کشورهای برتر برای اعتماد به ترافیک شما

با راه اندازی شرکت هایی مانند Syme در مزرعه های سرور خارج از حوزه قضایی ایالات متحده ، و غول های جستجوی طولانی مدت گوگل و یاهو در مورد خارج شدن ترابایت های خود از خارج از کشور صحبت می کنند ، تاثیری که نشت NSA در اقتصاد آمریکا در سال های آینده خواهد گذاشت ، جای بحث ندارد. حدود دو ماه پس از اولین اشاره به برنامه PRISM ، شرکتهایی مانند مایکروسافت ، AOL و فیس بوک به دلیل میزان همدستی با گروههای تعقیب و گریز در دولت فدرال طی دهه گذشته مورد انتقاد شدید قرار گرفتند.

به زودی روشن شد که اگر توافقات قبلی وجود داشته باشد ، NSA و GCHQ همتای اتحادیه اروپا از آن گذشته بسیار بیشتر از هر خطی که احتمالاً از نظر ظاهری قانونی به نظر می رسید ، قدم گذاشته اند. آنها با وارد کردن قلاب های خود به درهای پشتی مراکز داده ، به سطوح بی بند و بار و پر از شکوهی دسترسی به هر آنچه در حساب های ما رخ داده است ، داشتند ، و به آرامی بزرگترین مجموعه اطلاعات دیجیتالی که تاکنون در تاریخ بشر ایجاد شده است را جمع آوری و جمع می کنند.

"ربکا مک کینون ، یکی از اعضای ارشد بنیاد آمریکای جدید ، یک گروه سیاست واشنگتن ، گفت:" با توجه به اینکه اقتصاد ما برای رشد خود به اقتصاد اطلاعات بستگی دارد ، عواقب احتمالی بسیار عظیم است. "به طور فزاینده ای است که مزیت ایالات متحده در آن نهفته است."

زیرا اعتماد به هرگونه ترافیکی که از طریق سرورهای پروکسی اتحادیه اروپا یا ایالات متحده منتقل می شود دشوار است – اگر در آینده نزدیک قصد بدگویی عمو سام یا معادل انگلیسی او را دارید ، حتماً از طریق کشورهای بی طرفی که هربار درخواست اطلاعاتی دیگری را که در صندوق پستی خود پر شده بود ، به سرعت ادعای مصونیت کامل یا عدم تبانی می کردند.

اروپا

سوئد نه تنها از سریعترین زمان های اتصال به اینترنت در جهان برخوردار است ، آنها حاکمیت را به عنوان یک اولویت اصلی ، حریم خصوصی به عنوان یک استاندارد و اطلاعات شخصی مانند اینکه در روده های فورت ناکس ذخیره می شود ، در نظر می گیرند. کشورهای اسکاندیناوی به عنوان یک جکپات برای هر کسی که نگران نقاط رله باشد ، داده های آنها قبل از ورود به سرورهای آنلاین دور از دسترس است ، و در سواحل یخی آنها است ، احترامات و حقوقی که برای داده های شما پرداخت می شود را پیدا خواهید کرد از طریق خطوط منحرف در فنلاند ، دانمارک و ایسلند. اینها تنها تعدادی از دولتهای اتحادیه اروپا است که به اتفاق آرا خود را در برابر موضع قاطعانه در برابر برنامه های جاسوسی توسط دولت های آمریکا و انگلیس قرار داده اند ، و باید یک مکان رفت و آمد برای کسانی باشد که به زمان مناسب پینگ بستگی دارند هنگام مسافرت در سراسر اروپا HideMyAss Pro VPN ده ها سرور در همه آنها در دسترس دارد ، و با اطمینان از کمترین تعداد افت در هر مسافرت هواپیما ، قابل اطمینان ترین اتصال را به شما تضمین می کند.

آسیا

ژاپن اخیراً اسنادی را منتشر كرده است كه ثابت می كند آنها پیشرفت NSA در داده ها را برای شهروندان خود در موارد مختلف انكار كرده اند ، حتی تا آنجا كه به طور كامل فرصت را انكار می كنند ، هنگامی كه آژانس برای مدت طولانی دیگر دوست ندارد خوب بازی كند ، . کره جنوبی یکی دیگر از مدعیان سریعترین سرورهای منطقه است ، به لطف اینکه کشورشان یکی از نقاط مهم فناوری در جهان قرن 21 است. ظهور سامسونگ در چند سال گذشته به رشد اقتصادی آنها دامن زده است و با این کار پول بیشتری برای صرف یک مجموعه سرور امن ، جدا و مستقل که می توانند خارج از قدرت ایالات متحده کار کنند ، به دست آمده است. با IPVanish VPN می توانید سه سرور موجود در هر کشور را انتخاب کنید ، بنابراین حتی اگر می خواهید از ایالت ها متصل شوید ، باز هم می توانید تحت عنوان یک غیرنظامی بی گناه از کشوری که به شهروندان خود اهمیت می دهد گزارش دهید. [19659002]

استرالیا

بر اساس این گزارش ، سیدنی مورنینگ هرالد چند سال پیش گزارش داد كه NSA تجهیزات اطلاعات سیگنال را در سفارتخانه های خود در جاکارتا ، کوالالامپور ، بانکوک ، پنوم پن و یانگون نگهداری می کند ، اما نه در سفارتخانه های آن در کشورهای "پنج چشم" نیوزیلند و استرالیا ، یا در سفارتخانه های ایالات متحده در ژاپن و سیگنپور. همچنین گفت که چین هدف اصلی NSA در آسیا است.

اگر اهل استرالیا هستید ، می توانید احساس امنیت کنید زیرا که اینترنت شما در بسیاری از مکان ها کند است ، NSA در واقع نمی تواند به طور موثری ضربه بزند. خطی که جریان جداگانه برای گرفتن پهنای باند زیاد انتخاب نشده است. تبریک می گویم ، شما به طور پیش فرض برنده می شوید ، که حدس می زنم همه به تعریف شما از کلمه بستگی دارد.

مهم نیست که کجای شب سر خود را در جهان استراحت دهید ، می توانید مطمئن باشید که در یک منطقه زمانی دیگر ، مهندسان امنیتی و متخصصان برنامه نویسی در خط مقدم نبرد هستند و از شما و شبکه شما به طور شبانه روزی در برابر ناخواسته محافظت می کنند توجه و شنودهای غیرمجاز.

دسته‌هاGuides، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ،