DJI Air 2S یک دوربین ارتقا یافته را انتخاب می کند ، "Mavic" Moniker را رها می کند – نظر Geek

 یک هواپیمای بدون سرنشین DJI Air 2S که در مزارع کشاورزی شناور است.
DJI

اگر یک هواپیمای بدون سرنشین دید اول شخص کمی برای شما جذاب باشد ، DJI یک هواپیمای بدون سرنشین جدید دیگری در بازار دارد که ممکن است کمی دوستانه تر باشد مبتدیان – منهای هزینه. 999 دلار DJI Air 2S یک پیگیری برای DJI Mavic Air 2 است و یک دوربین بهتر و سنسورهای ارتقا یافته را در خود جای داده است.

Mavic Air 2 سال گذشته با قیمت 799 دلار قبل از گزینه های بسته شروع شد ، و گرچه قیمت افزایش آن جالب نیست ببینید ، سنسورها و دوربین تازه ارتقا یافته به توجیه هزینه کمک می کند. Air 2S به یک دوربین 1 اینچی 20 مگاپیکسلی ارتقا می یابد و دیگر برای تولید عکس های با کیفیت بالا به پیکسل زنی متکی نیست. این می تواند فیلم را با سرعت 5K 30fps یا 4K 60fps ضبط کند ، اگرچه گزینه دوم از محصول استفاده می کند.

صحبت از محصول ، پهپاد جدید همچنین دارای گزینه های بزرگنمایی دیجیتال بیشتری است ، هر چند هرچه بیشتر زوم کنید ، رزولوشن کمتری دریافت می کنید. اما اکنون ، اگر نمی خواهید به فیلم 1080p 30fps برگردید ، می توانید تا 8 برابر بزرگنمایی کنید.

سنسورهای این هواپیمای بدون سرنشین نیز از یک نسخه جدید ارتقا یافته اند و DJI یک جفت دوربین مانع جدید به آن اضافه کرده است. دوربین های مانع "بزرگنمایی دو چشمی" را قادر می سازد تا اجسام دورتر را با سرعت بیشتر تشخیص دهد. اما این منجر به افزایش وزن ، 595 گرم به 570 گرم هواپیمای بدون سرنشین قدیمی تر و کاهش زمان پرواز از 33 دقیقه به 31 دقیقه می شود.

ویژگی جدید "MasterShots" نوید می دهد که فیلم ویدیویی را در هر مکان دریافت کنید. شما سوژه را انتخاب می کنید و سپس هواپیمای بدون سرنشین هنگام ضبط از طریق مجموعه ای از الگوهای پرواز از پیش ثبت شده پرواز می کند. این موضوع می تواند سوژه را در مرکز کادر نگه دارد تا یک "فیلم کوتاه سینمایی" تولید کند.

اما از لحاظ تئوری ، DJI Air 2S جدید باید عکس های بهتری گرفته و از خرابی های بیشتر جلوگیری کند ، که می تواند در طولانی مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما شود. اجرا کن. می توانید DJI Air 2S را امروز با قیمت 999 دلار از سایت شرکت خریداری کنید. یا می توانید 1300 دلار برای ترکیب "پرواز بیشتر" هزینه کنید تا هواپیمای بدون سرنشین ، سه باتری ، یک جایگاه شارژ ، فیلترهای ND و یک کیف شانه را خالص کنید.

دسته‌هادانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،