تونل های جدید به کره جنوبی ، قبرس ، پرتغال و مولداوی

همکاری در غارهای آنها هرگز احساس خرس ها نبوده است. آنها خسته می شوند و می خواهند مانند بقیه چیزهای جدیدی ببینند. برای رفع این مشکل ، آنها مرتباً ما را با مکان های جدید تونل غافلگیر می کنند و ما همیشه هیجان زده می شویم که ببینیم بعدی در کجا ظاهر می شود.

امروز ، ما می خواهیم به کره جنوبی بگوییم "안녕" ، "به قبرس ،" اولا "به پرتغال و" بونو "به مولداوی. ما نمی توانیم منتظر بمانیم تا شما را بهتر بشناسیم.

برای افرادی که می خواهند به مکان های جدید تونل بزنند یا یک نقطه اتصال نزدیکتر پیدا کنند ، این تونل های جدید کمک می کند تا اتصالات سریعتر و انتخاب بیشتری به نقشه TunnelBear وارد شوید.

چگونه می توانم به تونل های جدید متصل شوم؟

آخرین نسخه TunnelBear را نصب کنید

شما می توانید آخرین نسخه TunnelBear را برای ویندوز یا macOS از وب سایت ما بارگیری کنید. برای Android ، می توانید برنامه را از Google Play دریافت کنید.

برای Windows و macOS

بعد از بارگیری برنامه ، روی فایل نصب دوبار کلیک کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید. برای اولین بار که برنامه را باز می کنید ، باید با ورود به سیستم حساب TunnelBear خود وارد شوید.

برای Android

Google Play پس از اتمام بارگیری ، برنامه را به طور خودکار نصب می کند. برای اولین بار که برنامه را باز می کنید باید با ورود به سیستم حساب TunnelBear خود وارد شوید.

اگر برنامه شما از قبل به روز باشد ، تونل های جدید باید به طور خودکار در لیست کشورها نشان داده شوند. همچنین می توانید آنها را بر روی نقشه پیدا کنید.

TunnelBear for iPhone & iPad

اگر آخرین نسخه ها را برای iPhone یا iPad بارگیری نکرده اید ، می توانید آنها را از App Store بارگیری کنید.

After you " با بارگیری برنامه ، نصب سیستم را با ورود به سیستم اطلاعات حساب TunnelBear خود به پایان برسانید و اجازه دهید TunnelBear یک پروفایل VPN راه اندازی کند. یک پنجره بازشو در iOS باز می شود و از شما پرسیده می شود آیا می خواهید TunnelBear "تنظیمات VPN را اضافه کند". روی «مجاز» ضربه بزنید و TunnelBear نصب به پایان خواهد رسید.

اگر برنامه شما از قبل به روز باشد ، تونل های جدید به طور خودکار در لیست کشورها و روی نقشه نشان داده می شوند.

Happy tunneling، [19659017] تیم TunnelBear “/>

TunnelBear یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) بسیار ساده است که به کاربران اجازه می دهد وب را به صورت خصوصی و ایمن مرور کنند. مرور از طریق هکرها ، ISP ها و هر کسی که شبکه را کنترل می کند ، ایمن می کند. TunnelBear معتقد است که در هر کجا که باشید باید به اینترنت باز و بدون سانسور دسترسی داشته باشید.

دسته‌هاnews & updates، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ،