بهترین معاملات آمازون اکو در ژوئیه 2021

 Amazon Echo Dot Kids 4th Gen Promo Image

مسابقه خانه هوشمند به دو بازیکن اصلی تبدیل می شود – Amazon Echo و Google Nest. اگر مایلید فناوری خانه خود را ارتقا دهید و الکسا را ​​به صدای خانه خود تبدیل کنید ، شاید جستجو در یک بلندگوی جدید Amazon Echo به شما کمک کند. در اینجا بهترین معاملات آمازون اکو وجود دارد که می توانید در حال حاضر بدست آورید.

هزاران مهارت و روال وجود دارد که می توانید در Amazon Echo اجرا کنید ، اما اولین قدم یافتن دستگاه اکو مناسب شما است. چه بخواهید نقطه پنهان کاری اکو را داشته باشید و چه صفحه نمایشی مفید در اکو شو باشید ، احتمال خوبی وجود دارد که بتوانید در Echo به انتخاب خود کمی پس انداز کنید.

معامله ویژه: 33٪ در Amazon Echo Dot صرفه جویی کنید gen) kids

 Amazon Echo Dot Kids

کار و مطالعه از طریق ابزارهای فناوری در دو سال گذشته بسیار گسترده تر و طبیعی تر برای کودکان شده است. با وجود اینکه به عنوان ابزار آموزشی به طور گسترده ای شناخته نمی شود ، Echo Dot Kids ضمن داشتن برخی از ویژگی های آموزشی فوق العاده مناسب بچه ها ، به موارد ضروری خانه هوشمند نیز مجهز است. اگر می خواهید برای خانه های هوشمند خود به خانه های هوشمند خود اضافه کنید ، اکنون زمان مناسبی برای انجام این کار است که Echo Dot Kids تنها 39.99 دلار (20 دلار تخفیف) دارد.

Echo Dot Kids کیفیت صدای عالی را در عین داشتن یک میکروفون داخلی برای پاسخگویی به تمام سوالات فرزندتان یا شما. که برای کودکان ساخته شده است ، همراه با یک سال قفل باز Amazon Kids Plus برای فرزندان شما است که به آنها امکان دسترسی به همه ابزارهای آموزشی و کودک پسند آمازون را می دهد. همچنین می تواند به آنها کمک کند تا با تماس با دوستان و خانواده در ارتباط باشند و با دسترسی به بازی های تعاملی ، کتابهای صوتی و موارد دیگر ، در حالی که به والدین از طریق کنترل والدین آرامش می دهید ، به تخیل آنها ادامه می دهد.

همچنین نگاه کنید به: بررسی Amazon Echo (4th Gen)

در کل ، این یک دستگاه ساده و محکم است که به بچه ها کمک می کند تا در ارتباط باشند و در عین حال دارای برخی از ویژگی های عالی برای ارتقا learning یادگیری و سرگرمی هستند. بعلاوه ، این هنوز هم به عنوان یک خانه هوشمند کار می کند بنابراین می تواند به سوالات اساسی نیز پاسخ دهد.

اگر فکر می کنید این یک مورد اضافی برای یک خانه خوب است ، از طریق ویجت زیر یا اگر این معامله است ، این معاملات بزرگ را در آمازون بررسی کنید. برای شما مناسب نیست ، برای معاملات بیشتر به پیمایش ادامه دهید.

اگر به دنبال اولین دستگاه خانه هوشمند خود هستید Amazon Echo Dot اساسی ترین گزینه است. برای نسل چهارم خود کاملاً طراحی شده است و به هر اتاق خانه شما قابلیت الکسا را ​​اضافه می کند. همچنین می توانید از بین سه مدل مختلف یکی را انتخاب کنید: Echo Dot اصلی ، Echo Dot با ساعت و Echo Dot Kids Edition. برای شروع ، شما می توانید از رنگ آبی و رنگ رنگین کمان برای ایجاد پاپ Echo Dot انتخاب کنید. والدین همچنین می توانند مهارت ها و ساعاتی را که بچه ها می توانند به آنها فرمان دهند ، محدود کنند.


2. معاملات آمازون اکو

 جدید اکو آمازون 2020

آمازون اکو دستگاهی است که همه چیز را شروع کرده و اکنون در نسل چهارم خود است. Echo به عنوان کره ای با نمای بیرونی با لمس نرم و مطابقت با نقطه Echo دوباره طراحی شده است ، اما به راحتی بزرگتر از این دو است. یکی از تفاوت های اصلی این است که Echo استاندارد در مقایسه با بلندگوی منفرد Dot’s یک ووفر و دو توییتر دارد. این بدان معناست که لیست پخش Spotify و Pandora شما می توانند بهتر از هر زمان دیگری صدا کنند.

شما همچنین می توانید از شبکه دستگاه های Echo خود به عنوان یک سیستم مخابره داخل ساختمان برای پخش پیام در سراسر خانه خود استفاده کنید. Amazon Echo در چهار رنگ مختلف متناسب با دکوراسیون شما است.


3. معاملات اکو استودیو

 حجم اکو استودیو و کنترل الکسا

اکو استودیو حتی بزرگتر و قدرتمندتر از گزینه های قبلی است. این پنج بلندگو با موقعیت استراتژیک بسته بندی شده است که می توانند فضای اتاق را پر از صدا کنند. اکو استودیو که با Dolby Atmos پیشرفته شده است ، حتی موسیقی را در قالب هایی پخش می کند که به صورت سه بعدی تسلط دارند. این گزینه عالی برای مهمانی بخشیدن به زندگی است و حتی می توانید برای تجربه صدای فراگیر آن را به Fire TV Stick خود متصل کنید.


4. معاملات اکو شو

 اکو شو 8 با افت تماس

تمام گزینه های موجود در لیست بلندگوهای استوانه ای هوشمند با تاکید اصلی بر صدای با کیفیت بوده اند. این همه با صفحه اضافه شده در نمایش اکو تغییر می کند. ممکن است شما مایل نباشید یک فیلم کامل را در Echo Show 5 یا Echo Show 8 تماشا کنید ، اما هر دو گزینه برای فیلم های سریع YouTube و کلیپ های خبری عالی هستند.

نسل دوم اکو شو تماشای فیلم های طولانی تر با صفحه نمایش ده اینچی بزرگتر را کمی راحت تر می کند و قطعاً کنترل خانه شما را نسیم می کند. می توانید با خانواده گپ ویدیویی کنید ، چراغ های خود را تنظیم کنید و موارد دیگر. در Echo Show 5 ، 8 و 10 در زیر معاملات را ببینید.


5. سایر محصولات Echo

 Echo flex با نور شب متصل

بلندگوها و نمایشگرهای هوشمند تنها گزینه ها در مورد خانواده Echo آمازون نیستند. آمازون همچنین ادغام الکسا را ​​در انواع مختلف دستگاه ها مانند ساعت دیواری اکو نیز ارائه می دهد. این ساعت در واقع یک دستگاه همراه است ، بنابراین باید یک اسپیکر استاندارد نیز داشته باشید ، اما به شما امکان می دهد تایمرها را فقط با یک نگاه به ساعت به راحتی نمایش دهید.

همچنین بخوانید: بهترین آمازون اکو و لوازم جانبی Echo Dot

آمازون همچنین Echo Flex را برای شرایطی ارائه می دهد كه فقط فضای بلندگوی كامل را ندارید. Echo Flex یک بلندگوی هوشمند پلاگین کوچک است که محکم در ورودی شما را بغل می کند.

دسته‌هاAmazon Echo، Deals، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ،