بهترین و بدترین مشارکت های تجاری با نام تجاری تلفن های هوشمند

 OnePlus 6 Marvel Avengers Limited Edition

برجسته شدن در میان بهترین گوشی ها در بازار رقابتی گوشی های هوشمند امروز دشوار است. در نتیجه ، مارک های بزرگ و کوچک به طور منظم با نام های صنایع دیگر شریک می شوند تا ضمن برجسته سازی نام تجاری شریک ، به تبلیغ جدیدترین تلفن های هوشمند خود کمک کنند.

خواه برای اهداف بازاریابی باشد و هم فقط برای سرگرمی ، مدل های نسخه ویژه قطعاً چیز جدیدی نیست صنعت گوشی های هوشمند. بیایید نگاهی به برخی از بهترین و بدترین ایده های مشارکت در چند سال گذشته بیندازیم.

همکاری های مدرن دوربین

به نظر می رسد تولیدکنندگان این روزها بدون مشارکت با متخصص لنز دوربین. مارک های Leica و Zeiss در چند سال گذشته در تلفن های هوشمند مختلف ظاهر شده اند و Hasselblad اخیراً با سری OnePlus 9 به این مهمانی پیوست. از آنجا که این روزها عکاسی فاکتور بسیار مهمی در تصمیم گیری خرید مصرف کننده است ، همکاری های دوربین شاید به فروش تلفن های هوشمند کمک کند ، اگرچه غول های صنعت اپل و سامسونگ تاکنون از شرکت در این روند خودداری کرده اند.

همچنین نگاه کنید به: بهترین تلفن های دوربینی که می توانید دریافت کنید

این که این مشارکت در واقع چقدر اختلاف ایجاد می کند بحث برانگیز است. برخی از تلفن های هوشمند مارک دار بسیار افتخارآمیز کسب کرده اند اما از نظر فروش بسیار فرومایه هستند ، مانند سری P40 و Mate 40 با مارک Leica Huawei (ممنوعیت تجارت ایالات متحده کمکی نخواهد کرد) و مارک Sony's Zeiss با نام تجاری Xperia 1 II. اگرچه ، در مورد مورد دوم ، نام بردن از مارک تلفن هوشمندی که Zeiss در برخی موارد با آن همکاری نکرده دشوار است. این قطعاً جذابیت هرگونه فعالیت تجاری را که ظاهراً منحصر به فرد است کاهش می دهد.

 Nokia 9 PureView Review

اما این مشارکت ها همیشه برای بهترین نتیجه نیستند. مشارکت دوگانه نوکیا با زایس و لایت نوکیا 9 PureView با شکل عجیب و غریب را ایجاد کرد (تصویر بالا). فناوری چند سنسور Light در آن زمان کاملاً آزمایشی بود و از آن زمان دیگر تکرار نشده است ، که به شما همه آنچه را که باید در مورد نحوه ظهور این تلفن بدانید را می گوید. حتی تکیه بر مارک محبوب PureView نیز نمی تواند ما را متقاعد کند که تنظیم پنج دوربین نوکیا ارزش این همه هیاهو را دارد.

اگرچه برخی از مشارکت های دوربین به نتیجه رسیده است ، اما قطعاً تضمینی برای کیفیت عکاسی نیستند. [19659005] تلفن های هوشمند Supercar

مارک های دوربین تنها نام های بزرگی نیستند که در بازی مشارکت یافت می شوند. ظاهراً ، تلفن های هوشمند و ابرخودروها نیز مطابقت دارند که در بهشت ​​ساخته شده اند.

سری Mate Huawei’s چند ورودی با مارک پورشه و بدنه دارد. آخرین نمونه ها شامل Huawei Mate 40 RS و همچنین Watch GT 2 آن است. به همین ترتیب ، وان پلاس با کمک طراحان مک لارن ، چند پرچمدار خود را جلب کرده است. مشارکت اخیر پس از نسخه OnePlus 7T Pro به پایان رسید ، بنابراین احتمالاً در آینده دیگر شاهد تلفن های هوشمند OnePlus-McLaren نخواهیم بود. Oppo Find X Lamborghini Edition را نیز فراموش نکنیم.

البته مارک های برتر قیمت های ممتاز را سفارش می دهند و این تلفن ها ارزان نیستند. OnePlus 7T Pro McLaren Edition 799 پوند (1112 پوند) هزینه داشت ، یعنی 100 پوند بیشتر نسبت به مدل استاندارد ، کمی بیشتر از کار رنگ. مدل های مارک Huawei's Porsche حتی گران تر بودند. Porsche Design Mate 20 RS در سال 2018 1،695 یورو (2،048 پوند) هزینه داشت که قابل ملاحظه ای بیشتر از برچسب قیمت 1050 یورویی Mate 20 Pro (1،268 ~ دلار) است. بیش از قیمت؟ تقریباً مطمئناً ، اگرچه به وضوح هدف این تلفن ها چرخاندن چرخش بود تا فروش عمده.

خریدهای لوکس برای نخبگان یا مسابقه بی معنی که در انتهای سطل مارک قرار دارد؟ تصمیم گیری در مورد این مورد را به شما واگذار می کنم.

مد و افسانه

دوربین ها و اتومبیل ها فقط آخرین روند مارک در تجارت تلفن همراه هستند. همیشه یک پل ارتباطی ناخوشایند بین فناوری و مد وجود داشته است – فقط به پدیده واقعی اسنوب ریز آیفون نگاه کنید. ما همچنین مارک های مد را مشاهده کرده ایم که با همکاری تلفن همراه معاشرت می کنند تا روزهای ویژگی تلفن.

برخی از آثار کلاسیک مورد علاقه من شامل Dolce & Gabbana Motorola Razr V3I با کار رنگ طلای 399 پوند (560 پوند دلار) است که حتی با هیچ لوازم جانبی همراه نیست. ، اگرچه صدای زنگ ویژه D&G از قبل نصب شده است. و چه کسی می تواند ورتو را فراموش کند؟ مارک انگلیسی که از بازار نوکیا منصرف شد ، محدوده کمتری از 10 هزار دلار + تلفن های هوشمند با مشخصات سخت افزاری قدیمی به فروش رساند. جای تعجب نیست که این مدل تجاری فقط در چند سال کوتاه منجر به ورشکستگی شد. اما Vertu به نوعی با مشکل روبرو شد و با مدل برگشت Aster P خود که در حدود 98000 یوان (14000 دلار) هزینه دارد ، در چین گریزان بود.

تلفن های هوشمند پیشرفته امروزی از مشارکت مد معاف نیستند. شما می توانید نسخه Samsung Galaxy Z Flip Thom Browne Edition ، کامل با نوارهای امضا را با قیمت 2480 دلار خریداری کنید. این اساساً دو برابر هزینه استاندارد Galaxy Z Flip است. Thom Browne Galaxy Fold 2 حتی با زحمت بیشتری 3،299 دلار هزینه دارد ، اما همانطور که سامسونگ می گوید ، "این فقط یک اکوسیستم نیست بلکه یک سبک زندگی است." من فکر می کنم این برای افراد خوش شانس که نیازی به نگرانی در مورد برچسب قیمت ندارند ، صدق می کند.

 LG Prada KE850 Back With Prada Box

محصولات مد همه چیز کامل نبوده است افکار پس زمینه هر چند. LG Prada 2006 اگرچه از نظر اندروید یک گوشی هوشمند نبود ، اما یک تلفن مد با برخی سخت افزارهای مناسب و معقول بود.

گرچه کیفیت ساخت آن از قضا نسبتاً نامرغوب بود ، LG Prada با بلوتوث 2.0 ، یک صفحه لمسی خازنی و یک اسلات کارت microSD که در آن زمان نوآوری های پیشرفته ای بودند. این تلفن همچنین با دوربین 2 مگاپیکسلی جامع تر و بسته فلاشر نسبت به آیفون اصلی ارائه شده است. در مورد تجمل صحبت کنید. همانطور که گفته شد ، تلفن فاقد Wi-Fi و طرح بندی کامل صفحه کلید بود ، اما در عین حال هزینه زیادی در حدود 849 دلار در روز داشت. Beats هرگز از قرار دادن نام خود در جلو و مرکز خجالتی نبوده است. در سالهای اولیه قبل از خرید اپل ، Beats در واقع متعلق به HTC بود (آنها را به خاطر می آورید؟). این شرکت مشتاق استفاده از خرید 2011 خود بود ، و با ضربه زدن به آرم Beats Audio در میان تعدادی از تلفن های هوشمند. این گوشی ها از سال 2011 به بعد HTC Sensation XE و پس از آن HTC One X ، One S و One V همراه با چند گوشی دیگر تا سال 2013 وجود داشتند.

بیشتر بخوانید: آیا می دانید: HTC Beats قبل از اپل

در حالی که HTC سرانجام به عنوان یکی از معدود شرکت هایی که اسپیکرهای جلوی استریو مناسبی را ارائه می دهد ، جایگاه ویژه ای برای خود ایجاد کرد ، در آن زمان از همکاری Beats استقبال چندانی صورت نگرفت. با وجود تبلیغات بازاریابی در مورد صدای صوتی صوتی ، ادغام HTC’s Beats چیزی بیشتر از یک اکولایزر فانتزی نبود. نوعی از مواردی که می توانید در هر برنامه پخش کننده موسیقی پیدا کنید. مصرف کنندگان به سرعت راه و روش را مشاهده کردند و همه چیز در نهایت با انتقاد شدید HTC به دلیل شارژ بیش از حد مشتریان خود روبرو شد. علاوه بر این ، HTC One X حتی با گوشهای Beats در جعبه در ایالات متحده ، کانادا ، استرالیا یا بیشتر اروپا عرضه نشده است.

در سپتامبر 2013 ، بیتس تمام سهام باقیمانده خود را از HTC پس گرفت و به مشارکت پایان داد – و این لحظه خیلی زود نیست. همکاری HTC-Beats قطعاً قطع می شود زیرا یکی از بزرگترین مشارکت های تلفن های هوشمند شکست می خورد. درست است ، من آن را سخت تر از کراوات HTC Butterfly S Hello Kitty علامت گذاری می کنم.

Superhero Samsung

مطمئناً فیلم ها برای همکاری در زمینه مارک تجاری غریبه نیستند و گره خوردن ابرقهرمان ها خانه ای محبوب در تلفن های هوشمند پیدا کرده است. بازار. سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین نامها در این تجارت ، تعداد زیادی از اسپین آف های الهام گرفته از کتاب های مصور را دیده است.

این ایده با Iron Man Galaxy S6 Edge (تصویر بالا) آغاز شد. رنگ قرمز روشن بدترین طراحی گوشی تاکنون نبود ، اما کلاه ایمنی Iron Man در پشت تلفن حک شده و پد شارژ بی سیم Arc Reactor به همراه فنبوی طراحی شده است. سال بعد ، سامسونگ با Galaxy S7 Edge Injustice Edition طرف جهانی DC را تغییر داد. باز هم ، گزینه رنگ سیاه براق در واقع کاملاً چشمگیر بود و با یک آرم طلای بتمن در پشت و مجموعه ای از تصاویر پس زمینه جفت شد.

سامسونگ تنها مارک تلفن هوشمند نیست که به عنوان مجوز مجتمع صنعتی ابرقهرمان بازی می کند. وان پلاس یک نسخه محدود از وان پلاس 6 را با آرم انتقام جویان ، در کنار یک مورد مرد آهنی سفارشی و یکی از شش مدالیون ، منبت کاری کرده است. این پیگیری پیوند OnePlus 5T Star Wars Limited Edition برای فیلم Disney's Last Jedi بود. صحبت از جنگ ستارگان شد ، کسی R2-D2 Motorola Droid 2 را به یاد می آورد؟ یا در مورد نسخه خیره کننده Samsung Galaxy Note 10 Plus Star Wars Edition چطور؟ اوپو همچنین با نسخه F11 Pro Marvel Avengers Limited Edition و نشان و مورد جمع آوری شده از کاپیتان آمریکا سر و کله می زند. Huawei نسبت به جشن 30 سالگی KFC در چین در سال 2017 ، یک نسخه قرمز از گوشی میان برد Enjoy 7 Plus خود (در بالا) را راه اندازی کرد. KFC با هزاران مکان در سراسر کشور در چین بسیار شگفت آور است. در پشت تلفن آرم Colonel Sanders با لیزر حک شده با تاریخ افتتاح حق امتیاز برای اولین بار در چین وجود دارد.

همچنین بخوانید: 15 نام تلفن بد اندروید ، رتبه بندی شده

اما این همه ماجرا نبود. Huawei همراه این گوشی نسخه محدود با 10،000 دلار دیجیتال دلار جهت استفاده در فروشگاه های KFC چین است. به نوعی شک دارم کسانی که کاملاً مانند بیت کوین قدردانی کرده اند. تلفن هوشمند KFC همچنین دارای یک برنامه موسیقی است که به صاحبان آن امکان می دهد لیست پخش را در رستوران به اشتراک بگذارند.

این یک راه اندازی کاملاً اختصاصی بود. Huawei فقط 5000 دستگاه از این گوشی های لیزر انگشت را ساخته است.


این لیست ماست و به هیچ وجه جامع نیست. در طول این سالها تعداد زیادی از تعرفه های گوشی های هوشمند وجود داشته است. آیا مشارکت مورد علاقه خاصی در تلفن های هوشمند دارید؟ مدل های ویژه ویژه افتضاحی که از دست داده باشیم؟ در نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

دسته‌هاFeatures، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ،