقیات امنیتی دارند. با این حال، احتمالاً اکثر کاربران از میزان فروش آن داده‌ها آگاه نیستند، و نه احتمالاً از اینکه این داده‌ها احتمالاً چقدر خاص هستند، آگاه نیستند. وقتی متوجه می‌شوید که بسیاری از داده‌های Life360 بر اساس فعالیت کودکان 13 سال به بالا است، یک معضل اخلاقی نیز وجود دارد. خط‌مشی این شرکت می‌گوید که از داده‌های کودکان زیر ۱۳ سال استفاده نمی‌کند.[۱۹۶۵۹۰۰۸]، کریس هالز، موسس و مدیر عامل شرکت، به آسانی به [۱۹۴۵۹۰۱۸] Markup درباره سیاست‌های فروش داده خود گفت. او اشاره کرد که از قانونی حمایت خواهد کرد که فروش داده ها را برای کاربر شفاف تر کند. او همچنین خاطرنشان کرد که این شرکت داده‌های خود را به هیچ سازمان دولتی درگیر با اجرای قانون نمی‌فروشد.

Life360 برنامه‌ای برای فروش اطلاعات Tile ندارد

بدیهی است که پیامدهای حریم خصوصی ردیاب‌های فیزیکی GPS مانند ردیاب‌های Tile می‌تواند مصرف‌کنندگان را برانگیزد. عصبی. در حال حاضر، Life360 – که اعلام کرد قصد دارد تا Tile را به قیمت 205 میلیون دلار بخرد – می‌گوید که هیچ برنامه‌ای برای فروش داده‌های کاربر Tile ندارد. برنامه این ادعا را تقویت نمی کند. هالز می گوید که فروش داده های کاربر یک اصل اصلی مدل کسب و کار آن است و به ارزان یا حتی رایگان بودن اپلیکیشن Life360 برای برخی خانواده ها کمک می کند. مشخص نیست که این شرکت چگونه قصد دارد از ردیاب‌های Tile درآمد کسب کند، با توجه به اینکه صورتحساب سخت‌افزاری مواد این ردیاب‌ها احتمالاً به قیمت خرده‌فروشی بسیار نزدیک است.

اگر از برنامه Life360 استفاده می‌کنید، می‌توانید به تنظیمات بروید. > حریم خصوصی و امنیت و شرکتی را که اطلاعات شخصی شما را می فروشد انصراف دهید.

دسته‌هاcybersecurity، News، privacy، Tile، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ،