در 3 مرحله آسان 49٪ تخفیف + 3 ماه رایگان دریافت کنید

تلاش برای یافتن کوپن های مربوط به ExpressVPN در وب سایت های مختلف طاقت فرسا است ، و من هرگز نمی دانم که آیا آنها جعلی هستند یا نه تا زمانی که به صفحه پرداخت نرسیده و متوجه نشوم که هیچ یک از آنها کار نمی کند. نکات و ترفندها ، بنابراین شما بهترین قیمت ممکن را برای ExpressVPN دریافت خواهید کرد. به این ترتیب ، مجبور نخواهید بود با وب سایت های سایه دار یا کوپن های جعلی که در سراسر اینترنت وجود دارد برخورد کنید. من دائماً این صفحه را به روز می کنم تا مطمئن شوم به آخرین معاملات دسترسی دارید.

این کوپن به شما امکان می دهد تا 49٪ از قیمت اولیه ExpressVPN صرفه جویی کنید و 3 ماه رایگان دریافت کنید. از همه بهتر ، می توانید ExpressVPN را بدون ریسک امتحان کنید حتی اگر از کوپن استفاده می کنید. این ضمانت نامه مناسب 30 روزه بازگشت پول را ارائه می دهد تا بتوانید بازپرداخت کامل را درخواست کنید.

3 ماه رایگان از ExpressVPN دریافت کنید!

راهنمای سریع: چگونه می توان 49٪ تخفیف از ExpressVPN را در 3 مرحله آسان دریافت کرد

  1. کوپن ExpressVPN را دریافت کنید. به صفحه ExpressVPN دسترسی داشته باشید و معامله را مطالبه کنید. به یاد داشته باشید که قبل از تعهد می توانید بدون ریسک آن را امتحان کنید. اگر شما آن را دوست ندارید ، شما مستحق بازپرداخت کامل ظرف 30 روز هستید.
  2. برنامه ای را انتخاب کنید. برنامه 15 ماهه ExpressVPN همچنین 3 ماه دیگر به شما رایگان می دهد.
  3. حساب خود را ایجاد کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مشترک شوید ، یک حساب بسازید و کار شما تمام شد!

49٪ تخفیف ExpressVPN را در حال حاضر دریافت کنید!

ExpressVPN را قبل از انجام تعهد بدون خطر امتحان کنید

ExpressVPN به شما این امکان را می دهد که خطر را امتحان کنید رایگان حتی اگر 49 discount تخفیف آن را بگیرید. به این ترتیب ، قبل از انجام تعهد بلند مدت ، می توانید تمام ویژگی های آن را به طور کامل آزمایش کنید. اگر تصمیم گرفتید که آن را دوست ندارید ، می توانید ظرف 30 روز درخواست بازپرداخت کنید.

من خودم این خط مشی را آزمایش کردم تا مطمئن شوم که صادق است. بنابراین ، من از طریق پشتیبانی چت زنده 24/7 با تیم پشتیبانی آن تماس گرفتم و درخواست لغو آن را در روز 30 کردم. پس از بحث با نماینده و گفتن اینکه دیگر نیازی به VPN ندارم ، نماینده درخواست من را تأیید کرد. او به من فشار نیاورد که بمانم یا سعی کرد معاملات دیگری به من ارائه دهد. کل پروسه بیش از 5 دقیقه طول نکشید و من پول خود را در عرض 3 روز پس گرفتم.

 عکس پاسخ پشتیبانی ExpressVPN

نماینده پشتیبانی ExpressVPN بلافاصله بازپرداخت من را اعطا کرد [19659016] بر خلاف سایر VPN ها ، ExpressVPN این تضمین بازگشت پول را برای تمام برنامه های خود ارائه می دهد. این بدان معناست که مدت زمان اشتراک شما مهم نیست زیرا به هر حال می توانید پول خود را پس بگیرید. با این حال ، برنامه 15 ماهه بهترین ارزش را برای پول ارائه می دهد.

راهنمای گام به گام: نحوه دریافت کوپن 49٪ ExpressVPN

  1. دریافت کوپن ExpressVPN. به وب سایت ExpressVPN دسترسی داشته باشید و روی "ادعای معامله اختصاصی" کلیک کنید.
     تصویر صفحه معاملات ExpressVPN
  2. اشتراک مورد نظر خود را انتخاب کنید. این برنامه 15 ماهه بهترین ارزش را ارائه می دهد و همچنین 3 ماه دیگر به شما رایگان می دهد. حساب کنید و مشترک شوید. ExpressVPN به شما امکان می دهد از بین روش های پرداخت متعدد ، از جمله ارزهای رمزنگاری شده ، انتخاب کنید.
     تصویر روش های پرداخت ExpressVPN
  3. برنامه را نصب کرده و متصل شوید. ExpressVPN برنامه هایی را برای اکثر دستگاه ها و سیستم عامل ها ارائه می دهد ، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد مسائل مربوط به سازگاری ندارید. مرور را با خیال راحت شروع کنید! پس از ورود به سیستم ، آماده شروع مرور هستید!

49٪ تخفیف ExpressVPN را دریافت کنید!

چرا ExpressVPN را انتخاب کنید

  • سرعت بسیار سریع و پهنای باند نامحدود برای پخش و بازی نامحدود
  • 3000++ سرورهای 90 کشور برای دسترسی به محتوای مسدود شده از هر نقطه
  • MediaStreamer برای اتصال دستگاههایی که معمولاً از VPN پشتیبانی نمی کنند
  • امنیت برتر با رمزگذاری درجه نظامی
  • 5 اتصال همزمان دستگاه
  • 30 روز ضمانت بازگشت وجه
  • می تواند انسداد را برطرف کند: Netflix ، Disney+، HBO Max ، Hulu ، پروکسی iPlayer ، Vudu و موارد دیگر
  • سازگار با: Windows ، Mac ، iOS ، Android ، Linux ، روترها ، Apple TV ، و بیشتر

مسدود کردن بیش از 160 پلتفرم و وب سایت پخش جریان

ExpressVPN هیچ مشکلی با دور زدن اکثر بلوک های جغرافیایی ندارد ، به این معنی که می توانید به هزاران فیلم و نمایش معمولاً مسدود شده دسترسی پیدا کنید. در آزمایشات من ، با موفقیت Netflix ، HBO Max ، Hulu ، Amazon Prime Video ، Disney+و موارد دیگر را مسدود کرد. بیش از 3000 سرور پراکنده در 160 مکان در سراسر جهان به شما امکان دسترسی به دنیای سرگرمی جدید را می دهد. این بدان معناست که از هیچ جا مشکلی در تماشای عناوین مورد علاقه خود نخواهید داشت .

این یکی از تنها VPN هایی است که توسط سیستم های تشخیص VPN Netflix مسدود نشده است و همچنان به طور قابل اعتماد از geoblock های پلتفرم دور می زند. تحت تأثیر قرار گرفتم و موفق شدم در عرض چند ثانیه به بیش از 20 کتابخانه Netflix دسترسی داشته باشم. "” width=”1919″ height=”1079″/>

ExpressVPN بدون هیچ مشکلی محدودیت های جغرافیایی Netflix را دور زد [19659016] آنچه در مورد ExpressVPN بیشتر دوست دارم این است که به من امکان می دهد هرگونه فیلم و نمایش را با بهترین کیفیت بدون وقفه یا بافر تماشا کنم . سرعت من هرگز کمتر از 45 مگابیت بر ثانیه نمی شود ، که 9 برابر سریعتر از حداقل مورد نیاز برای پخش HD است. من حتی در سرورهای دورتر ، مانند ایالات متحده و ژاپن ، هیچ تفاوتی مشاهده نکردم. این بدان معناست که شما می توانید عناوین مورد علاقه خود را با کیفیت بکر از هر نقطه از جهان مشاهده کنید .

تلویزیون بین المللی را با ExpressVPN هم اکنون تماشا کنید!

پخش نامحدود ، مرور و تورنت با صفر تاخ

ExpressVPN دارای سرعت فوق العاده سریع است ، و از جریان ، مرور و تورنت بی وقفه اطمینان می دهد. چندین آزمایش روی سرورهای آن انجام دادم ، اما سرعت من هرگز بیش از 10 درصد کاهش نیافت. حتی زمانی که به سرورهای آن سوی کره زمین متصل شدم ، تفاوتی مشاهده نکردم. . بهترین بخش این است که پهنای باند نامحدود ارائه می دهد ، به این معنی که هیچ یک از فعالیت های شما محدود نخواهد بود. فقط 5 دقیقه طول کشید تا یک فایل 10 گیگابایتی را از ابر من بارگیری کنید ، که واقعاً چشمگیر است. شما می توانید از ExpressVPN استفاده کنید حتی اگر بخواهید فایلها را همزمان بخار ، مرور و بارگیری کنید – و هیچ کندی را تجربه نخواهید کرد.

 تصاویری از تست سرعت ExpressVPN در آن سرورهای ایالات متحده ، انگلستان ، نیوزلند و ژاپن

من حتی برای جریان 4k بیش از سرعت کافی داشتم

49٪ ExpressVPN را دریافت کنید هم اکنون تخفیف دهید!

بازی بدون تأخیر از هر گوشه ای از جهان

که یکی از سریعترین VPN های موجود در بازار است ، ExpressVPN بهترین پیشنهاد من برای بازی است . از آنجا که پینگ در بازی بسیار مهم است ، سایر VPN ها واقعاً نمی توانند با مسابقات رقابتی مطابقت داشته باشند. در حین آزمایش بر روی سرورهای ایالات متحده ، من تجربه فوق العاده ای در بازی CS: GO داشتم و هیچ مشکلی در اتصال نداشتم.

 اسکرین شات CS: GO و ExpressVPN UI

دیدن کنید

دسته‌هادانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ،