در سال 2021 از هر کجا تماشا کنید

از کریکت و فوتبال گرفته تا فرمول 1 و همه چیز در این میان ، Sky Sports همه چیز را دارد. متأسفانه ، Sky Sports برای بینندگان خارج از انگلیس و ایرلند در دسترس نیست. با VPN می توانید این geoblock را دور بزنید ، اما همه VPN های موجود در بازار قادر به انجام این کار نیستند و حتی تعداد کمی از آنها برای جریان بی وقفه کافی هستند.

من همه VPN های اصلی بازار را آزمایش کرده ام تا پیدا کنم out که سریعترین سرعت اتصال را ارائه می دهد ، به طوری که یک گل ، یک ویکت یا سبقت تماشایی را از دست ندهید. از این گذشته ، لحظه ایست قلب نباید منتظر توقف بافر شدن جریان باشد!

من NordVPN را به عنوان گزینه شماره 1 برای تماشای Sky Sports توصیه می کنم – و امروز می توانید بدون ریسک آن را امتحان کنید زیرا دارای 30 روز ضمانت بازگشت پول است.

Sky Sports را با NordVPN اکنون تماشا کنید!

وقت شما کوتاه است؟ اینجا بهترین VPN ها برای تماشای Sky Sports در فوریه 2021 است Surfshark – هر تعداد دستگاه را که می خواهید به یک شبکه جهانی قابل اعتماد وصل کنید.
  • CyberGhost – کاربردی با کاربرد آسان با قابلیت رفع انسداد قوی
  • دسترسی به اینترنت خصوصی – شبکه سرور گسترده در با قیمت مقرون به صرفه
  • Sky Sports را با NordVPN اکنون تماشا کنید!

    بهترین VPN ها برای Sky Sports (به روز شده در فوریه 2021)

    1. NordVPN – قابلیت جریان استثنایی برای Sky Sports

     مجموعه کوچکی از دستگاه های فن آوری سازگار با NordVPN.

    • 5،510 سرور در 59 کشور ، از جمله بیش از 440 سرور در انگلستان و بیش از 50 سرور در ایرلند
    • سرعت استثنایی برای جریان بدون بافر
    • 6 اتصال همزمان دستگاه
    • 30 روز ضمانت بازگشت پول
    • همچنین با Netflix ، پراکسی iPLayer ، Amazon Prime Video ، ESPN ، HBO Max و بیشتر
    • سازگار با Windows ، macOS ، Linux ، Android ، iOS و موارد دیگر

    NordVPN دارای بیش از 440 سرور در انگلستان ، بیش از 50 در ایرلند است و دارای سرعت و کیفیت است که رقبا را در هنگام غبار رها می کند به جریان فیلم با کیفیت بالا می آید. پخش جریانی تمام چیزی نیست که باید منتظر آن باشید – می توانید هنگام استفاده از NordVPN ، شبکه خود را فراموش کنید. بررسی نتایج NordVPN را برای نتایج کامل آزمون بخوانید.

    ویژگی SmartPlay NordVPN تماشای محتوای مورد علاقه خود را بدون نیاز به تنظیمات پیچیده آسان می کند. به سروری در منطقه ای که می خواهید رفع انسداد کنید متصل شوید و این نرم افزار تمام کارهای سنگین پس زمینه را انجام می دهد. بدون توجه به اینکه در کجای دنیا خود را پیدا کنید ، می توانید مسابقه بعدی تیم خود را بدون تاخیر انجام دهید.

    و می توانید NordVPN بدون ریسک را با 30 روز ضمانت بازگشت پول خود را امتحان کنید و Sky Sport را از انسداد خارج کنید. اکنون!

    Sky Sports را با NordVPN اکنون تماشا کنید!

    2. ExpressVPN – سرعت فوق العاده سریع و بدون تأخیر

     دستگاه دستگاه ExpressVPN

    • 3000 سرور در 94 کشور جهان ، از جمله بیش از 4 مکان سرور در سراسر انگلستان و ایرلند
    • جریان سریع و قابلیت بای پس عبور geoblock
    • 5 اتصال همزمان دستگاه
    • ضمانت 30 روزه برگشت پول
    • همچنین با Netflix ، ESPN ، Amazon Prime ، پراکسی iPlayer ، BT Sports و موارد دیگر کار می کند
    • سازگار با Windows ، macOS ، Linux ، Android ، iOS و موارد دیگر

    ExpressVPN بیش از 160 مکان سرور VPN و حداقل 4 مکان در انگلستان دارد. آزمایشات من نشان می دهد اگر در خارج از انگلستان و ایرلند زندگی می کنید می توانید از سرورهای ExpressVPN برای دسترسی به Sky Sports استفاده کنید. علاوه بر این ، شبکه برای پخش HD بهینه شده است ، بنابراین هرگز نگران بافر شدن نیستید. در بررسی ExpressVPN ما دریابید که نتایج آزمایش سرعت چیست.

    نصب و استفاده از این VPN در طیف وسیعی از دستگاه ها از iOS و Windows گرفته تا تلویزیون های هوشمند و کنسول ها بسیار آسان است. ویژگی MediaStreamer آن تجربه پخش جریانی شما را بسیار بهبود می بخشد – حتی در دستگاههایی که از VPN پشتیبانی نمی کنند.

    اگر می خواهید از این نرم افزار برای رفع انسداد Sky Sports در کنسول خود استفاده کنید ، تنها کاری که باید انجام دهید به روزرسانی است سیستم عامل روتر شما با آنچه در ExpressVPN ارائه شده است. روند کار کمی پیچیده است ، اما یک آموزش تصویری گام به گام وجود دارد که می توانید دنبال کنید تا واقعاً آسان شود.

    شما می توانید ExpressVPN را به لطف پول 30 روزه یک ماه کامل خود بدون ریسک امتحان کنید ضمانت بازگشت .

    Sky Sports را با ExpressVPN اکنون تماشا کنید!

    3. Surfshark – بازی را با دستگاههای نامحدود با قیمت رقابتی جلب کنید

     مجموعه کوچکی از دستگاههای فن آوری سازگار با Surfshark.

    4. CyberGhost – پخش جریانی یکپارچه با قیمت پایین

     مجموعه کوچکی از دستگاه های فن آوری سازگار با CyberGhost.

    • 6700 سرور در 90 کشور جهان ، از جمله 320+ سرور در انگلیس و بیشتر بیش از 36 مورد در ایرلند
    • جریان سریع و بدون دردسر
    • 7 اتصال همزمان دستگاه
    • ضمانت 45 روزه بازگشت پول
    • همچنین با Netflix ، Sling TV ، Amazon Prime Video ، Spotify ، Disney + و بیشتر
    • سازگار با ویندوز ، macOS ، لینوکس ، اندروید ، iOS و موارد دیگر

    CyberGhost دارای بیش از 320 سرور در انگلیس و 36+ در ایرلند است که از همه آنها می توان برای تماشای Sky Sports استفاده کرد. قابلیت پخش جریانی پرسرعت آن به اندازه کافی سریع است که می تواند فیلم با کیفیت بالا را پخش کند ، من برای پخش Sky Sports به صورت HD مشکلی نداشتم. نتایج همه تست های سرعت ما را در بررسی CyberGhost ما مشاهده کنید.

    VPN جریان در طیف وسیعی از دستگاه ها از جمله تلفن ها و رایانه های لوحی را بسیار آسان می کند. از آنجا که می توانید به یک باره به 7 دستگاه متصل شوید ، می توانید به راحتی محافظت از VPN خود را با برخی از دوستان یا خانواده به اشتراک بگذارید.

    علاوه بر این ، CyberGhost مانند برخی از ISP ها اتصال شما را گاز نمی دهد و به شما اجازه می دهد ویدیوی HD را بدون وقفه تماشا کنید.

    ضمانت 45 روزه بازگشت پول CyberGhost 2 هفته بیشتر از رقابت آن است ، بنابراین اگر می خواهید آن را برای مدت طولانی تری بدون ریسک آزمایش کنید ، CyberGhost راه حل شما است. برای رفتن.

    Sky Sports را با CyberGhost اکنون تماشا کنید!

    5. دسترسی خصوصی به اینترنت – شبکه ای عظیم با سرعت خوب

     مجموعه کوچکی از دستگاه های فناوری سازگار با دسترسی به اینترنت خصوصی.

    • 26،100 سرور در 77 کشور ، از جمله بیش از 1،597 سرور در انگلیس و بیش از 106 سرور در ایرلند
    • شبکه سرور بسیار زیاد جریان سریع و روان را تضمین می کند
    • 10 اتصال همزمان دستگاه
    • 30 روز ضمانت بازگشت پول
    • همچنین با Netflix ، HBO Now کار می کند ، Amazon Prime Video ، BT Sport ، Sky TV و موارد دیگر
    • سازگار با Windows ، macOS ، Linux ، Android ، iOS و موارد دیگر

    دسترسی به اینترنت خصوصی (PIA) بیشترین سرورها را در انگلستان و ایرلند دارد از دسته. در تست هایم ، از PIA برای تماشای Sky Sports استفاده کردم و سرعت آن برای پخش مستقیم محتوای ویدیویی با کیفیت بالا بسیار سریع بود. تمام آزمایشات را در این بررسی دسترسی خصوصی به اینترنت مشاهده کنید.

    VPN می تواند از طریق geoblocks عبور کرده و به شما امکان دسترسی به Sky Sports با کیفیت HD – بدون توجه به کجای دنیا را داشته باشد. همچنین هنگام استفاده از VPN می توانید از پهنای باند نامحدود و بدون هیچ گونه thrownling لذت ببرید. این بدان معنی است که ارتباطات سریعتر و کیفیت فیلم بهتری خواهید داشت – اگر عکس عرق روی پیشانی یک بازیکن را نبینید ، این عکسبرداری از نزدیک چه فایده ای دارد؟

    دسترسی خصوصی به اینترنت را بدون ریسک برای یک ماه امتحان کنید با 30 روز ضمانت بازگشت پول .

    Sky Sports را با دسترسی به اینترنت خصوصی هم اکنون تماشا کنید!

    چرا برای تماشای Sky Sports به VPN نیاز دارید

    Sky Sports ، مانند بسیاری دیگر از سایت های پخش حق بیمه در انگلستان و ایرلند ، برای افراد خارج از این کشورها مسدود است. برای دسترسی به این سایت ها و عبور از محدودیت های جغرافیایی و محدودیت ها ، باید از VPN استفاده کنید.

    هنگام استفاده از VPN ، می توانید به یک سرور در انگلیس یا ایرلند متصل شوید و آدرس IP خود را به یک آدرس انگلستان یا ایرلند تغییر دهید. . این بدان معناست که geoblocks تشخیص نمی دهد شما از خارج از انگلیس و ایرلند جریان دارید و از آن عبور می شود. سپس ، می توانید Sky Sports را به همان اندازه که می خواهید تماشا کنید.

    Sky Sports را با NordVPN اکنون تماشا کنید!

    س FAالات متداول در مورد بهترین VPN های Sky Sports

    بهترین VPN برای Sky Sports کدام است؟

    از بین VPN های مورد آزمایش ، NordVPN بهترین موردی است که می توانید برای تماشای Sky Sports استفاده کنید. نه تنها سریعترین VPN است ، بلکه دارای ویژگیهای پخش جریانی اختصاصی برای تجربه مشاهده بدون بافر است. NordVPN همچنین می تواند بسیاری از کانال های ورزشی دیگر را در سراسر جهان باز کند.

    آیا می توانم از VPN رایگان برای تماشای Sky Sports استفاده کنم؟

    اگرچه VPN رایگان در بازار موجود است ، بسیاری از محدود ، غیر قابل اعتماد هستند ، و کاملاً ناامن برای استفاده از . برخی از سرویس های VPN رایگان حتی داده های خصوصی کاربران خود را برای تأمین هزینه خدمات خود می فروشند.

    در عوض ، من یک VPN با کیفیت ایمن مانند NordVPN را انتخاب می کنم ، که سرعت گاز را در که شما قادر به پخش جریانی آن هستید ، می تواند جغرافیای جغرافیایی را دور بزند ، و سیاست سختگیرانه ای برای ثبت نام ندارد.

    کدام VPN سریعترین است؟

    در میان تمام VPN های آزمایش شده ، NordVPN ثابت شده است سریعترین ، قابل اعتمادترین . به دلیل سرعت عالی شبکه ، شما قادر خواهید بود کانال هایی را که می خواهید تماشا کنید به صورت یکپارچه انجام دهید.

    چگونه می توانم یک آدرس IP انگلستان یا ایرلند دریافت کنم؟

    دریافت آدرس IP انگلستان یا ایرلند بنابراین می توانید Sky Sports بسیار آسان است – شما فقط به یک VPN نیاز دارید که بتواند به یک سرور در آن کشور متصل شود . سپس سرور به شما آدرس IP انگلستان را می دهد و به نظر می رسد از داخل انگلیس در حال مرور هستید. این به طور خودکار اتفاق می افتد ، بنابراین شما حتی نیازی به یک گروه دانش فنی ندارید.

    بهترین VPN را برای Sky Sports امروز دریافت کنید

    اگر واقعاً اهل ورزش هستید و نمی توانید منتظر تماشای هر مسابقه و مسابقه باشید ، NordVPN بهترین انتخاب برای تماشای Sky Sports از خارج از انگلستان و ایرلند است. NordVPN نه تنها دارای سرعت و پوشش مورد نیاز برای تماشای Sky Sports بدون هیچ گونه بافر است ، بلکه می توانید به طور همزمان در 6 دستگاه جریان پیدا کنید.

    با تشکر از ضمانت 30 روزه بازگشت پول NordVPN ، می توانید قبل از انتخاب نهایی خود ، خدمات بدون ریسک را امتحان کنید.

    Sky Sports را با NordVPN اکنون تماشا کنید!

    به طور خلاصه ، بهترین VPN ها برای Sky Sports از هرجای سال 2021…


    دسته‌هادانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ،