TunnelBear در برابر مسدود کردن وب سایت در کانادا است

TunnelBear اخیراً نظریه ای را در مورد نقش واسطه های آنلاین (ISP ها ، سرویس های ابری ، خدمات میزبانی وب) در مبارزه با نقض حق نسخه برداری به دولت کانادا ارائه داده است. در این نظر ، TunnelBear شدیداً از انسداد وب سایت و تعلیق سرویس به عنوان وسیله ای برای جلوگیری از دزدی دریایی آنلاین حمایت می کند.

می توانید نظر کامل ما را در زیر بخوانید:

شریف شریف فرانسه (فیلیپ فیلیپس
C.D). ساختمان هاو
235 کوئین استریت
اوتاوا ، انتاریو K1A 0H5

RE: مشاوره در مورد چارچوب مدرن کپی رایت برای واسطه های آنلاین
28 مه 2021

آقای شامپاین عزیز ، من برای شما نامه می نویسم از طرف TunnelBear LLC ، یک شرکت شبکه خصوصی مجازی کانادایی (VPN) که اصول دموکراتیک اینترنت باز و بدون سانسور را بسیار ارزشمند می داند. تیم ما در تلاش است تا ارتباطات اینترنتی پایدار و قابل اطمینان را به کاربران ما در سراسر جهان فراهم کند که از محدودیت شبکه و نظارت عاری باشند.

تیم TunnelBear با همکاری حقوق دیجیتال و جامعه آزادی اینترنت برای اجرای فن آوری هایی که به افراد کمک می کند تا به اینترنت پایدار دسترسی داشته باشند ، کار می کند. ارتباط در زندگی روزمره و شرایط بحرانی جامعه ، از جمله در هنگام وقوع اختلالات اینترنتی در نتیجه رویدادهای مختلف ژئوپلیتیکی مانند انتخابات یا اعتراضات. در بسیاری از موارد ، این اختلالات توسط واسطه های آنلاین مانند ISP انجام می شود. TunnelBear نگران مشاوره دولت در مورد چارچوب مدرن حق چاپ برای واسطه های آنلاین است ، به ویژه در رابطه با ایجاد مسدود کردن وب سایت و تعلیق سرویس توسط واسطه های آنلاین به عنوان وسیله ای برای جلوگیری از نقض حق چاپ ما به ویژه نگران هستیم که:

  • این یک رویکرد غیرضروری و تنبیهی برای رسیدگی به موضوع نقض حق چاپ است. استفاده از واسطه ها به عنوان اختیارات اجرایی یک تکان دهنده است
  • پیشنهاد برای تضعیف حمایت از بندرگاه امن ارائه دهندگان خدمات باعث ایجاد انگیزه در جهت محافظت از خود با ایجاد سیستم های مسدودکننده تهاجمی می شود
  • سیستم های مسدود کردن می توانند به طور ناخواسته به دسترسی قانونی مواد محافظت شده توسط دارندگان حقوق آسیب برسانند ، مانند استفاده از BitTorrent
  • ساخت این سیستم های مسدود كننده هزینه های زیادی را برای مصرف كننده در پی خواهد داشت ، كه به طور موثر مسئول تأمین بودجه یك مكانیسم سانسور خواهد بود

احترام به یکپارچگی اینترنت
کار ما در فضای آزادی اینترنت باعث شده است که شاهد اشتباهات فاحش حاکمیت داخلی از سال دولت های غیر دموکراتیک ، بسیاری از آنها توسط ارائه دهندگان خدمات متعهد شده اند که توسط دولت خود مجاز به این کار هستند. در حالی که هدف از حمایت از صاحبان حق نسخه برداری ، نیت خیرخواهانه است و TunnelBear از آن حمایت می کند ، لازم به ذکر است که طبق گفته مایکل گیست ، دانشگاه برجسته دانشگاه ، کانادا از قبل مقررات قانونی بسیار زیادی را برای محافظت از صاحبان حقوق و "برخی از سخت ترین ضد مفاد دزدی دریایی ". با این حساب ، پیشنهادهایی برای ایجاد انسداد وب سایت و تعلیق خدمات کاملاً غیرضروری است.

دوم ، و مهمتر از همه ، تأثیرات این روش بر بی طرفی شبکه و باز بودن اینترنت بسیار بیشتر از هر گونه شایستگی است. CRTC توصیف می کند که "ISP ها باید به تمام بازدیدکنندگان در اینترنت به همان اندازه برخورد کنند". دادن اختیارات اجرایی به ارائه دهندگان خدمات درست برعکس است. در عوض ، از ارائه دهندگان خدمات می خواهد اکوسیستم سانسوری بسازند که مغایر با انگیزه آنها برای حفظ بی طرفی شبکه باشد ، به ویژه هنگامی که پیشنهاد مشاوره را برای اصلاح بندرگاه های امن واسطه های آنلاین در نظر بگیریم.

خطر کاهش حفاظت از بندر امن
ایمن حفاظت از بندر ، واسطه های آنلاین را از برخورد قانونی با حمایت کنندگان از حق محافظت می کند. اگر این حمایت ها کاهش یابد ، ارائه دهندگان خدمات احتمالاً هر اقدامی را انجام می دهند تا خطر و مسئولیت خود را به حداقل برسانند. این می تواند شامل ایجاد سیستم های پیچیده مسدود سازی وب سایت فنی باشد که مایلند بیش از حد کاربران را مسدود یا حتی به حالت تعلیق درآورند تا از اقدامات قانونی جلوگیری کنند.

عواقب ناخواسته
مسدود کردن بیش از حد می تواند اثرات مخربی بر روی کاربرانی داشته باشد که به سیستم عامل های متکی هستند اغلب با نقض حق چاپ همراه است ، اما در واقع اغلب برای توزیع مواد قانونی مورد تأیید دارندگان حق چاپ استفاده می شود. نمونه ای از این امر فقط در دو ماه پیش در هنگام دریافت اخطار توقف و لغو کاربر برای بارگیری بسته رسمی ISO اوبونتو ، در ایالات متحده رخ داده است (کشوری که طرح مورد بررسی از آن الهام گرفته است). در این مورد خاص ، دارندگان حقوق برای شناسایی موارد دزدی دریایی در BitTorrent به یک سیستم خودکار متکی بودند ، که تلاش می کرد بین استفاده قانونی و غیرقانونی تفاوت بگذارد. سپس می توانیم ببینیم که نوع اجرای پیشنهادی چگونه می تواند منجر به مسدود شدن مواد قانونی در سیستم عامل های استفاده مخلوط شود. اگر یک نمونه مشابه در کانادا اتفاق بیفتد که ISP ها موظف به مسدود کردن وب سایت یا توقف سرویس باشند ، دولت کانادا مسئول محدود کردن دسترسی ناخواسته کاربر به اینترنت خواهد بود.

هزینه های سیستم های پیچیده مسدود کردن
آیا این موارد پیشنهادات تصویب می شوند ، هر نامی که تصمیم بگیریم پروژه ای را دنبال کنیم که شامل آن می شود – سیستم انسداد وب سایت ، اکوسیستم سانسور ، معماری اجرای قانون کپی رایت – همه ذینفعان قطعاً می توانند توافق کنند که این یک کار گران قیمت برای واسطه های آنلاین خواهد بود ، که می تواند منجر به هزینه های بالای مصرف کننده شود. مانند هر تغییری در سیاست ها که بودجه خانواده های کارگر را تحت تأثیر قرار می دهد ، ما نیز وظیفه داریم در نظر بگیریم که چگونه این هزینه ها بر حاشیه نشین ترین جوامع کانادا تأثیر می گذارد.

همچنین لازم به ذکر است که علیرغم هزینه زیاد و پیچیدگی ، مسدود کردن وب سایت به راحتی قابل دور زدن است. از نظر فنی ، مسدود کردن وب سایت که شاهد بوده ایم از طریق مسدود کردن مبتنی بر پروتکل ، مسدود کردن مبتنی بر DNS و مسدود کردن مبتنی بر بازرسی بسته های عمیق انجام می شود. ابزارهایی مانند VPN ، مرورگر Tor و موارد دیگر حتی برای مصرف کنندگان در سطح مبتدی نیز می توانند برای دسترسی به اینترنت در محیط های مجاز تر به کار روند. به همین ترتیب ، استفاده از این پیشنهادها می تواند به معنای آن باشد که مصرف کنندگان هزینه سانسور خود و همچنین دور زدن را متحمل می شوند.

نتیجه گیری
چالش های زیادی در رابطه با پیشنهادهای مورد بررسی وجود دارد. این موارد شامل

  • خطر حفظ یکپارچگی اینترنت
  • خطر مسدود کردن بیش از حد که می تواند منجر به عواقب ناخواسته شود
  • مصرف کننده هایی که برای طرح های مسدود کردن گران قیمت پرداخت می کنند

لازم به یادآوری است که فقط سه سال پیش CRTC پیشنهادی را برای عضوگیری یک آژانس مسدود کننده وب سایت برای جلوگیری از دزدی دریایی رد کرد. همان اصولی که دولت را به رد FairPlay رهنمون شد ، باید امروز نیز اعمال شود. مسدود کردن وب سایت و تعلیق سرویس به عنوان وسیله ای برای جلوگیری از دزدی دریایی آنلاین خطرناک و غیرضروری است. برای "دیوار آتش اینترنت کانادایی" هیچ توجیهی وجود ندارد.

با احترام ،
 تیم TunnelBear Team

TunnelBear یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) بسیار ساده است که به کاربران اجازه می دهد تا به مرور وب بپردازند. وب به صورت خصوصی و ایمن مرور از طریق هکرها ، ISP ها و هر کسی که شبکه را کنترل می کند ، ایمن می کند. TunnelBear معتقد است که در هر کجا که هستید باید به اینترنت باز و بدون سانسور دسترسی داشته باشید.

دسته‌هاanti-censorship، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ،