hide.me گزارش شفافیت سالانه VPN برای سال 2020

وقت آن است که بار دیگر گزارش شفافیت سالانه خود را منتشر کنیم. این کاری است که ما از سال 2015 انجام داده ایم ، زیرا احساس می کنیم شفافیت و گشودگی با کاربران ما از اهمیت بالایی برخوردار است. این چیزی است که ما پیشگام آن بوده ایم و خوشحالیم که سایر شرکتهای ارائه دهنده خدمات را به لطف VPN Trust Initiative (VTI) می پیوندند.

چرا ما فکر می کنیم گزارش های شفافیت سالانه مهم هستند

قبل از شروع کار با ارقام ، ابتدا می خواهیم دلیل مهم بودن گزارشات شفافیت را توضیح دهیم. امروزه می تواند احساس کند استفاده از هر سرویس در اینترنت فقط در پشت لایه های اسکلت مخفی پنهان شده است. امروزه در اینترنت کاملاً شفافیت وجود ندارد ، دلیل اصلی این امر این است که تلاش شرکت ها برای پیگیری شما بسیار نگران کننده است.

و با استفاده از VPN ، داده های خود را به ما می سپارید و در دنیای آنلاین که خود را به این امر وام نمی دهد ، امنیت و خصوصی خود را حفظ کنید. به همین دلیل است که فکر می کنیم به اشتراک گذاشتن این اطلاعات در مورد درخواست ها و اعلامیه هایی که می گیریم و کارهایی که با آنها انجام می دهیم مهم است.

VPN Trust Initiative (VTI)، hide.me VPN و صنعت VPN

سال گذشته ، ما به طرح اعتماد VPN پیوستیم. ابتکاری برای کمک به ایجاد برخی از پاسخگویی ها و استانداردها در صنعت VPN. اصول اصلی VTI عبارتند از: امنیت ، حریم خصوصی ، شیوه های تبلیغات ، افشای اطلاعات و شفافیت و مسئولیت اجتماعی.

اینها اصولی است که ما همیشه سعی کرده ایم هنگام اجرای سرویس خود به آنها توجه کنیم. و هنگامی که آنها برای پیوستن ما تلاش کردند ، فکر کردیم این فرصت مناسب برای کمک به گسترش این ارزش ها در کل صنعت است. زیرا سرانجام ، ما خواهان امنیت و آزادی اینترنت برای همه افراد در سراسر جهان و بدون در نظر گرفتن سیستم عامل هستیم.

و ، یکی از اولین موارد بزرگی که VTI به عنوان یکی از ملزومات اعضای خود دارد ، انتشار گزارش سالانه شفافیت است. کاری که ما از سال 2015 انجام داده ایم.

به هر حال ، بیایید جزئیات گزارش شفافیت سالانه 2020 را وارد کنیم.

آمار و ارقام

در این گزارش شفافیت سه نوع درخواست داده مختلف وجود دارد که دریافت می کنیم ، این موارد عبارتند از:

  • فعالیت های غیرقانونی – این موارد استفاده از VPN ما را برای مواردی مانند بات نت ، DDoS استفاده می کند ، و کلاهبرداری
  • قانون حق چاپ هزاره دیجیتال (DMCA) – این گروه مربوط به انتقال مواد دارای حق چاپ مانند فیلم ها ، نمایش های تلویزیونی و موسیقی است.
  • درخواست های اجرای قانون و پلیس – این درخواست ها برای داده ها به طور خاص از نیروی انتظامی و پلیس در سراسر جهان است.

همانطور که شرایط خدمات ما بیان می کند ، hide.me VPN خدماتی برای ارتکاب اعمال مجرمانه و فعالیتهای غیرقانونی ارائه نمی دهد. در حقیقت ، این یک نقض مستقیم شرایط خدمات ما است و ما کاملاً مخالف چنین روشهایی هستیم.

فعالیتهای غیرقانونی

این دسته شکایاتی است که در مورد فعالیتهای غیرقانونی ناشی از نشانی IP hide.me VPN انجام می شود. «فعالیت های غیرقانونی» شامل مواردی مانند حملات DDoS ، بات نت ، کلاهبرداری و هرزنامه است.

ما می خواهیم به این نکته اشاره کنیم که ما به هر درخواستی عمل می کنیم و پاسخ می دهیم. اما ، به دلیل اینکه هیچ سیاهههای مربوطه را ذخیره نمی کنیم ، در صورت درخواست داده ای برای ارائه نداریم.

  • Q1 2020 – 9 درخواست دریافت شده
  • Q2 2020 – 0 درخواست دریافت شده
  • Q3 2020 – 0 درخواست دریافت شده
  • Q4 سال 2020 – 0 درخواست دریافت شده
  • تعداد کل درخواست های دریافت شده – 9

ارقام زیر تعداد شکایات DMCA را که در سال 2020 دریافت کرده ایم نشان می دهد. مربوط به VPN ما است که برای مواردی مانند تورنت ، اشتراک گذاری یا پخش جریانی از مواد دارای حق چاپ (فیلم ها ، نمایش های تلویزیونی ، موسیقی و غیره) استفاده می شود.

  • Q1 2020 – 2132 درخواست دریافت شده
  • Q2 2020 – 2374 درخواست دریافت شده است
  • Q3 2020 – 2003 درخواست دریافت شده
  • Q4 2020 – 3209 درخواست دریافت شده
  • تعداد کل درخواست های دریافت شده – 9718

درخواست اجرای قانون و پلیس

این ارقام تعداد دفعات پنهان کردن را نشان می دهد. me VPN درخواست های داده ای را از مجری قانون و پلیس از اطراف این نگرانی دریافت کرد ld در سال 2020. ما هیچ داده ای را ذخیره نمی کنیم ، بنابراین در حالی که به هر درخواست دیگری پاسخ می دهیم ، چیزی برای تحویل نداریم.

  • Q1 2020 – 1 درخواست دریافت شده
  • Q2 2020 – 2 درخواست دریافت شده [19659013] Q3 2020 – 1 درخواست دریافت شده
  • Q4 2020 – 0 درخواست دریافت شده
  • تعداد کل درخواست های دریافت شده – 4

گزارش شفافیت کامل 2020 را در اینجا مشاهده کنید

با این درخواست ها چه می کنیم ؟

ما با تک تک درخواست هایمان پاسخ می دهیم و همکاری می کنیم. اما ، از آنجا که ما در مالزی مستقر هستیم ، هیچ تعهدی قانونی برای ذخیره سیاهههای مربوط نداریم. و از آنجا که ما یک ارائه دهنده VPN با ورود به سیستم صفر هستیم ، این بدان معنی است که ما هیچ داده ای برای تحویل نداریم.

اگر در رابطه با سیاست حفظ حریم خصوصی ما یا این گزارش شفافیت س questionsالی دارید ، لطفا در صورت تمایل با پشتیبانی چت زنده 24/7 ما تماس بگیرید یا از طریق آدرس [email protected] برای ما ایمیل ارسال کنید.

دسته‌هاAnnouncements، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ،