ما فروش تعطیلات خود را تمدید کردیم!

ما تعطیلات بسیار منحصر به فرد خود را در تاریخ 18 دسامبر آغاز کردیم و قرار بود در تاریخ 10 ژانویه پایان یابد. خوب ، ما می فهمیم که شروع یک سال جدید برای همه یک زمان شلوغ است. بنابراین ، برای کمک به شما تصمیم گرفتیم فروش تعطیلات خود را تمدید کنیم!

فروش تعطیلات ما اکنون هفته آینده پایان می یابد!

سال جدید یک زمان پرتنش است ، بنابراین برای کمک به شما ، ما می خواهیم یک هفته اضافی تعطیلات خود را تمدید کنیم. این بدان معناست که فروش تعطیلات ما اکنون در تاریخ 17 ژانویه (19459003) ژانویه در ساعت 23:59 ساعت محلی UTC تنظیم شده است. امیدوارم این امکان به شما کسانی که نتوانسته اند از مزایای بسیار ما استفاده کنند ، فرصتی بدهد تا قبل از از بین بردن آن فرصت را بدست آورید.

آنچه با hide.me فروش تعطیلات VPN به دست می آورید

امسال 12 ماه از برنامه حق بیمه خود را فقط با 59.95 USD / 59،99 EUR / 59.99 GBP ارائه خواهیم داد. و چون فصل هدیه دادن است ، ما در مجموع 18 ماه دیگر شش ماه دیگر به شما فرصت رایگان می دهیم.

هر چند اینطور نیست. ما همچنین یک حساب اضافی بارگیری شده با شش ماه برنامه حق بیمه خود را به شما ارائه خواهیم داد ، کاملا رایگان ، تا شما به یکی از عزیزان مورد علاقه خود بدهید.

در اینجا طعم دهنده آنچه شما فقط 59.95 دلار دریافت می کنید را می خوانید

برای اینکه بخواهید ادعا کنید چرا این مقدار معامله عالی است ، به خصوص با حساب رایگان در بالای صفحه ، نگاهی بیندازید به آنچه ما فقط 59.95 دلار ارائه می دهیم.

برای کسانی که بیش از هر چیز به امنیت و حریم خصوصی اهمیت می دهند. ما دارای امنیت پیشرو در صنعت از جمله WireGuard بومی و پشتیبانی IPv6 هستیم. ما همچنین از محبوب ترین پروتکل ها از جمله IKEv2 و OpenVPN پشتیبانی می کنیم.

برای کسانی که جریان را دوست دارند ، ما نیز شما را تحت پوشش قرار داده ایم. ما خدمات عمده جریان مانند Netflix ، Prime Video و + Disney را از حالت انسداد خارج می کنیم. بنابراین ، برای کسانی که می خواهند از اشتراک های پخش جریانی فعلی خود بیشترین بهره را ببرند ، hide.me VPN یک همراه عالی است.

علاوه بر این ، ما یک تیم پشتیبانی 24/7 دوست داشتنی داریم که خوشحال خواهند شد هر زمان که به آن نیاز داشته باشید به شما کمک می کنند. اگر در مورد این تبلیغات یا خدمات ما سوالی دارید ، در صورت تمایل با ما در [email protected] یا از طریق گفتگوی زنده تماس بگیرید.

اگرچه این است. وقتی معامله از بین رفت ، برای همیشه از بین می رود. بنابراین مطمئن شوید که از دست نخواهید داد!

دسته‌هاAnnouncements، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ،