5 بهترین VPN برای تماشای تلویزیون آرژانتین در سال 2021 (خارج از آرژانتین)

برخی از کانال های تلویزیونی آرژانتین از خارج از آرژانتین قابل دسترسی هستند ، اما برخی دیگر از نظر موقعیت جغرافیایی مسدود شده اند. اگر در خارج از آرژانتین هستید و می خواهید América ، TV Trece یا TV Publica را تماشا کنید ، ممکن است دریابید که آنها در دسترس نیستند .

از لحاظ تئوری ، می توانید از VPN برای دور زدن ژئوبلاک استفاده کنید ، اما عملاً همه VPN ها قادر به انجام این کار نیستند. برای پیچیدگی بیشتر مسائل ، VPN های کمتری نیز برای پخش جریان این کانال ها سریع هستند . برای صرفه جویی در وقت ، من همه VPN های اصلی را آزمایش کردم تا ببینم کدام یک از آنها می توانند محتوای آرژانتین را از حالت انسداد خارج کرده و سرعت کافی را برای پخش جریانی فراهم کنند.

بر اساس نتایج ، لیستی از پنج VPN با بهترین عملکرد را تهیه کردم. برنده واضح NordVPN است ، زیرا می تواند به راحتی به همه کانال های آرژانتین دسترسی داشته باشد در حالی که سرعت کافی را برای پخش بدون وقفه فراهم می کند. NordVPN همچنین دارای 30 روز ضمانت بازگشت پول بدون خطر است که با استفاده از آن می توانید بازپرداخت بدون دردسر را دریافت کنید.

تلویزیون آرژانتین را با NordVPN اکنون تماشا کنید!

کوتاه مدت؟ در اینجا بهترین VPN ها برای تماشای تلویزیون آرژانتین در فوریه 2021 وجود دارد

  1. NordVPN – انتخاب بسیار خوبی از سرورها در آرژانتین با سریعترین سرعت پخش
  2. ExpressVPN – سرورهایی که برای پخش جریانی و اتصالات عالی بهینه شده اند
  3. Surfshark – دستگاه نامحدود اتصالات ، مناسب برای خانواده های سنگین
  4. CyberGhost – رابط کاربری ساده با ضمانت بازپرداخت سخاوتمندانه
  5. دسترسی خصوصی به اینترنت – VPN با ارزش خوب با سرورهای سریع در آرژانتین

تلویزیون آرژانتین را با NordVPN تماشا کنید اکنون!

بهترین VPN ها برای تماشای تلویزیون آرژانتین (به روز شده در فوریه 2021)

1. NordVPN – جریان سریع و انتخاب سرورهای زیادی در آرژانتین

 مجموعه کوچکی از دستگاه های فن آوری سازگار با NordVPN.

  • 5،500 سرور در 60 کشور از جمله 20+ سرورها در آرژانتین
  • سرعت جریان بهینه
  • 6 اتصال همزمان دستگاه
  • 30 روز ضمانت بازگشت پول
  • همچنین با Netflix ، پروکسی iPlayer ، Hulu ، HBO ، Disney + و بیشتر کار می کند
  • سازگار با ویندوز ، macOS ، Linux ، Android ، iOS و موارد دیگر

NordVPN حداقل 20 سرور در آرژانتین دارد و من بسیاری از آنها را با لپ تاپ ویندوز و تلفن هوشمند Android امتحان کردم. هر دو دستگاه به سرعت به سرورها متصل شدند و من توانستم تلنوولاهای محلی را با کیفیت HD پخش کنم. به نتایج کامل تست در بررسی NordVPN ما نگاه کنید.

NordVPN پهنای باند شما را محدود نمی کند و از پروتکل پیشرفته NordLynx استفاده می کند. این پروتکل برای ارائه سرعت پخش فوق العاده سریع طراحی شده است و مطمئناً هنگام تماشای کانالهای تلویزیونی آرژانتین بسیار سریع بوده است.

NordVPN جریان را با ویژگی SmartPlay ساده می کند. شما می توانید به بیش از چهارصد سرویس پخش جریانی دسترسی پیدا کنید و نیازی به نصب هیچ نرم افزار اضافی نیست زیرا همه چیز در آن داخلی است.

اگر در استفاده از NordVPN مشکلی دارید ، می توانید با پشتیبانی مشتری آن تماس بگیرید و این کار 24 ساعته است. همچنین برای تجربه مزایای NordVPN نیازی نیست که به یک برنامه بلند مدت متعهد شوید. با ضمانت 30 روزه پس دادن پول می توانید آن را بدون ریسک امتحان کنید.

تلویزیون آرژانتین را با NordVPN اکنون تماشا کنید!

2. ExpressVPN – سرورهای موجود در آرژانتین بهینه شده برای جریان سریع

 دستگاه ExpressVPN دستگاه

  • 3000 سرور در 90 کشور ، از جمله آرژانتین
  • سرورهای بهینه شده برای سرعت جریان سریع
  • 5 اتصال همزمان دستگاه
  • ] 30 روز ضمانت برگشت وجه
  • همچنین با Netflix ، Hulu ، Amazon Prime Video ، HBO ، VUDU و موارد دیگر کار می کند
  • سازگار با Windows ، macOS ، Linux ، Android ، iOS و موارد دیگر

من متصل شدم به محل ExpressVPN در آرژانتین رفته و اخبار TV Publica را همزمان از چند دستگاه پخش جریانی می کند. در طی آزمایشات من ، اتصال سریع بود و هیچ بافری وجود نداشت . همه نتایج را در بررسی ExpressVPN ما مشاهده کنید.

سرورهای ExpressVPN برای پخش جریانی بهینه شده اند ، و این در آزمایشات من نشان داده شده است. حتی یک ویژگی تست سرعت داخلی نیز وجود دارد که به شما کمک می کند بهترین سرور را برای استفاده در جریان انتخاب کنید. و شما می توانید به اندازه دلخواه پخش جریانی کنید زیرا محدودیت پهنای باند وجود ندارد.

اگر دستگاه هایی دارید که از نرم افزار VPN پشتیبانی نمی کنند (مانند تلویزیون های هوشمند یا کنسول های بازی) ، همچنان می توانید مسدود کردن و پخش جریان تلویزیون Aargentinian روی آنها را با استفاده از برنامه روتر ExpressVPN . تنظیم آن آسان نیست ، اما دستورالعمل های گام به گام وجود دارد که می توانید آنها را دنبال کنید. پس از آن ، هر دستگاهی که به WiFi شما متصل شود قادر خواهد بود از طریق VPN جریان پیدا کند!

ExpressVPN دارای یک سیاست بازپرداخت عالی است ، بنابراین می توانید آن را به مدت 30 روز امتحان کنید و سپس پول خود را پس بگیرید.

تلویزیون آرژانتین را تماشا کنید با ExpressVPN اکنون!

3. Surfshark – اتصالات نامحدود دستگاه برای کل خانواده

 مجموعه کوچکی از دستگاه های فن آوری سازگار با Surfshark.

  • 3200 سرور در 65 کشور با سرورهای مجازی برای آرژانتین
  • سرعت فوق العاده برای پخش محتوای HD
  • اتصالات همزمان دستگاه نامحدود
  • ضمانت 30 روزه بازگشت پول
  • همچنین با Netflix ، Amazon Prime Video ، پروکسی iPlayer ، Hulu ، HBO و موارد دیگر کار می کند
  • سازگار با Windows ، macOS ، Linux ، Android ، iOS و موارد دیگر

من توانستم به راحتی به یکی از سرورهای آرژانتینی Surfshark متصل شده و محتوای محلی را پخش کنم. کیفیت چه چیزی بهتر از فوتبال و صابون های آرژانتین است؟ هر دو. همزمان. نتایج کامل آزمایشات را در بررسی Surfshark ما بخوانید.

این واقعیت را که Surfshark اجازه می دهد دستگاه های نامحدود در همان حساب اجازه دهد ، بسیار پسندیدم ، که این امر برای خانواده های بزرگ مناسب است. اگر کسی می خواهد کانال را تغییر دهد ، یا مایلید چندین رویداد را به طور هم زمان پیگیری کنید ، فقط VPN را روی دستگاه دیگری نصب کنید و دیگر خوب نیست.

Surfshark با 30 روز پول همراه است. ضمانت بازگشت ، به این معنی که می توانید بدون تعهد طولانی مدت آن را بدون ریسک امتحان کنید.

تلویزیون آرژانتین را با Surfshark اکنون تماشا کنید!

4. CyberGhost – آسان برای استفاده و ضمانت عظیم بازپرداخت پول

 مجموعه کوچکی از دستگاه های فن آوری سازگار با CyberGhost.

  • 6،600 سرور در 90 کشور جهان ، از جمله 20+ سرور در آرژانتین
  • سرعت جریان بسیار سریع
  • 7 اتصال همزمان دستگاه
  • ضمانت 45 روزه بازگشت پول
  • همچنین با Netflix ، Hulu ، HBO Max ، Disney + ، NFL Network و موارد دیگر کار می کند
  • سازگار با ویندوز ، macOS ، لینوکس ، اندروید ، iOS و موارد دیگر

با وجود سرورهای محلی فراوان ، من قادر به دریافت آدرس IP آرژانتین و تماشای مسابقه Primera División از اروپا بدون وقفه بودم. من چندین سرور بهینه شده برای جریان CyberGhost را آزمایش کردم و آنها برای پخش مستقیم HD سریع بودند. بررسی CyberGhost ما را برای نتایج کامل بررسی کنید.

CyberGhost دارای یک رابط کاربری ساده ، و تعداد زیادی آموزش آنلاین است. نصب بسیار سریع انجام شد و برنامه به شما می گوید که کدام اتصالات برای پخش جریان بهتر است – مناسب برای تماشای تلویزیون. اگر می خواهید محتوا را از طریق کنسول بازی یا تلویزیون هوشمند خود پخش کنید ، راهنمایی های موجود برای آن آسان است.

CyberGhost یک سرویس قابل اعتماد است که با یک ضمانت سخاوتمندانه 45 روزه پس دادن پول پشتیبانی می شود. می توانید آن را بدون ریسک امتحان کنید.

تلویزیون آرژانتین را با CyberGhost اکنون تماشا کنید!

5. دسترسی خصوصی به اینترنت – VPN مقرون به صرفه با سرورها در آرژانتین

 مجموعه کوچکی از دستگاه های فن آوری سازگار با دسترسی به اینترنت خصوصی.

  • 29،890 سرور در 75 کشور از جمله بیش از 14 سرور در آرژانتین
  • اتصالات پایدار برای جریان سریع
  • 10 اتصال همزمان دستگاه
  • 30 روز ضمانت بازگشت پول
  • همچنین با Netflix ، Amazon Prime Video ، Hulu ، HBO ، ESPN و بیشتر
  • سازگار با Windows ، macOS ، Linux ، Android ، iOS و موارد دیگر

دسترسی به اینترنت خصوصی (PIA) دارای بیش از ده سرور در آرژانتین است. من چندین مورد از آنها را آزمایش کردم و توانستم در آخرین Te doy la vida در ال Trece جبران کنم. نمی فهمم که چرا تله نولا یک فصل پس از 20 قسمت به پایان نمی رسد. آیا واقعاً در یک فصل به 80+ نمایش نیاز داریم؟ بررسی خصوصی ما برای دسترسی به اینترنت نتایج کامل آزمون را دارد.

رمزگذاری قوی PIA در سطح نظامی به شما امکان می دهد بدون در نظر گرفتن محل اتصال ، با خیال راحت و ناشناس جریان داشته باشید. شما اساساً می توانید محتوای آرژانتین را در شبکه های عمومی مشاهده کنید ، زیرا می دانید اتصال شما خصوصی و ایمن است.

دسترسی به اینترنت خصوصی نیز مقرون به صرفه است و از آنجا که با 30 روز ضمانت استرداد پول همراه است ، می توانید آن را یک ماه کامل و بدون پرداخت هزینه ای امتحان کنید.

تلویزیون آرژانتین را با دسترسی خصوصی به اینترنت اکنون تماشا کنید!

چرا برای تماشای تلویزیون آرژانتین به VPN نیاز دارید

برخی از کانال های تلویزیونی از نظر جغرافیایی مسدود شده اند – به این معنی که در بعضی از نقاط خارج از آرژانتین در دسترس نیستند. با یک VPN خوب که دارای سرورهایی در آرژانتین است ، می توانید از جغرافیایی جلوگیری کرده و در هنگام سفر با محتوای محلی همراه باشید.

VPN شما را به یک سرور در آرژانتین متصل می کند و به دستگاه شما IP آرژانتین می دهد آدرس. به نظر می رسد انگار در حال مرور اینترنت از داخل آرژانتین هستید. T هنگامی که VPN را راه اندازی کردید و برای خود آدرس IP آرژانتین گرفتید ، می توانید به همه کانال های تلویزیونی مسدود شده جغرافیایی متصل شوید و تماشای آنها را شروع کنید.

تلویزیون آرژانتین را با NordVPN اکنون تماشا کنید!

س FAالات متداول در مورد بهترین VPN برای تلویزیون آرژانتین

بهترین VPN برای تلویزیون آرژانتین چیست؟

NordVPN بهترین VPN برای تلویزیون آرژانتین است. تعداد زیادی سرور در آرژانتین با سرعت جریان فوق العاده سریع دارد و اتصالات همیشه پایدار و ایمن بودند. به طور کلی NordVPN بهترین تجربه را هنگام تماشای برنامه های پخش کننده آرژانتین ارائه می دهد.

آیا می توانم از VPN رایگان برای تماشای تلویزیون آرژانتین استفاده کنم؟

برای تماشای تلویزیون آرژانتین می توانید از VPN رایگان استفاده کنید ، اما محدود است. پخش جریانی تلویزیون به اتصالات عالی نیاز دارد که بسیاری از VPN های رایگان نمی توانند ارائه دهند. این واقعیت نیز وجود دارد که بیشتر VPN های رایگان قابل اعتماد نیستند و ممکن است اطلاعات شما را به اشخاص ثالث بفروشند .

در عوض ، می توانید هر یک از پنج برتر ما را امتحان کنید – همه آنها دارای ضمانت های برگشت پول هستند که می توانید برای استفاده از آنها استفاده کنید هنگام بازگشت به آرژانتین بازپرداخت دریافت کنید. اگر در سفر فقط به VPN نیاز دارید ، می توانید از ضمانت 30 روزه برگشت پول NordVPN استفاده کنید. روند دریافت بازپرداخت شما سریع و آسان است.

کدام VPN سریعترین است؟

VPN که به طور مداوم در تمام آزمایشات من سریع بود NordVPN بود. اتصال به آن آسان بود و پخش آن بسیار سریع بود ، بنابراین در هیچ یک از دستگاه های من مشکلی در بافر وجود نداشت. NordVPN با اکثر سیستم عامل ها سازگار است و دارای بسیاری از ویژگی های مفید است که آن را نیز به یک انتخاب ارزشمند تبدیل می کند.

چگونه می توانم آدرس IP آرژانتین را بدست آورم؟

اگر می خواهید آدرس IP آرژانتین دریافت کنید در حالی که هستید در خارج از کشور ، پس شما باید از VPN استفاده کنید. VPN شما را به یک سرور از راه دور متصل می کند و به شما آدرس IP می دهد که با موقعیت مکانی آن مطابقت داشته باشد. اگر ارائه دهنده دارای یک سرور در آرژانتین باشد ، می توانید به آن متصل شوید و یک IP آرژانتینی دریافت کنید.

با این حال ، باید مطمئن شوید که ارائه دهنده ای را انتخاب می کنید که دارای سرور در آرژانتین باشد ، همانطور که همه آنها این کار را نمی کنند. . برای صرفه جویی در وقت ، می توانید VPN های موجود در لیست من را انتخاب کنید.

بهترین VPN را برای تلویزیون آرژانتین امروز دریافت کنید

اگر کانال هایی مانند TV Publica یا El Trece در منطقه شما مسدود شده باشند ، شما نیاز دارید یک VPN برای دور زدن بلوک ها . تماشای محتوای آرژانتین با تمام VPN های آزمایش شده سریع و بدون بافر بود. اما با ترکیبی از سرعت جریان عالی ، اتصالات پایدار و قیمت مناسب ، NordVPN بهترین شرط شماست.

ضمانت 30 روزه بازگشت پول NordVPN به این معنی است که می توانید برای مدتی آن را آزمایش کنید بدون اینکه دراز مدت انجام دهید. تعهد.

تلویزیون آرژانتین را با NordVPN اکنون تماشا کنید!

برای جمع بندی ، بهترین VPN ها برای تلویزیون آرژانتین در اینجا است:


دسته‌هادانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ،