چرا واتساپ با یک مشکل جدی و غیرقابل توقف در مکالمه مجازی روبرو است

آیا تا به حال یکی از وب سایت های مورد علاقه شما ، وب سایتی که تقریباً هر روز از آن بازدید می کنید ، از کار افتاده است؟ حتی اگر می دانید پایین است ، اما هنوز به سراغ آن می روید. فقط از روی یک نیروی عادت. این نوع اقدامات ناخودآگاه چیزهای زیادی در مورد ما می گوید ، و برای برخی از افراد شرور راهی برای کنترل و جاسوسی دیگران است. این همان چیزی است که تریس وقتی به دنیای پیگرد سایبری واتساپ نگاه کرد ، کشف کرد.


کل صنعت در اطراف پیاده روی اینترنتی ، صنعتی که در زیر حجاب نازک "محافظت از کودکان" پنهان شده است و حتی گاهی حتی مخفی نمی شود ، جاسوسی می کند.

Cyberstalking چیست؟

Cyberstalking استفاده خاص از وسایل الکترونیکی (امروزه معمولاً از اینترنت) برای كنترل ، رهگیری و جاسوسی از شخص دیگر ، گروهی از افراد و حتی شركت ها است. در حالی که به نظر می رسد پدیده ای نسبتاً اخیر باشد ، این اصطلاح را می توان از دهه نود میلادی جستجو کرد.

Cyberstalking یک مشکل در حال رشد است

Cyberstalking بسیار شیوع دارد ، با مطالعه ای در ایالات متحده از سال 2009 نشان می دهد که از هر چهار قربانی پیگیری یک نفر نیز مکالمه سایبری داشته است. برای کسانی که مشغول گفتگوی سایبری هستند ، مطمئناً بخشی از مجموعه گسترده ای از ابزارها برای کمک به پیگیری قربانیانشان است.

افزایش حضور آنلاین

برای بسیاری از ما ، شبکه های اجتماعی راهی برای به روز نگه داشتن است. با خانواده و دوستان با گذشت زمان و افزایش استفاده از شبکه های اجتماعی. از stalwarts مانند فیس بوک و توییتر گرفته تا بازیکنان جدیدتری مانند TikTok و Snapchat.

همه این راه ها به معنای افزایش میانگین رد پای دیجیتال هر یک از ما است. یک معدن طلای واقعی برای یک رابط سایبر Whatsapp.

به خصوص برای کسانی که به ابزارهای حریم خصوصی موجود در بسیاری از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی تبحر ندارند ، زندگی بسیاری از مردم را برای مصرف و کسب اطلاعات از سراسر جهان باز می گذارد. [19659003] خوشبختانه ، آموزش در این بخش بهبود یافته است ، و سیستم عامل ها به سمت "انتخاب کردن" بیشتر برای به اشتراک گذاشتن پروفایل رسانه های اجتماعی به صورت عمومی حرکت می کنند.

اما این بدان معنا نیست که هیچ راهی برای محدود کردن این محدودیت ها وجود ندارد. یا یک راکب سایبری حتی می تواند "دوستی" باشد که شما به طور اختصاصی به حضور خود در شبکه های اجتماعی دسترسی پیدا کرده اید.

افزایش قربانیان دنباله روی برای جستجوی کمک در حین قفل انگلستان

همه گیری ویروس کرونا منجر به افزایش مکالمات سایبری در ، حداقل در انگلیس. طبق بسیاری از نیروهای پلیس در سراسر کشور ، گزارش های stalking در اولین قفل در سال 2020 در این کشور تقریباً دو برابر شده است.

پیام رسان ها با یک مشکل جدی در بحث سایبری روبرو هستند

متأسفانه ، این نیز بسیار مهار نشدنی به نظر می رسد.

رسانه های اجتماعی تنها مکانی نیستند که ما با افراد به صورت آنلاین ارتباط برقرار می کنیم. پیام رسان ها نیز بسیار محبوب هستند.

به عنوان مثال Likes of Whatsapp هر ماه 2 میلیارد نفر از آن استفاده می کنند. کاملاً مایل جلوتر از مقام دوم که مسنجر فیس بوک با 1.3 میلیارد دلار است.

"رمزگذاری پایان به پایان" واتساپ

رمزگذاری پایان به پایان واتساپ تضمین می کند که فقط شما و شخصی که با او ارتباط برقرار می کنید می توانید آنچه ارسال شده را بخوانید. هیچ کس در این بین ، حتی Whatsapp ، نمی تواند پیام ها را بخواند. گویا.

در حالی که Whatsapp دوست دارد در مورد رمزگذاری پایان به انتهای خود افتخار کند ، دارای چندین مسئله اساسی است که آن را به عنوان یک پیام رسان در هنگام حفظ حریم خصوصی به گزینه ای افتضاح تبدیل می کند. آیا تا به حال به استفاده از VPN فکر کرده اید؟

سیستم "آنلاین" Whatsapp و ردیابی

Whatsapp به طور پیش فرض از رمزگذاری پایان به انتها برخوردار است. بی چون و چرا ، این چیز خوبی است. اما فیس بوک ، به دلیل عشق به ردیابی همه چیز شناخته شده است. در تلاش برای فشردن هرچه بیشتر پول از طریق واتساپ ، شاخه ها را عمیق تر و عمیق تر کرده است.

آیا داده های شما محافظت می شود یا به اشتراک گذاشته می شود؟

در تاریخ 15 در ماه مه بیایید ، واتساپ می خواهد بتوانید داده های استفاده خود را با شرکت های فیس بوک و برخی از اشخاص ثالث دیگر به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تغییرات ، نگاهی به بخش حفظ حریم خصوصی با گزینه های Whatsapp بیندازید که به شما کمک می کند از سرویس دور شوید.

اکنون ، در حالی که بسیاری از این داده ها برای Whatsapp متوسط ​​شما قابل مشاهده نیستند رابط سایبر آنچه که در حال حاضر مورد سو ab استفاده قرار می گیرد سیستم حضور است.

چرا حتی در صورت عدم حضور در اینترنت

آنلاین ظاهر می شوید ، در واتساپ اگر به طور فعال با برنامه ارتباط برقرار کنید ، به عنوان "آنلاین" به کل جهان نشان داده می شوید . هیچ راهی برای غیرفعال کردن این یا تغییر تنظیمات قابلیت مشاهده وجود ندارد.

میزان كنترل شما بر روی این توانایی محدود كردن زمان "Last Seen" برای هیچ كسی نیست. اولی در سنگ قرار گرفته است.

در ظاهر ، این ممکن است کمی وحشتناک به نظر برسد ، اما معامله زیادی نیست. این نمی تواند دور از واقعیت باشد.

یک مجری اینترنتی می خواهد اطلاعاتی را درباره تمام کارهای قربانی خود انجام دهد. و به لطف Whatsapp ، دانستن زمان آنلاین بودن آنها روشی ساده و آسان برای انجام این کار است.

اما با استفاده از ابزارهای تخصصی ، یک رابط سایبر می تواند چیزهای زیادی را فقط از طریق چند شماره تلفن بیاموزد و این نشانگر حضور Whatsapp.

ابزار Whatsapp وجود دارد که می تواند به دو عدد متفاوت نگاه کند و آنها را ارجاع دهد. سرانجام ، این احتمال را محاسبه می کند که این دو کاربر Whatsapp با یکدیگر ارتباط برقرار کرده اند.

این نوع ابزار بیشتر به دنبال فردی است که به دلیل مشکوک به خیانت احتمالاً با همسر خود صحبت می کند. اما این سرویس ها برای هر کسی متعدد و ساده هستند. ساخت آن به ابزاری بسیار مفید برای یک سایبر ردیاب.

نرم افزارهای Stalker سنتی معمولاً باید به صورت فیزیکی روی دستگاه هدف نصب شوند. اما با استفاده از این ابزارها می توانید این اطلاعات را از مرورگر وب خود بدست آورید. هیچ خطری درگیر نیست.

این برنامه قطعاً برای جاسوسی نیست! (هرچند کاملاً همینطور است)

وقتی به بازاریابی این سرویس های گفتگوی سایبری نگاه می کنید ، اغلب متوجه می شوید که آنها سعی می کنند چهره ای دوستانه داشته باشند. خواهید فهمید که اکثریت قریب به اتفاق برای نگه داشتن زبانه برای کودک شما هستند. امکان دسترسی به محبوب ترین پیام رسان ها و رسانه های اجتماعی موجود در دستگاه.

با نگاهی به بررسی ها ، اغلب اهداف واقعی بسیاری از کاربران نشان داده می شود. برخی (اغلب ربات ها) حتی در مرور مکان هایی مانند Trustpilot نکاتی را به سایر خدمات جاسوسی می دهند.

آیا برای فرزندان شما ، همسر یا چیز دیگری است؟

در حالی که قابل درک است که والدین می خواهند فرزندان خود را ردیابی کنند. محل و فعالیتهای آن ، اجتناب ناپذیر است که این برنامه ها برای مسیریابی اینترنتی استفاده می شود. و برای بسیاری از این ابزارهای جاسوسی ، بازاریابی صرفاً راهی برای پوشاندن کمر آنهاست. کاملاً واضح است که مخاطبان بسیاری از این ابزارها را هدف قرار می دهند.

ساده است و ما آن را می گوییم – سو abuseاستفاده

با بیان اینکه اگرچه ، بسیاری از پرونده های سو ab استفاده خود کاملاً خجالت نمی کشند. با استفاده از هشدارهای منتشر شده از طرف انتشارات مشهور در مورد خزنده بودن آنها به عنوان نشان افتخار.

ویترین فروشگاه های موبایل و Stalkerware

هم فروشگاه Google Play و هم فروشگاه App Apple سیاست های مربوط به stalkerware را دارند (مانند خدمات ردیابی ذکر شده در بالا) و گفتگوی سایبری.

ممنوعیت stalkerware در Google Play

Google "ممنوعیت" خود را در Stalkerware در تاریخ 1 در در اکتبر 2020 اعمال کرد. قوانین جدید اجازه می دهد stalkerware در فروشگاه وجود داشته باشد. اما آنها باید یک اعلان مداوم داشته باشند که همیشه قابل مشاهده باشد تا کاربر حداقل از فعال بودن آن آگاه باشد.

اطلاعات غلطی مبنی بر اینکه برنامه هایی با هدف کودکان می توانند این قاعده را محدود کنند وجود دارد ، اما توسط Google رد شده است. با وجود اندروید ، توانایی بارگیری برنامه ها با فشار تقریباً یک دکمه وجود دارد. و اکثر stalkerware اکنون در خارج از فروشگاه Play زندگی می کنند ، بسیاری از سرویس ها به راحتی APK برای بارگیری ارائه می دهند.

این بدان معناست که در Android ، stalkerware هنوز تهدیدی بسیار مناسب است.

Apple Store با stalkerware متفاوت برخورد می کند. بهتر است؟؟

اپل اجازه دسترسی بدون محدودیت به مواردی مانند GPS و موارد دیگر را نمی دهد. برخلاف اندروید. و دستگاه های iOS اجازه نمی دهند از جعبه خارج شوند.

بنابراین ، شما با دستگاه iOS بسیار محافظت بیشتری در برابر نرم افزارهای ضد سرقت دارید. اما ، همانطور که تاسیس کردیم ، این بدان معنا نیست که شما از آن مصون هستید.

محافظت از خود در برابر سایبان (19659054) وضعیت آنلاین واتساپ برای دیدن همه در دسترس است

با تشکر از واتساپ برای رعایت حریم خصوصی ، وجود ندارد اگر مرتباً از Whatsapp استفاده می کنید ، می توانید برای محافظت از خود کار زیادی انجام دهید. همانطور که گفته شد ، می توانید اطمینان حاصل کنید که هیچ کس نمی تواند "آخرین بازدید" شما را ببیند ، اما وضعیت آنلاین شما برای دیدن همه وجود دارد.

اگر یک رابط سایبر بخواهد از یکی از سرویس هایی که این وضعیت را ردیابی می کند استفاده کند ، وجود ندارد. جدا از یکی از دو مورد ، هر کاری می توانید انجام دهید.

شماره تلفن خود را تغییر دهید

اولین کاری که می توانید انجام دهید ، که بسیار ناخوشایند است و ضد عفونی نیست ، تغییر شماره تلفن شما است. اما شما باید آن را به وضوح با دوستان و خانواده ای که می خواهید با آنها تماس بگیرید به اشتراک بگذارید. در آن زمان ، شما به آنها اعتماد می کنید تا مطمئن شوید این شماره به شخص دیگری نمی رسد.

صادقانه وحشتناک است که شما حتی مجبور باشید این مسئله را مد نظر قرار دهید نه اینکه واتساپ این شکاف آشکار در حریم خصوصی را برطرف کند. [19659060] یک پیام رسان "حریم خصوصی" امتحان کنید

دومین کاری که می توانید انجام دهید تغییر پیام رسان به چیز دیگری است که بیشتر به حریم خصوصی شما احترام می گذارد. محبوب ترین گزینه در حال حاضر Signal است. یک پیام رسان منبع آزاد و رایگان با تمرکز زیاد بر حریم خصوصی.

اگر می خواهید درباره Signal و نحوه کار با آن بیشتر بدانید. ما یک آموزش عالی در اینجا داریم! اگر سیگنال شما را تحت تأثیر قرار نداد ، نگاهی به گزینه های محرمانه محور ما در لیست Whatsapp بیندازید ، جایی که می توانید 3 گزینه دیگر را پیدا کنید که ترجیح می دهید.

برای کسانی که پیام رسان های دسک تاپ را دوست دارند ، لیست خوبی برای شما داریم

همه ما می دانیم که گرفتن دوستان و خانواده برای بارگیری یک برنامه دیگر ، گفتن آسان تر از کار است. بنابراین ، ممکن است تغییر گزینه شماره تلفن شما تنها گزینه شما باشد.

از ویژگی های امنیتی دستگاه تلفن همراه خود استفاده کنید

برای برخی از نرم افزارهای استریکر تهاجمی که روی تلفن شما نشسته و هر حرکت شما را ردیابی می کند ، باید دستگاه خود را مانند تا حد امکان ایمن باشد. امروزه ، تلفن ها با روش های مختلف احراز هویت برای قفل نگه داشتن دستگاه شما ارائه می شوند.

گزینه های بیومتریک خارق العاده هستند. اسکنرهای اثر انگشت احتمالاً متداول ترین در تلفن ها هستند و در صورت امکان باید از آن استفاده کنید. تشخیص چهره (مانند آنچه در دستگاه های اپل با FaceID یافت می شود) نیز گزینه خوبی است. اگرچه همه فناوری تشخیص چهره برابر نیستند ، اما بسته به دستگاه خود محتاط باشید. شاید ارزش داشته باشد که به مدل خاص خود نگاه کنید تا ببینید چقدر قابل اعتماد است.

راحتی یا ایمنی؟

در حالت ایده آل ، شما هم یک روش احراز هویت بیومتریک و هم کد رمز ، پین یا الگو تنظیم می کنید. راحت نیست ، اما ترکیبی از این دو روش به طور قابل توجهی امنیت دستگاه شما را بهبود می بخشد.

در iOS و Android نیز گزینه "Lockout" وجود دارد. می توانید تعدادی از ورودهای ناموفق را تنظیم کنید تا برای مدت زمان مشخصی قفل شود. آن را تا جایی که ممکن است تنظیم کنید تا به شما کمک کند تا کسی که قصد ورود به دستگاه شما را دارد جلوگیری کند.

مراقب تلاش های فیشینگ نیزه باشید

دیدن یک رابط سایبر ممکن است برخی از موارد شخصی در مورد شما را بداند. این کمک می کند تا تلاشهای فیشینگ بسیار واقعی به نظر برسند. به این نوع فیشینگ بسیار هدفمند به طور خاص "فیشینگ نیزه" گفته می شود.

شما هرگز نباید پیوست ها را از آدرس های ایمیل که تشخیص نمی دهید بارگیری یا باز کنید. و حتی اگر آن را تشخیص دهید ، با فرستنده دوباره بررسی کنید که آنها در واقع پیوست ارسال کرده اند ، زیرا ممکن است حساب ایمیل آنها به خطر بیفتد.

اگر یک پیوست را باز کنید ، ممکن است حاوی RAT (دسترسی از راه دور تروجان) باشد. این اساساً به مهاجم دسترسی کامل به دستگاه شما می دهد.

از غرایز خود استفاده کنید ، اگر مطمئن نیستید ، فرصت را پیدا نکنید.

امنیت حساب ضروری است

بسیاری از داده های شخصی ما در وب سایت های رسانه های اجتماعی ، حساب های ایمیل و غیره وجود دارد. این امر باعث می شود هنگام تلاش برای مقابله با افراد اینترنتی ، رعایت بهداشت بهداشت سایبری را از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

رمزعبور خوب یک ضرورت است. حداقل 12 حرف با ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک ، اعداد و نویسه های خاص . یک مدیر رمز عبور ایده خوبی است ، شما حتی می توانید از برنامه خود مانند چیزی مانند Bitwarden میزبانی کنید. LastPass یکی دیگر از گزینه های محبوب است. اینها حتی اغلب رمزهای عبور پیچیده ای را برای شما پیشنهاد می دهند و همه چیز را برای شما راحت می کنند.

از احراز هویت دو عاملی (2FA) استفاده کنید

علاوه بر رمز عبور خوب ، احراز هویت دو عاملی (2FA) است. در صورت امکان ، از فعال بودن آن اطمینان حاصل کنید. اگر رمز ورود شما هرگز به اشتباه وارد شود ، این حساب شما را ذخیره می کند. برنامه های رایگان بسیاری مانند Google Authenticator و Authy وجود دارد که می توانید برای این منظور استفاده کنید.

وارد کردن کد برای هر کجا ممکن است ناخوشایند باشد ، اما برای امنیت آن ارزش بیشتری دارد.

در صورت نیاز واقعی به کلید امنیتی فیزیکی USB

استفاده از کلید امنیتی از امنیت بیشتری برخوردار است. این یک دستگاه فیزیکی است که معمولاً از طریق USB به برق متصل می شود یا از طریق بلوتوث / NFC کار می کند و مانند کد 2FA است ، قبل از ورود به سیستم باید در آن وجود داشته باشد.

برای پنهان کردن آدرس IP خود از VPN استفاده کنید

این احتمال وجود دارد که یک سایبرلایت از طریق آدرس IP عمومی شما را ردیابی کند. با استفاده از VPN ، می توانید آدرس IP عمومی خود را پنهان کرده و به لطف رمزگذاری سنگین و تغییر آدرس IP ، پیگیری از این طریق برای شما غیرممکن شود.

با پلیس تماس بگیرید

مهمتر از همه ، اگر احساس می کنید در معرض خطر یک رابط سایبر هستید ، ASAP با پلیس تماس بگیرید.

Whatsapp برای محافظت از کاربران خود باید اقدامات بیشتری انجام دهد

محبوبیت به دلیل نداشتن حریم خصوصی شخصی را به دوش می کشد

Whatsapp محبوب ترین پیام رسان در جهان است. و به همین ترتیب ، وظیفه مراقبت از کاربران خود را دارد. فقط به دلیل فراگیر بودن بسیاری از آنها در اکوسیستم آن حبس شده اند. مطمئناً بسیاری از آنها دوست دارند به Signal یا یکی از پیام رسانهای دیگر که بیشتر در ارتباط با حریم خصوصی هستند ، نقل مکان کنند اما نمی توانند. به همین ترتیب ، Whatsapp به سادگی باید کارهای بهتری انجام دهد.

شاخص حضور باید اصلاح شود

حداقل باید گزینه محدود کردن این اطلاعات را به هر کسی که کاربر صلاح می داند ، ارائه دهد. هیچ کس مجبور نیست که با مکالمه مجازی واتساپ سر و کار داشته باشد و همانطور که در حال حاضر پابرجاست ، واتساپ کار را برای کاربران سایبری آسان می کند.

دو میلیارد نفر از واتساپ استفاده می کنند و واتساپ متعلق به یکی از ثروتمندترین شرکت های جهان ، فیس بوک است. ] Facebook vs Whatsapp – همه چیز یکسان است

اما البته ، این انجمن همه چیز را می گوید. فیس بوک ایستاده است که با این کار چیزهای زیادی بدست آورد. این دقیقاً نوع داده هایی است که فیس بوک و واتساپ در مورد جمع آوری پس از اعمال تغییرات جدید ToS برنامه ریزی می کنند.

بنابراین ، در نهایت ، شما مجبورید با فیس بوک و واتساپ نیز صحبت کنید که به صورت مکالمه سایبری از هر یک از ما صحبت می کند. آیا عوض کردن پیام رسان ها آسان است؟

اگر واقعاً از پیگیری سایبری ترس دارید ، رفتن به چیزی مانند Signal ایده بسیار بهتری نسبت به انتظار برای تغییر هر چیزی از واتساپ و فیس بوک است. درست است ، مردم واقعاً برای حفظ حریم خصوصی اساسی مجبور نیستند این همه تلاش را انجام دهند ، اما متأسفانه واقعیت این وضعیت است.

اگر تعداد کافی از مردم بروند ، شاید این نظرات واتساپ را جلب کند. در ابتدا وقتی اخبار مربوط به تغییرات ToS آنها منتشر شد ، این کار را انجام داد.

نتیجه گیری

اولاً ، اگر احساس خطر خطر فوری دارید ، همیشه با پلیس تماس بگیرید.

امیدوارم ، این با ورود به دنیای Whatsapp ، گفتگوی سایبری چشم شما را به طولی باز خواهد کرد که مردم فقط برای نگه داشتن زبانه های شخصی به آن می روند. اگر آنها به امنیت کاربران خود اهمیت ندهند ، بسیاری از موارد توسط Whatsapp قابل لغو هستند. اما آنها وقت کافی برای مرتب سازی این موضوع را داشته اند و چنین نکرده اند.

دومین شکل (و حتی بیشتر) مکالمه سایبری که از برنامه هایی که باید به صورت فیزیکی روی دستگاه نصب شوند ناشی می شود بسیار نادر است ، اما هنوز هم یک خطر واقعی است.

اگر مدتی است که امنیت دستگاه خود را مرور نکرده اید یا یکی از کسانی هستید که فقط از یک پین یا الگوی ساده استفاده می کنید ، وقت آن است که این مشکل را برطرف کنید. برای اطمینان از اینکه کسی نمی تواند وارد دستگاه شما شود ، امنیت بیومتریک را به همراه پین ​​یا الگوی ایمن فعال کنید. همیشه خوب است که دستگاه خود را در معرض دید قرار داده و به کسی که به او اعتماد ندارید وام ندهید.

همین امر برای امنیت حساب ، 2FA و گذرواژه های ایمن نیز صدق می کند. اطمینان حاصل کنید که از این دو روش استفاده کرده و حسابهای خود را تقریباً غیر قابل نفوذ می دانید. و مطمئن شوید که به دنبال تلاش های فیشینگ نخواهید افتاد!


ما دوست داریم این محتوا را برای شما بیاوریم و امیدواریم که به شما در حفظ امنیت و امنیت آنلاین کمک کند. در صورت تمایل می توانید آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آیا استفاده از VPN را در نظر گرفته اید؟

با استفاده از VPN امنیت بیشتری پیدا می كنید در حالی که آنلاین هستید ، و توانایی دور زدن سانسور ، از جمله موارد دیگر. در اینجا در hide.me همه ما در مورد آزادی اینترنت هستیم و خوشحالیم که در موقعیتی هستیم که می توانیم آن را به همه منتقل کنیم.

hide.me VPN دریافت کنید!

اگر س anyالی دارید ، لطفاً با تیم پشتیبانی 24/7 ما یا از طریق [email protected] یا از طریق گفتگوی زنده تماس بگیرید.

دسته‌هاPrivacy News، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،