TunnelBear چهارمین ممیزی سالانه امنیت مستقل را انجام می دهد

ما بسیار خوشحالیم که نتایج چهارمین ممیزی امنیتی سالانه مستقل خود را منتشر می کنیم. به نظر می رسد همین دیروز بود که ما خرس های خود را برای اولین بررسی امنیتی آنها در سال 2016 فرستادیم ، اما اینجا هستیم. 2021- پسر ، آیا سال گذشته چیزهای عجیب و غریبی بوده است (و این در حال شمارش است). ما هنوز هم در سال 2021 تأثیرات آن را احساس می کنیم. در سطح جهانی ، مردم برای کار به اینترنت و زندگی در می آیند و با دنیای خارج ارتباط برقرار می کنند. با این حال ، از آنجا که افراد بیشتری از قبل در خانه کار می کنند ، اینترنت نشان می دهد که زیرساخت ها ، شرکت ها و افراد اینترنت چقدر آسیب پذیر هستند.

کارگرانی که معمولاً روی ایمنی شبکه های دفتری خود حساب می کنند ، مجبور بودند به ناامن اعتماد کنند. روترهای خانگی برای محافظت از اطلاعات محرمانه. کار در خانه ناگهان به معنای درگیری برای خرید رایانه های جدید ، روترهای ایمن ، نرم افزار ضد ویروس و VPN برای محافظت از تمام داده ها در برابر تهدیداتی بود که هرگز در نظر نگرفته بودند.

حرکت به زندگی آنلاین ما را به کار ترغیب کرده است. حتی اطمینان از اینکه شبکه TunnelBear می تواند به حفظ امنیت اطلاعات خصوصی شما کمک کند حتی دشوارتر است. بیایید نتایج این سال را بررسی کنیم.

تست 2020

تست 2020 در اکتبر آغاز شد و به مدت 40 روز ، 9 عضو Cure53 از هر گوشه و کنار برنامه ها ، کد و زیرساخت های TunnelBear جستجو کردند. امسال چهارمین باری است که ما برای انتشار ممیزی عمومی با Cure53 کار می کنیم. با چندین سال سابقه کار در کنار هم ، آنها قادرند امنیت TunnelBear را به سرعت ارزیابی کنند ، در نتیجه زمان بیشتری برای پیدا کردن و رفع هرگونه مشکل ممکن است به وجود آید. TunnelBear کار می کند ، ما از چه فناوری هایی استفاده می کنیم و چه کارهایی برای تقویت امنیت انجام داده ایم. خوشحالم که اعلام می کنم پس از 40 روز آزمایش ، Cure53 دو آسیب پذیری کم ، دو متوسط ​​و یک آسیب پذیر پیدا کرد. گزارش امسال بهترین گزارشی است که تاکنون دیده ایم زیرا حتی آسیب پذیری که به عنوان زیاد مشخص شده بود به راحتی برطرف شد. یک نکته مهم در این گزارش اظهار داشت: "با توجه به گستردگی آن ، عدم وجود موضوعات دارای رتبه عالی یک دستاورد بزرگ است. به همین ترتیب ، نتایج این پروژه همچنین مزایای تعامل مداوم با معاینات امنیتی خارجی را به عنوان مکانیسم کار برای کاهش نقص. "

می توانید گزارش کامل را در وب سایت Cure53 بخوانید. (پیوند به پی دی اف میزبانی شده در Cure53.de می رود)

سال دیگر ، ممیزی دیگر

ما می خواهیم از همه خرس های سخت کوشی که در ممیزی سال گذشته و Cure53 به خاطر جزئیات و گزارش صادقانه آنها کمک کردند ، تشکر کنیم. ما همیشه از همکاری مشترک لذت بردیم تا TunnelBear را به برنامه ای بهتر برای افرادی تبدیل کنیم که هر روز به یک اتصال ایمن بستگی دارند و به اینترنت دسترسی دارند.

سال آینده می بینیم!
 تیم TunnelBear

دسته‌هاnews & updates، security، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ،