نحوه تماشای تلویزیون مالزی از هرجای دیگر در سال 2021 (آسان!)

آیا تا به حال ساعت ها به دنبال نمایش تلویزیونی مالزی مورد علاقه خود به صورت آنلاین بوده اید ، اما فقط متوجه شدید که در کشور شما در دسترس نیست؟ من هم همین تجربه ناامیدکننده را داشتم. پس از تلاش برای دستیابی به روشهای مختلف ، متوجه شدم كه تنها راه استفاده از یك شبکه خصوصی مجازی (VPN) است.

VPN به شما اجازه می دهد نمایش های تلویزیونی مالزی را از هرجای دنیا مشاهده كنید اکثر کانال های معروف مانند TV3 ، TV9 ، NTV7 و 8TV دسترسی کاربران اینترنت در خارج از مالزی را محدود می کنند. اما VPN این محدودیت را دور می زند آدرس IP دستگاه شما را با آدرس جدید مخفی می کند تا به نظر برسد شما در کشور هستید.

من همه VPN های اصلی بازار را آزمایش کردم و دریافتم ExpressVPN بهترین برنامه برای تماشای تلویزیون مالزی زیرا همه سکوهای اصلی را از حالت انسداد خارج می کند و برای پخش جریانی سرعت بالایی دارد. می توانید آن را امتحان کنید ، و اگر راضی نیستید ، می توانید ظرف 30 روز درخواست بازپرداخت کامل کنید.

TV3 را با ExpressVPN اکنون تماشا کنید!

راهنمای سریع: نحوه تماشای تلویزیون مالزی از هر کجا در 3 مرحله آسان

  1. دریافت VPN. من ExpressVPN را توصیه می کنم زیرا دارای سرورهای سریع و قابل اعتماد در مالزی است.
  2. VPN را بارگیری و نصب کنید. می توانید از ExpressVPN برای Android ، iPhone ، Mac ، رایانه شخصی و موارد دیگر استفاده کنید.
  3. مالزی را به عنوان مکان سرور VPN انتخاب کنید. پس از اتصال ، به وب سایت کانال مورد علاقه خود بروید و شروع به تماشا کنید!

تلویزیون مالزی را با ExpressVPN اکنون تماشا کنید!

چرا برای تماشای تلویزیون مالزی به VPN نیاز دارید

بیشتر کانال های تلویزیونی مالزی مانند TV3 و TV9 در دسترس کاربران خارج از کشور نیست . اما با VPN می توانید به یک سرور در مالزی متصل شوید. سپس VPN آدرس IP شما را تغییر می دهد تا به نظر برسد واقعاً در آن کشور هستید. این کار را با تغییر مسیر داده های کاربر شما به مکان دیگری انجام می دهد.

وب سایت ها چگونه مکان شما را می دانند؟ ارائه دهنده خدمات اینترنت (ISP) شما یک آدرس IP به دستگاه شما اختصاص می دهد که تقریباً مکان شما را نشان می دهد. هنگام بارگیری و استفاده از VPN برای تماشای تلویزیون مالزی ، این سرویس اتصال ایمنی برقرار می کند و مکان واقعی شما را پنهان می کند.

همچنین نگران نقض هیچ قانونی نباشید. VPN های موجود در این لیست کاملاً مطابق با مقررات مالزی است ، جایی که استفاده از VPN قانونی است. و گرچه ممکن است وسوسه شوید از VPN رایگان استفاده کنید ، این سرویس ها می توانند میزان تلویزیون را مشاهده کرده و یا حتی داده های شما را در معرض خطر قرار دهند.

بنابراین من VPN های اصلی بازار را آزمایش کردم تا بهترین ها را برای تماشای مالزی پیدا کنم. تلویزیون از هر جای دنیا. ادامه مطلب را بخوانید تا بهترین گزینه های من را ببینید.

تلویزیون مالزی را با ExpressVPN اکنون تماشا کنید!

بهترین VPN ها برای تماشای تلویزیون مالزی (به روز شده در ژوئن 2021)

1. ExpressVPN – بهترین VPN برای تلویزیون مالزی

  • 3000 سرور در بیش از 90 کشور ، از جمله مالزی
  • بالا جریان سریع بدون محدودیت بارگیری
  • حداکثر 5 اتصال همزمان دستگاه
  • ضمانت 30 روزه بازگشت پول
  • می تواند انسداد: Netflix ، Disney + ، HBO Max ، Hulu ، پراکسی iPlayer ، Vudu و موارد دیگر را باز کند [19659021] سازگار با: ویندوز ، مک ، iOS ، آندروید ، لینوکس ، روترها ، Apple TV و موارد دیگر

ExpressVPN به دلیل سرعت قابل اطمینان از رقبای خود متمایز است. من ExpressVPN را تست کردم و در تماشای برنامه های TV3 و TV9 مشکلی نداشتم.

بعلاوه ، برنامه های آن برای Android ، iOS ، Linux ، macOS و Windows بسیار کاربرپسند هستند ، مخصوصاً برای مبتدیان. حتی اگر اولین بار است که از VPN استفاده می کنید ، پیمایش در برنامه برای اتصال به یک سرور در مالزی به هیچ وجه زمان نمی برد.

من همچنین می توانم برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود را با وقفه های صفر تماشا کنم زیرا هیچ مشکلی وجود ندارد محدودیت های بارگیری یا محدودیت های پهنای باند. این بدان معناست که شما می توانید بدون تجربه سرعت مضر به همان اندازه که می خواهید جریان دهید.

من همچنین از اینکه می توانم حداکثر 5 دستگاه را در یک حساب متصل کنم ، استقبال می کنم ، به این معنی که می توانم آن را با کل خانواده ام به اشتراک بگذارم و در دستگاه هایی مانند بازی استفاده کنم کنسول ها و تلویزیون های هوشمند. نکته مهم این است که شما هیچ کاهش سرعت را تجربه نخواهید کرد – برای آزمایش آن ، من پنج دستگاه را به هم متصل کردم و از همه آنها همزمان پخش شد.

اگرچه ExpressVPN ممکن است گران تر از VPN های دیگر باشد ، ویژگی هایی مانند بالا سرعت اتصال ، یک رابط کاربر پسند و پنج اتصال همزمان دستگاه ارزش هر پنی را دارد. و می توانید بدون دانستن وجود 30 روز ضمانت استرداد پول ، آن را بدون ریسک امتحان کنید.

تلویزیون مالزی را با ExpressVPN اکنون تماشا کنید!

2. IPVanish – عالی برای تماشای NTV7 در مالزی

  • بیش از 1600 سرور در بیش از 75 مکان ، از جمله 5 سرور در مالزی
  • سرعت ثابت برای پخش NTV7 نشان می دهد
  • اتصال همزمان نامحدود دستگاه
  • ضمانت 30 روزه بازگشت پول برای مشترکان 12 ماهه
  • می تواند انسداد: Netflix ، Disney + ، HBO Max ، Hulu ، پراکسی iPlayer ، Vudu و موارد دیگر
  • سازگار با: Windows ، Mac ، iOS ، Android ، Linux ، روترها ، Apple TV و موارد دیگر

IPVanish اگر بخواهید دسترسی به نمایش های NTV7 را از حالت انسداد خارج کنید ، VPN مناسب بودجه مناسب است. در حالی که شبکه سرور کمتری در سراسر جهان نسبت به ExpressVPN دارد ، شما می توانید از بین 5 سرور در مالزی یکی را انتخاب کنید.

من IPVanish را تست کردم و دریافتم که سرعت متناوب برای پخش NTV7 را ارائه می دهد. VPN همچنین به شما امکان می دهد همزمان هر تعداد دستگاه را که می خواهید متصل کنید ، که برای اشتراک گذاری با کل خانواده عالی است. این از طیف وسیعی از دستگاه ها مانند Amazon Fire TV ، Android ، iOS ، macOS و Windows پشتیبانی می کند.

جدا از کانال های مالزی ، IPVanish فقط با Amazon Prime Video ، Disney + ، Hulu و Netflix کار می کند ، بنابراین اگر به دنبال آن هستید برای پخش جریانی نمایش از iPlayer پراکسی یا سایر سیستم عامل ها ، باید VPN دیگری را انتخاب کنید.

IPVanish با 30 روز ضمانت استرداد پول ارائه می شود. اگر ثبت نام کرده اید و راضی نیستید ، می توانید برای دریافت بازپرداخت ظرف 30 روز اشتراکتان را لغو کنید.

تلویزیون مالزی را با IPVanish Now تماشا کنید!

3. CyberGhost – سرورهای فراوان در سراسر جهان

  • 7،400 + سرور در 91 کشور ، از جمله 10 سرور در مالزی
  • جریان سریع با پهنای باند و ترافیک نامحدود
  • حداکثر 7 اتصال همزمان دستگاه
  • 45 روز ضمانت بازگشت پول
  • می تواند انسداد: Netflix ، Disney + ، HBO Max ، Hulu ، پراکسی iPlayer ، Vudu و موارد دیگر
  • سازگار با: Windows ، Mac ، iOS ، Android ، Linux ، روترها ، Apple TV و موارد دیگر

CyberGhost در صورت تمایل باید گزینه برتر شما باشد تعداد زیادی گزینه سرور ، زیرا بیش از 10 سرور در مالزی دارد.

من CyberGhost را روی 7 اتصال دستگاه به طور همزمان آزمایش کردم و هنوز هم جریان پر سرعت با پهنای باند و ترافیک نامحدود داشتم. من دریافتم که علاوه بر کار با Amazon Prime Video ، پراکسی iPlayer ، Disney + و Hulu ، به طور مداوم به Netflix دسترسی پیدا می کند که به دلیل مسدود کردن دسترسی با VPN مشهور است.

این به این دلیل است که CyberGhost ادعا می کند اولین سرویس VPN است با سرورهایی که به طور خاص برای سیستم عامل های جریان بهینه شده اند . به عبارت دیگر ، این نرم افزار به راحتی می تواند به محتوای مسدود شده جغرافیایی از سایت های جریان مالزی و سایر نقاط جهان دسترسی پیدا کند.

CyberGhost با ارائه ضمانت 45 روزه پس دادن پول اگر حداقل برای شش ماه مشترک باشید ، معامله را شیرین می کند. همچنین اگر در یک برنامه یک ماهه ثبت نام کنید ، می توانید بازپرداخت را درخواست کنید ، اما فقط ظرف مدت 14 روز.

تلویزیون مالزی را با CyberGhost Now تماشا کنید!

4. VyprVPN – VPN کاربرپسند برای تماشای تلویزیون مالزی

  • 700+ سرور در 70 مکان + از جمله مالزی
  • سرعتهای بالاتر از متوسط ​​برای پخش جریانی
  • 5 اتصال همزمان دستگاه
  • ضمانت 30 روزه برگشت پول
  • می تواند انسداد: Netflix ، Disney + ، HBO Max ، Hulu ، پراکسی iPlayer ، Vudu و موارد دیگر را حذف کند
  • سازگار با : Windows ، Mac ، iOS ، Android ، Linux ، روترها ، Apple TV و موارد دیگر

VyprVPN بهترین گزینه است اگر به دنبال یک VPN کاربرپسند برای تماشای تلویزیون مالزی هستید. این به این دلیل است که هر کسی می تواند رابط کاربری ساده خود را استفاده کند ، از نظر فن آوری یا نه.

من برخی از سرورهای آن را در مالزی آزمایش کردم ، جایی که نتایج نشان داد سرعت بالاتر از میانگین . این اعداد به اندازه زمانی که من از ExpressVPN استفاده کردم زیاد نبودند ، اما VyprVPN برای قیمت مقدماتی آن به اندازه کافی خوب است.

علی رغم اینکه سرورهای کمتری در مقایسه با CyberGhost و ExpressVPN دارند ، VyprVPN هنوز هم برای پخش جریانی برنامه ها در TV3 و TV9 عالی است. VPN حتی امکان دسترسی به بیش از 45 کتابخانه جریان را فراهم می کند – به طور قابل توجهی بیشتر از بسیاری از همتایان صنعت خود.

همچنین می توانید هنگام استفاده از VyprVPN حداکثر 5 دستگاه را به طور هم زمان وصل کنید و با اکثر دستگاه ها و سیستم عامل ها ، از جمله Android ، iOS ، macOS و Windows. هنوز قانع نشده اید؟ آن را امتحان کنید ، و اگر راضی نیستید ، ظرف 30 روز پول خود را پس بگیرید.

تلویزیون مالزی را با VyprVPN اکنون تماشا کنید!

5. PrivateVPN – یک شبکه کوچک اما قابل اعتماد از سرورهای VPN

  • سرورهای 86+ در 63 کشور از جمله مالزی
  • به طور مداوم سرعت سریع برای پخش جریانی
  • حداکثر 6 اتصال همزمان دستگاه
  • ضمانت 30 روزه برای بازپرداخت پول
  • امکان رفع انسداد وجود دارد: Netflix ، Disney + ، HBO Max ، Hulu ، پراکسی iPlayer ، Vudu و موارد دیگر
  • سازگار با : ویندوز ، مک ، iOS ، اندروید ، لینوکس ، روترها ، Apple TV و موارد دیگر

PrivateVPN یک ارائه دهنده خدمات VPN کوچک با ویژگی های بزرگ است . در حالی که فقط یک سرور در مالزی دارد ، اما به طور مداوم دسترسی بی وقفه به برنامه های TV2 و TV3 را ارائه می دهد. من آن را آزمایش کردم و برنامه های TV1 و TV9 را تماشا کردم.

PrivateVPN با دسترسی حداکثر 6 اتصال دستگاه به طور همزمان به ازای هر نام کاربری ، هنگام دسترسی به محتوای مسدود شده جغرافیایی در مالزی ، به صورت یواشکی استفاده از VPN شما را مخفی می کند. این مهم است زیرا وب سایت های بیشتری در تشخیص اینکه آیا از VPN یا سرور پروکسی استفاده می کنید بهتر می شوند و بنابراین دسترسی را مسدود می کنند. وقتی می خواهید نمایش های Amazon Prime Video ، پراکسی iPlayer و Disney + را تماشا کنید ، این ویژگی عالی به شما کمک می کند.

با وجود شبکه کوچکتر PrivateVPN ، برنامه ماهانه نسبتاً مقرون به صرفه است . و اگر راضی نیستید ، می توانید به راحتی درخواست بازپرداخت کنید. اگر مشتری جدیدی هستید ، حتماً ظرف 30 روز اشتراکتان را لغو کنید.

تلویزیون مالزی را با PrivateVPN اکنون تماشا کنید!

س FAالات متداول در مورد بهترین VPN های تلویزیون مالزی

بهترین VPN برای تماشای تلویزیون مالزی کدام است؟

ExpressVPN به دلیل شبکه سرور بسیار زیاد و پخش جریانی پرسرعت با بارگیری های نامحدود ، بهترین VPN برای تماشای تلویزیون مالزی است. برای رفع انسداد دسترسی به کانالهایی مانند TV3 و TV9 می توانید یک سرور در مالزی انتخاب کنید.

همچنین می توانید به سایتهای جریانی دیگر مانند Amazon Prime Video ، پراکسی iPlayer و Disney + و Hulu دسترسی پیدا کنید. ExpressVPN با طیف وسیعی از دستگاه ها از جمله Android ، iOS ، Linux ، macOS ، Windows و موارد دیگر سازگار است.

آیا می توانم از VPN رایگان برای تماشای تلویزیون مالزی استفاده کنم؟

سعی نکنید وسوسه شوید یک VPN رایگان – این نه تنها در رفع انسداد سایت های جریان غیر قابل اعتماد است ، بلکه می تواند سرعت اتصال شما را نیز کاهش دهد. بعلاوه ، شما حریم خصوصی و امنیت داده های خود را به خطر می اندازید زیرا اکثر VPN های رایگان سیاست های شفاف استفاده ندارند.

سرویس پولی و بدون ریسک مانند ExpressVPN گزینه بهتری است. اگر راضی نیستید ، ظرف 30 روز درخواست بازپرداخت کامل کنید.

کدام VPN سریعترین است؟

ExpressVPN به طور مداوم سریعترین سرعت ممکن را ارائه می دهد – به طور متوسط ​​135 مگابیت در ثانیه. من آن را بر اساس سرعت متوسط ​​در نقاط مختلف سرور در سراسر جهان و چندین آزمایش سرعت روزانه آزمایش کردم.

ExpressVPN به کاربران ویندوز و مک این امکان را می دهد که اگر می خواهید خودتان آن را امتحان کنید تست سرعت را انجام دهند – فقط مطمئن شوید که قبل از استفاده از سرویس VPN را قطع کنید گزینه از برنامه.

چگونه می توانم آدرس IP مالزی را بدست آورم؟

برای اتصال به یک سرور در مالزی می توانید از VPN استفاده کنید ، این آدرس IP مالزی را به شما می دهد . من ExpressVPN را نصب می کنم که نصب آن بسیار آسان است. به سادگی برنامه یا برنامه افزودنی را در دستگاه انتخابی خود بارگیری کنید. سپس ، به یک سرور در مالزی متصل شوید و یک وب سایت جغرافیایی را مسدود کنید. شما باید به تلویزیون مالزی دسترسی داشته باشید!

NTV7 را با ExpressVPN اکنون تماشا کنید!

بهترین VPN امروز را برای تلویزیون مالزی دریافت کنید

VPN های مختلفی برای تماشای تلویزیون مالزی وجود دارد ، اما ExpressVPN به دلیل قابلیت اطمینان ، سرعت سریع و رابط کاربرپسند برجسته است. من خصوصاً دوست دارم که چندین سرور در مالزی دارد و همچنین امکان اتصال چندین دستگاه به طور همزمان وجود دارد. و خانواده. بعلاوه ، با سرعت بسیار سریع ، می توانم از دسترسی بی وقفه به همه برنامه های مورد علاقه خود لذت ببرم. ExpressVPN را اکنون بدون خطر امتحان کنید و خود ببینید!

NTV7 را با ExpressVPN اکنون تماشا کنید!

به طور خلاصه ، بهترین VPN ها برای تماشای تلویزیون مالزی…


دسته‌هادانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ،