گزارش شفافیت TunnelBear برای سال 2020

9 دقیقه خوانده شده

اگر اکنون برای هر مدت زمانی سو explo استفاده های TunnelBear را دنبال می کنید ، می دانید که ما اعتبار خود را بر اساس اعتماد و شفافیت ایجاد کرده ایم. ما می خواهیم مردم درک صحیحی از TunnelBear داشته باشند ، اینکه چگونه از اطلاعات شما محافظت می کنیم و حقوق شما درمورد مقدار کمی از اطلاعاتی که با ما به اشتراک می گذارید درک می شوند.

برای کسانی که تازه وارد TunnelBear می شوند ، مرور سریع نحوه برخورد ما با شفافیت و مشاهده به حداقل رساندن داده ها:

  1. داده ها را جمع نکنید
  2. اگر کاملاً مجبور به جمع آوری داده ها هستیم ، حداقل مقدار ممکن را برای انجام وظیفه مورد نیاز جمع کنید
  3. اگر داده ها جمع آوری شوند ، آن را به وضوح با مشتریان ارتباط برقرار کنید تا آنها به روشنی درک کنند که چگونه خدمات خود را اداره می کنیم. حتی هنگامی که بی دست و پا است.

 بدون ورود به سیستم

بدون سیاست ورود به سیستم

یک بار دیگر برای افراد عقب ، TunnelBear LOGS را نگه نمی دارد . به بیان ساده ، سیاست سختگیرانه ورود به سیستم به این معنی است که هنگام استفاده از سرویس TunnelBear:

  • ما نمی دانیم شما کی هستید.
  • ما نمی دانیم از کجا وصل می شوید.
  • ما نمی دانیم آنچه شما در حین استفاده از TunnelBear انجام می دهید.
  • ما نمی توانیم اطلاعات مربوط به سه نکته فوق را به کسی بدهیم.

برای توضیحات دقیق تر ، سیاست حفظ حریم خصوصی ما دارای تمام جزئیات داده هایی است که ما نگهداری می کنیم و چرا ، اما ما به سرعت قسمتهایی را که برای شما مهم هستند را نشان خواهیم داد.

هنگام ثبت نام برای اشتراک پولی ، به یک آدرس ایمیل ، شماره کارت اعتباری و نام خانوادگی در کارت اعتباری نیاز داریم. ما این اطلاعات را در پرونده نگهداری می کنیم تا از وضعیت حساب شما و اینکه جریان ها پرداخت هستند یا نه آگاه شویم. اگر نمی خواهید شماره کارت اعتباری و نام خانوادگی خود را به اشتراک بگذارید ، ما از بیت کوین یا عسل استفاده می کنیم (بله ، ما در واقع شیشه های عسل را قبول می کنیم!) به عنوان روش های پرداخت ناشناس.

تنها اطلاعات دیگری که ما نگهداری می کنیم داده های عملیاتی است که ما برای بازاریابی استفاده کنید ، مانند عملکرد وب سایت ما ، یا اینکه چگونه تعداد زیادی از افراد از طریق تبلیغات کلیک می کنند و مشتری های پرداختی می شوند. ما همچنین از داده های عملیاتی برای تجزیه و تحلیل عملکرد شبکه استفاده می کنیم ، مانند سرعت اتصال سریع به سرورها در کشورهای مختلف ، یا سرعت انتقال داده از طریق شبکه. داده های عملکرد شبکه فقط نحوه عملکرد سیستم های ما را نشان می دهد ، داده های ارتباطی هیچ فردی را نشان نمی دهد.

اگر می خواهید بیشتر بیاموزید ، لطفاً از طریق سیاست حفظ حریم خصوصی ما نگاه خوبی بیندازید.

نحوه جمع آوری ما داده ها ، و آنچه که ما با آن انجام می دهیم

اول از همه ، TunnelBear فقط درآمد مشترکان را بدست می آورد. ما معاملات جانبی فروش مجدد نداریم. ما داده های کاربر را نمی فروشیم. ما فقط وقتی پول می گیریم که شما برای خرس یک خرس بپردازید تا شما را در سراسر دنیا تونل کند.

ما محافظت از داده ها و به حداقل رساندن آنها را جدی می گیریم و یکی از راه های انجام این کار این است که فقط داده های شخصی را برای مدت زمانی که نیاز داریم ذخیره کنیم. آی تی. مقررات GDPR ما را ملزم به حذف هرگونه داده شناسایی شخصی می کنیم ، درصورتی که دیگر هدفی برای آن نداشته باشیم. به عنوان مثال داده های حساب برای جلوگیری و کشف تقلب استفاده می شود. اگر تمدید خودکار را کنار بگذارید و اشتراکتان منقضی شود ، ما اطلاعات شما را 30 روز پس از انقضا حذف می کنیم زیرا دیگر نیازی به آن نداریم.

ما همچنین از طریق وب سایت خود برخی از داده ها را برای اهداف بازاریابی جمع آوری می کنیم. این داده ها ناشناس هستند ، اما حاوی مواردی مانند داده های منطقه ای بازدید کننده (در سطح شهر) است که به ما کمک می کند بفهمیم مردم تبلیغات ما را از کجا می بینند ، چگونه با آنها تعامل می کنند و اینکه آیا پس از دیدن تصمیم گرفته اند که TunnelBear را خریداری کنند یا نه یا شنیدن تبلیغات.

رویکرد TunnelBear درمورد درخواستهای اقتدار دولت

ممکن است در مورد "شبکه پنج چشم" شنیده باشید. اگر این کار را نکرده باشید ، نسخه کوتاه این است ، این گروهی از کشورها (ایالات متحده ، کانادا ، انگلستان ، استرالیا ، نیوزیلند) است که اطلاعات اطلاعاتی دولت را به اشتراک می گذارند. چرا ما این موضوع را مطرح می کنیم؟ خوب ، درمورد اینکه VPN در یک کشور پنج چشم در صورت درخواست مقامات از آنها اطلاعات قانونی انجام می دهد ، سردرگمی زیادی (عمدتا عمدی) وجود دارد. به همین دلیل است که ما یک گزارش شفافیت منتشر می کنیم تا به مردم اطلاع دهیم که چند بار از ما اطلاعات خواسته شده است ، آنها چه اطلاعاتی را درخواست کرده اند و اگر چیزی را به اشتراک گذاشته ایم.

می توانیم " آنچه را که نداریم به اشتراک بگذاریم

از آنجا که TunnelBear در کانادا واقع شده است ، ما باید از قوانین داده کانادا پیروی کنیم. اگر احضاریه ای دریافت کنیم ، موظف به پاسخگویی و همکاری در حد توان خود هستیم. با این حال ، این بدان معنا نیست که ما می توانیم اطلاعاتی را که نداریم ایجاد کنیم. قسمت اول این گزارش را به خاطر دارید؟ همان جایی که می گوییم ، "داده جمع نکنید"؟ این تجربه ما بوده است که نمی توانیم آنچه را که نداریم به اشتراک بگذاریم.

سرویس TunnelBear به گونه ای طراحی شده است که برای اجرا به حداقل اطلاعات شخصی نیاز دارد. اگر احضاریه درخواست کند مواردی مانند وقتی مشتری خاصی از یک مکان خاص به یک سرور خاص وارد شده است ، ما نمی توانیم کمک کنیم زیرا هیچ یک از این اطلاعات را نداریم. و ما هرگز نخواهیم شد.

TunnelBear در سال 2020 چند درخواست دریافت كرده است؟

به روز شده در سال 2020

] 1 ژانویه 2020 – 30 ژوئن 2020

درخواست های دریافت شده: 12
تأیید شده شخصی دارای حساب است: 0
داده های استفاده ارائه شده: 0

1 ژوئیه ، 2020 – 31 دسامبر 2020

درخواست های دریافت شده: 10
تأیید شده شخصی دارای حساب است: 1
داده های استفاده ارائه شده: 0

تعداد محدودی وجود دارد شرایطی که ممکن است TunnelBear بتواند تأیید کند که شخصی حساب دارد. به عنوان مثال ، اگر TunnelBear با یک آدرس ایمیل ارائه شده باشد ، ممکن است لازم باشد که ما اکانت با آن آدرس ایمیل را تأیید کنیم یا نه.

با این حال ، تأیید وجود یک حساب منجر به افشای اطلاعات استفاده نمی شود ، زیرا اطلاعاتی که جمع آوری می کنیم:

  • حاوی هیچ نوع ترافیکی در وب نیست كه بتواند شما را در شبكه ما شناسایی كند
  • در سال 2022 می بینیم

    یكی از تغییراتی كه امسال ایجاد كردیم صبر كردن تا زمان تقویم بود برای اطمینان از اینکه کل درخواست های سال گذشته را حساب می کنیم ، اطمینان حاصل کنید. این یک تغییر جدی است ، بنابراین در گزارش 2021 ما در اوایل سال 2022 جستجو کنید.

    بابت هماهنگی با گزارش شفافیت امسال متشکریم. اگر نظر ، س questionsال یا مشکلی دارید ، لطفاً با پشتیبانی خرس های دوستانه ما تماس بگیرید. VPN) که به کاربران امکان مرور خصوصی و ایمن وب را می دهد. مرور از طریق هکرها ، ISP ها و هر کسی که شبکه را کنترل می کند ، ایمن می کند. TunnelBear معتقد است که در هر کجا که باشید باید به اینترنت باز و بدون سانسور دسترسی داشته باشید.

    دسته‌هاprivacy، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ،